Madison werd vandaag 12 jaar. We gingen naar Disney land Parijs voor een weekendje. Ik check in en geef een sleutel aan daan en de andere aan Jason. Daan en ik sliepen op een kamer. En Hope, Jason en Madison sliepen samen op een kamer. We hadden kamernummer 80 en 82. Ik loop de kamer binnen en zet onze koffers aan de kant. Ik loop met Daan het balkon op en geniet van het uitzicht. Ik kruip tegen Daan aan. 'Het is hier zo romantisch' zeg ik grijnzend. Daan knikt instemmend. Ik hoor voetstappen achter ons en draai me om. Ik zie Hope staan 'Gaan jullie mee het park in?' vraagt ze. Ik knik en trek nog snel mijn supra's aan in plaats van mijn naaldhakken. Ik neem Daans hand vast en loop mee met hem, Hope, Jason en Madison het park in. We zien een leuke en snelle achtbaan. We gaan in de rij staan voor aan te schuiven. Ik leg mijn hand in Daans kontzak en kijk tevreden om me heen. Na een helede dag in het park geweest te zijn lopen we richting het hotel. Ik loop onze kamer in en neem een snelle douche. Ik krul mijn haren en trek een sexy jurkje aan. Ik loop naar Daan en grijns breed 'Gingen we nu beneden in het restaurant eten?' vraag ik lief. Daan knikt 'Hope, Jason en Madison zijn al naar beneden om plaats te houden' zegt hij. Ik knik en loop met hem mee naar beneden. Ik ga al wat eten halen en begin te eten als iedereen er is. Ik kijk om me heen en bloos als Daan naar me knipoogt. De volgende avond vertrekken we terug naar huis. Madison legt moe haar hoofdje tegen mijn schouder. Ik sla mijn arm om haar heen 'Vond je het leuk lieverd?' vraag ik lief. Madison knikt hevig 'Dankje oma' zegt ze dankbaar en drukt een kusje op mijn wang. 'Graag gedaan lieverd' zeg ik lief. Ik leg mijn hoofd tegen Daans schouder en zucht tevreden.
JE LEEST
Herken je me nog?! ~Mainstreet~
FanfictionAubree is een 19-jarig meisje. Ze is bijna 6 maanden zwanger van haar dochtertje. De vader is Rein van Mainstreet. Ze was een one night stand voor Rein. Aubree dacht dat het echte liefde was! Aubree werkt in een kinderdagverblijf. Wat als ze Rein te...