~4~

1.1K 37 9
                                    

Rein kijkt me geschokt aan. 'B-ben je zeker?' vraagt hij voor de zekerheid. Ik knik en laat de papieren zien van de DNA-test die ik heb laten uitvoeren. Rein bestudeert alles grondig. Ik wacht bang af. Hoe zou hij reageren? Goed? Slecht? Ik bijt op mijn lip als Rein me aankijkt. 'Als ik ooit een kind zou krijgen dan zou ik het liefst een kind van jou krijgen' zegt hij liefdevol tegen me. Ik krijg tranen in mijn ogen, dat was zo lief wat hij net zei! Ik geef hem snel een knuffel. 'Ik zou het wel graag samen met je opvoeden' zegt Rein dan opeens. Ik kijk hem even verbaasd aan. 'E-echt? Meen je dat?' vraag ik verrast maar toch blij. Rein knikt trotst 'Mag ik eens voelen?' vraagt hij voorzichtig. Ik knik langzaam en leg zijn hand op de plaats waar je goed de schopjes kan voelen 'Je wordt binnen een klein maandje papa van een dochtertje' zeg ik lief. Rein knikt trots. Hij streelt rustgevend over mijn buik 'Stop maar want ik lig hier bijna te slapen' grinnik ik. Rein grinnikt en stopt daarna. Ik sta na een tijdje op en loop met Rein mee naar huis. Ik ga nog even met hem naar binnen. Ik zie zijn moeder en stel me netjes voor 'Hallo mevrouw, ik ben Aubree' zeg ik beleefd. 'Heey lieverd, ik ben Sacha' zegt ze. 'Noem me maar gewoon Sacha hoor' grinnikt ze. Ik knik 'Oké dan...sacha' grinnik ik. Ik voel Sacha's blik op mijn buik gebrand. 'Euhm...het klinkt misschien raar maar binnen een maandje ben je oma' zeg ik verlegen en beschaamd. Sacha kijkt me fronsend aan. 'Rein en ik zijn nogal dom geweest.' zeg ik zachtjes en een zucht verlaat mijn lippen. Ik leg alles uit en ook van mijn situatie dat ik geen vrienden meer heb en geen familie omdat ze me gedumpt hebben. Dat ik in een klein, eng en koud huis woon. Sacha neemt me beschermend i haar armen 'Wij gaan je helpen Aubree! Echt waar' zegt ze lief. Ik kijk haar aan 'Rein wilt ons dochtertje samen opvoeden dus die last valt al dan van mijn schouders' zeg ik wat opgelucht. Rein streelt over mijn buik heen waardoor ik rustig wordt. Ik ga met Rein op de bank zitten en we drinken nog wat. We praten nog wat met zijn moeder. 'Zou je willen blijven slapen?' vraagt Rein blozend. 'Als ik geen last voor jullie ben is dat goed' zeg ik verlegen. 'Tuurlijk ben je geen last voor ons lieverd' zegt Sacha. Ik knik en glimlach lief. ik loop met Rein mee naar boven en krijg een shirt van hem. Ik trek die aan, het komt net onder mijn kont. Ik kruip bij Rein in bed. Ik ga in zijn armen liggen als hij zijn armen om me heen slaat. 'Slaapwel Rein' zeg ik lief. 'Slaapwel prinsesjes van me' zegt Rein lief. Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik val meteen als een blok in slaap.

Herken je me nog?! ~Mainstreet~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu