10.

37 3 1
                                    

Gigi's POV

Ráno som sa zobudila do slnečnej soboty. V kľude som sa obliekla a zišla dole po chodoch s tým že si dám niečo n raňajky. Keď som však vošla do kuchyne. "Šibe ti Malik?! Vypadni si obliecť tričko a ja sa to tu pokúsim upratať." Prehlásila som no keď sa ani nepohol, ukázala som prstom na schody nech už vypadne a vražedne sa na neho pozrela. On zdvihol ruky nad hlavu a pomaly odišiel. Ja som sa ešte raz pozrela na úplne rozhádzanú kuchyňu. Okej. Chápem že si chcel spraviť na raňajky vajíčka a jedno je mimo panvice, na ktorej sú vajíčka pripálené. Ale prečo do riti je rozsypaná múka?! Od kedy sa dáva na vajíčka múka. No vyzerá to tak, že vajíčka nie sú jediné pripálené. Prišla som teda ku šporáku a vypla ho. Pomaly som to začala upratovať a variť nové raňajky. A bohu žiaľ som musela uvariť aj pre Malika keď že som nechcela aby kuchyňa zase vyzerala ako... Ako po Zaynovy Malikovy.

Keď ja som nakladala jedlo na taniere, on už sedel za stolom a čakal. Prišla som ku stolu a v rukách držala volské oká so slaninou. Keď to videl, pozrel na mňa ako na debila. "Čo máš za problém?" Bola som na neho nepríjemná, pretože už mi začínal liezť na nervy. "Nič len.. Mne volské oká nechutia." Prehlásil. To mi rupli nervy. "Pred chvíľou si si tu robil vajíčka na šunke. ako to že ti nechutia volské oká?!" Už ma sralo ako sa stále správal detinsky a egoisticky. Neviem či si myslí že som jeho slúžka, ale nie som! "Proste mi to nechutí." Odul spodnú peru a prekrížil si ruky na hrudi. Ja som na stôl položila taniere, chytila ho za hlavu a namočila mu ju do tých vajíčok. Škodoradostne som sa usmiala a pustila ho. "Šibe ti? Čo si to dovoľuješ! Ja som Zayn Malik! Dokážem ti zo života spraviť peklo." Povedal nahnevane a zamieril k drezu aby si umyl tvár. "Nezabúdaj že ty si mi už zo života peklo spravil. Najradšej by som bola, keby tu nie si a nikdy by si sa ma ani nedotkol. Nie to ešte ma pobozkať." Argumentovala som smutne. "Včera si si to sama pýtala."... "Ja viem. Ale ja som to nemyslela tak. No možno myslela. Ale nemyslela. Chápeš."... "To teda nechápem."... "No to ty nepochopíš. Žiadny chlap to nechápe." povedala a sadla si na sedačku. "Mal by s ísť domov. Nemám ťa rada a je úspech že som ťa vôbec nechala vedľa seba ležať."... "Ale mne tu je dobre. A myslel som si že my dvaja sme už viac ako v pohode."... "To teda nie sme! Celé roky si ma týral a ty si myslíš že ti to len task odpustím? Odpustila by ti to možno Taylor. Ale to len preto že ťa má za svojho crusha. Ale môj crush nie si. Ty si moja nočná mora. Tak šup šup domkov."... "Nie." Povedal povýšenecky. "Však počkaj. Zavolám si Niniho a Dan Tí ti tu hubu rozbijú."... "Volaj ja si zase zavolám otecka.."... "Otecka?"... "Liama." Okej toto ma dostalo. "Toto bolo trápne Malik." Zobrala som si do rúk telefón a napísala do skupiny. 

Ja: Ľudia... Potrebujem vašu pomoc. - Odpísali takmer okamžite.

Dan: Čo sa deje?

Nini: Ty si znovu tehotná?! :0

Ja: Bože... Dnes si zo mňa všetci s týmto robia srandu...

Nini: Veď som ti to povedal iba ja. Či?

Ja: Skoro. Teraz je u mňa škaredý a zlý Malik.

Dan: Čo tam robí?

Ja: Dlhý príbeh. Ale preto som vám písala. Príďte ma zachrániť prosííím...

Niall: Sme na ceste.

Odložila som telefón. "Už si pre teba idú." Upozornila som ho a zaškerila sa na neho. On na mňa najprv na mňa pozrel, či to myslím vážne. Po chvíli zobral do rúk telefón a priložil si ho k uchu. "Ahoj Payno. Príď ku Gigi. To nerieš a proste príď. Ona si zavolala posilu, tak ju potrebujem aj ja. Mňa nezaujíma že som ťa teraz zobudil. Proste dojdi. To mi je tiež jedno. Okej. Čakám ťa." Vydedukovala som si z toho že príde. Niekto zaklopal na dvere. chcela som ísť otvoriť ale oni si pomohli aj sami, keďže Niall má kľúče. "Kde je ten zmrd?!" Prehovorila naštvane Dan. "Vy ste prišli v pyžame?" Neudržala som sa a začala sa siať. "Nechcelo sa nám prezliekať." Mykli plecami a potom znovu hodili na Zayna hnusný pohľad. "Ahojte. Byť vami to nerobím."... "Prečo ako?" Čudoval sa Niall. Keď som videla Zaynov pohľad, vedela som presne čo chce povedať. Snažila som sa mu naznačiť aby držal hubu. Ale neposlúchol. "Včera som sa s vašou kamarátkou bozkával.  A vy nechcete ubližovať niekomu kto jej je až tak blízky" Zaškeril sa a ja som sa buchla po čele. "Naozaj si sa s ním bozkávala? No fuj." Prehlásil Niall. "Povedala som že to je dlhý príbeh." Dan to asi nevydržala a rozbehla sa proti Zaynovy. Bohu žiaľ ju zo zadu zachytil Liam za pás. "Niall pusti ma na neho! dobijem ho do krvi. Ty bastard... Teba to bude ešte bolieť." Na Zayna bola naozaj nahnevaná. "Ale ja ťa nedržím." Prehlásil Niall ktorý už pozeral do chladničky. Dan sa zrazu prestala vzpierať a pomaly sa obrátila aby videla do tváre ten kto ju zachytil. Keď zistila že to je Liam iba sa milo usmiala a trochu očervenela. "Čo je v chladničke Niall?" Prehlásila na koniec a vybrala sa k pultu. "Nič moc. Zbytok pizzy nejaký šalát a voda."... "Podaj mi tu pizzu." Vážne sa toto teraz stalo? Liama to po chvíli prestalo baviť tak si sadol na sedačku a zapol telku. "Nechcem nič hovoriť alebo tak. Ale vy všetci čo ste teraz prišli ste mali pomôcť jednému  nás. Ukázala som na mňa a Zayna. "Nič v zlom, ale toto by ste si mali vyriešiť sami. V súkromí." Povedala Dan a otočila sa na stoličke. "To dievča je múdre. Mali by ste ju poslúchnuť." Prehlásil Liam. "Vážne ľudia? Ja to vzdávam." Pohodila som rukami. "Liam poď.. Idem ti ukázať Tobiho. Zayn. Ty nič nepokaz. A vy dvaja. Nič nespravte Zaynovy." Rozkázala som každému. "Ale ja ho vidieť nechcem." Vydal zo seba Liam. "Liam ale ja sa ťa nepýtam. Ty si si spravil syna. Poď lebo nechám Dan nech ťa zaškrtí." Dnes som si fakt pripadala ako mama štyroch prerastených detí. Nakoniec vstal a išiel so mnou.


Uhmm..ďalšia časť. Tadááá? Určite tam sú nejaké chyby takže sa za ne ospravedlňujem. Táti časť má 1 042 slov. Dúfam že sa vám páčila a snáď sa tešíte na ďalšiu.

REALLY?!Where stories live. Discover now