G: Ahoj Niall, mohli by sme sa stretnúť?
N: Veď som od teba pred chvíľou prišiel. Ale to je jedno. Kedy a kde?
G: V parku na našom mieste asi o 10 minút.
N: Okey čakám ťa.
G: Diki a čau.
Položila som mobil a rýchlo som utekala do parku. Dan som nechala s Tobim aby ho strážila kým budem preč. Keď som prišla k našej lavičke, Niall už tam bol. Zhlboka som sa nadýchla a pomaly kráčala k nemu. Na jeho očiach som videla strach, asi z toho čo u chcem také dôležité povedať. Naposledy som si premyslela slová ktoré mu poviem. "Ahoj. Čo také súrne si chcela povedať keď si ma vytiahla von?" Povedal a tým ma vystresoval ešte viac ako som bola. "Noo. Ja vlastnee." Nevedela som sa vykoktať. "Kľud Gigi ja mám času dosť." Dobre Gigi nádych, výdych a hovor. Rozprávala som si stále dokola. Keď som bola pripravená, začala som rozprávať. "Týka sa to Tobiho. Vieš chcela som ti to povedať už skôr ale nemala som odvahu ti to povedať. Aj teraz sa mi to dosť ťažko rozpráva ale raz som ti to povedať aj tak musela." Už sa mi hrnuli slzy d očí že ma Niall nechá samú na všetko. "No povieš mi to konečne?" Povedal Niall s úsmevom. "No Tobi vlastne nie je môj brat. Tobi je môj syn.." Povedala som potichu, tak aby to počul iba on a sklonila hlavu. "To je všetko? Preto si robila taký cirkus okolo toho? Vedela si že mi môžeš povedať všetko a aj tak by som ťa neopustil ale ty si sa aj naprik tomu bála. Nevadí mi že máš syna. A ak sa smiem opýtať.. S kým máš Tobiho?" Zdá sa mi to alebo to zobral úplne v pohode? Chvíľu na neho mrkám či to je pravda. No keď tomu uverím tak mu odpoviem na otázku. "Mám ho s Liamom. Nevadí?" Opýtala som sa ho trochu vystrašene. "Samozrejme že nie. Je to tvoja vec s kým si spala a s kým nie. A aj ja mám jednu novinku!" Akomile dopovedal túto vetu, spozornela som. "No hovor nech je aspoň nejaký dôvod oslavovať." Povedala som už s úsmevom. "Našiel som si dievča. Od teraz som oficialne zadaný!" Povedal s úsmevom. "Gratulujem! A ako sa volá? A je pekná? A milá?" Pýtala som sa nadšene. "Takže pekne porade. Volá sa Mária je zo Slovenska, no presťahovala sa sem. Je veľmi milá, ochotná, a je asi to najnádhernejšie stvorenie na celom svete." Dopovedal Niall a pozeral na mňa zamilovane. "Veľmi ti to prajem Niall." Pozrela som na neho s úsmevom. "Ďakujem." Poďakoval mi, cme sa a každý išiel vlastnou cestou.
464 words
Po dlhšom čase konečne nová kapitola. Zakomponovala som tam aj moju najlepšiu kamarátku kedže si to vyžiadala. Ospravedlňujem sa za chyby. snáď to ale bude čitateľné.
YOU ARE READING
REALLY?!
RandomZayn je chalan ktorý ma ego až nad hlavu a tak isto aj jeho namyslení kamaráti. Už si podmanil všetkých na škole okrem jedného jediného dievčaťa, ktorá sa vždy udrží aby sa na neho nevrhla a nezabila ho. Zayn chce ovládnuť aj ju a tak vymýšľa plány...