~15~

956 41 3
                                    

Na een tijdje gezoend te hebben stoppen we langzaam. Ik kijk hem verlegen aan en glimlach liefjes naar hem. 'Ik heb je zo gemist Aubree' zegt Rein lief. 'Ik jou ook Rein' glimlach ik. We schaatsen nog wat rondjes. Rond 15.00 uur gaan we van de piste en doen we onze normale schoenen terug aan. We gaan naar de cafetaria. We bestellen allebei een warme chocomelk. Ik betaal de mijne en glimlach lief. We kijken naar de mensen die nog op de schaatbaan staan. Ik kijk Rein aan en glimlach lief. 'Zou je het zien zitten om terug opnieuw met me te proberen? Samen met Hope?' vraagt hij lief. Ik bijt op mijn lip 'Als je ook aandacht aan Hope en mij schenkt' zeg ik lief. Rein knikt hevig 'Dat beloof ik je schatje' grijnst hij. 'Wil je terug mijn prinsesje zijn?' vraagt Rein. Ik knik en kijk hem verliefd aan. Ik bel Daan op dat ik terug naar Rein ga, dat alles weer opgelost is.Daan klinkt niet zo happy, het is wel erg voor hem. Als we onze chocomelk op hebben rijden we naar Daans huis. Ik neem al mijn spullen bij elkaar. Ik sleur de grote koffer naar beneden. Hope is blij dat ze weer bij papa kan zijn. Ik glimlach vertederd. Een uurtje later zijn we bij Rein thuis. Hope rent naar binnen en speelt vrolijk met Beauty, die had ze echt hard gemist! Ik loop naar boven en leg mijn koffer bij Rein op zijn kamer. Ik loop naar beneden. Ik loop de keuken in en maak verse lasagne, Reins lievelingseten. Ik voel opeens twee armen om me heen 'Ik heb je zo gemist babe' zegt Rein teder in mijn oor. Ik bloos en giechel 'Ik jou ook Rein, ik jou ook' zeg ik liefdevol. Na het eten wassen we samen af. We ploffen op de bank en kruip dicht tegen hem aan. Ik voel zijn armen beschermend om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en val vredig in slaap.

Herken je me nog?! ~Mainstreet~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu