6.

58 6 0
                                    

Niall's POV

Každý jeden krok som išiel podľa GPS-ky. Prišiel som k Zaynovmu domu?! Určite sa to muselo pomýliť. No nezostávalo mi nič iné ako sa tam ísť pozrieť. Bolo odomknuté takže som  tam proste vošiel. Dosť som sa bál čo uvidím. Keď som však došiel vošiel do obývačky úplne mi vyrazilo dych keď som videl ako sa tam Mária a Zayn normálne rozprávajú a smejú. Pozeral som na nich ako na bláznov. "Ahoj Niall. Zayn ma neuniesol. Je to môj bratranec akurát som si zabudla mobil na lavičke v parku. A ako si vlastne zistil že som zrovna tu? Opýtala sa ma po svojom dlhom monológu. "No použil som GPS ale to je nepodstatné. Ako to že si zo Slovenska a bratranca máš z Anglicka?" Opýtal som sa zmätene. "No pred tým ako sa Zayn narodil tak sa presťahovali do Anglicka a tým pádom po slovensky nevie pretože ho vychovávali inak." "Aha..." Povedal som a stale pozeral na jeden bod. Bol som ako zhypnotizovaný touto situáciou. Ako to že niekto tak milý ako Mária môže byť príbuzná s takým arogantným idiotom ako je Zayn. "Okej ja vás nebudem rušiť a idem domov." Usmial dom sa na Mariu a už som bol na odchode keď ma Mária zastavila. "Počkaj. Idem s tebou. Už je neskoro tak u teba prespím. Dobre?" Pozrela sa na mňa spýtavo a ja som s radosťou prikývol na znak súhlasu. Rozlúčila sa so Zaynom, mňa chytila za ruku a spolu sme odišli so Zaynovho domu. "Prečo si sa tam tak správal? Urobil ti niečo Zayn?" Opýtala sa ma po ceste ku mne domov. "Mne nie. Ale mojej najlepšej kamarátke áno. Zlomil jej srdce tým najhorším spôsobom aký vôbec existuje. No a teraz držím s ňou. On ju, alebo v podstate nás ale ju najviac šikanuje. Je to najväčší 'frajer' na škole. Všetci sa ho boja a je sukničkár." Dopovedal som a ona ma celú dobu počúvala a hľadala cestu ako to vyriešiť. Asi nič nevymyslela pretože sa na mňa iba pozrela a pousmiala sa. No to je jedno... povedal som si pre seba a pokračoval v ceste. Keď sme prišli, požičal som jej moje tričko, prezliekli sme sa a išli spať.

                       
                                                            366 words

A je to tu... Ďalšia časť po dlhšej dobe na svete!🙊 Dúfam že sa vám časť páči. A chyby si nevšímajte😉 Hovorím to pre vaše dobro😂

REALLY?!Where stories live. Discover now