5.

63 4 2
                                    

Niall's POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Niall's POV

Vážne som nečakal, že mi povie zrovna takúto vec ale Tobi je nádherný. Celú cestu domov som rozmýšľal či sa to stalo naozaj alebo sa mi to iba snívalo. Keď som prišiel domov, hneď som si to namieril do svojej izby. Ľahol som si a iba oddychoval pretože sa mi nič iné nechcelo. No toto mi dlho nevydržalo pretože mi pípla správa. Bola od Márii.

M: Ahoj Nini, platí dnes to stretko pretože už som v parku a čakám tu na teba už asi 3 minúty.

Ježiši kriste ja som zabudol na stretnutie s Máriou!! Rýchlo som sa obliekol a utekal do parku. po ceste som stretol mamu. "Kam sa tak ženieš?!" opýtala sa ale ja som bežal ďalej. "Doma ti to všetko vysvetlím." odpovedal som a ešte zrýchlil aby ma nestihla zastaviť. Keď som dobehol do parku, nikto tam nebol. Začal som sa o Máriu báť kedďže povedala že tu už čaká. Začal som ju po celom parku hladať ale nikde jej nebolo. Rozhodol som sa jej napísať správu.

N: Mária bojím sa o teba.. Kde si??

M: Zdravím ťa Niall, Mária je u mňa v mojej herne.

N: Herne? Čo sa hrajete s barbie?

M: Skorej ja s ňou. Už si domysli ako...

N: Ty ju využívaš?

M: Povedzme že jej robím niečo čo sa mne páči ale jej nie.

N: Som plne rozhodnutý že si ťa nájdem a dokopm  ťa tak že nevstaneš zo zeme celý týždeň.

M: Som si istý že mňa nenájdeš.

N: Ja si Máriu nájdem aj na konci sveta...

Napísal som správu ale neznámi už neodpísal. Rozmýšľal som ako nájsť Máriu. Po chvíle som si spomenul že v mobile má GPS pomocou ktorej môžem vyhľadať jej mobil. Rýchlo som tam zadal potrebné informácie a mobil mi to vyhľadalo. Výťazoslávne som si potriasol rukami a vydal sa hľadať Máriu.

                                                                                                                                                      294 words

Ten obrázok hore je pochopitelne Mária. Nie je to moja kamaratka ale ona si ten obrazok vybrala. Prepáčte za chyby ale ako vzdy si ich vsinem az po vydani casti a som aj dosť lenivá to opravovať.



REALLY?!Where stories live. Discover now