12.

36 3 1
                                    

Gigi's POV

Zobudila som sa na budík ktorý oznamoval, že mám vstávať do školy. Vypla som ho a začala budiť Liama.

"Liam... Vstávaj. Musíme ísť do školy."

"Za chvíľu." Zamrmlal.

"Vstaň teraz lebo ťa oblejem." On pochopil a vstal.

"Vidíš, že to ide." 

"Hmmm." 

Moje kroky mierili ku šatníku. Keď som si vybrala oblečenie, pozrela som sa prosebne na Liama. Očividne nepochopil, tak som si zobrala oblečenie do kúpeľne. Začala som sa vyzliekať z pyžama a popri tom som rozmýšľala či pôjdem do sprchy alebo to kašlem. Rozhodla som sa že idem, takže som si zapla teplú sprchu a vliezla do nej. Zrazu si Liam nakráčal do kúpeľne a začal sa vyzliekať. Nemo som na neho pozerala. Prebudilo ma až to keď mi vliezol do sprchy.

"Pri tebe nemám ani trochu súkromia. Myslela som si že sa môžem aspoň osprchovať sama."

Ironicky sa na mňa usmial a pokračoval v sprchovaní sa. Nahnevane som si povzdychla a vyšla z kúpeľne aj s oblečením. V izbe som sa začala obliekať No zistila som že táto kombinácia sa mi nepáči, takže som sa zase začala hrabať v šatníku. Nakoniec som si niečo vybrala a obliekla sa.

Zišla som dole do kuchyne a tam si zobrala jablko a začala z neho uhrýzať

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zišla som dole do kuchyne a tam si zobrala jablko a začala z neho uhrýzať. O chvíľu prišiel aj Liam a uhryzol si z môjho jablka. Vražedne som na neho pozrela. 

"Ideme?" Prerušil ticho medzi nami.

"Pome.." 

Zobrala som si batoh, chytila ho za ruku a vyrazili sme. Po ceste sme sa o niečom rozprávali a bolo nám jedno, že ľudia zo školy na nás zazerajú. Zastavili sme pri Niallovi a Dan. Tí na nás pozerali akoby videli ducha.

"Je vám niečo?" Spýtala som sa a zasmiala sa."

"Nie len... Vy ste spolu?" Poukázala na naše ruky.

"Niee. My sa držíme za ruky len tak aby nám patrila všetka pozornosť." Povedala som ironicky.

"Oh. No tak to sa mi uľavilo." Vydýchol Niall.

"To bol sarkazmus!" Skríkla som.

"Aha." 

Chvíľu sme sa ešte rozprávali pred školou a potom sme každý zamierili do svojej triedy. Momentálne som na tom tak, že nemám hodinu ani s jedným z tých troch ale so Zaynom. Vošiel do triedy s Taylor a Perrie po jeho boku. Niečo im povedal a oddelili sa od neho. Prišiel ku mne.

"Čo chceš?" Spýtala som sa ho otrávene.

"Že vraj ste sa dali s Liamom do hromady. Je to pravda?"

"Áno... Problém?"

"Uhádla si. Ty si moja."

"Pfff.. Ja niesom nikoho. Nie som vec aby ma niekto vlastnil. A myslela som, že si s Perrie."

"Som. Ale dlho nebudem"

"Nechaj ma na pokoji. Si iba obyčajný idiot, ktorý si o sebe myslí aký je dokonalý a všetko môže. Ale Nie. Ja sa len tak nedám. Budem bojovať za to čo som a chcem byť." Celý môj monológ som sa mu pozerala do jeho čokoládovo hnedých očí.

"Urobím ti zo života peklo" Usmial sa a vydal sa na odchod.

"Už sa stalo!" Vykríkla som.

On sa na mňa otočil a rýchlim krokom ku mne prišiel. Chytil ma za sánku. Nebolelo to, ale do očí sa mi vhrnuli slzy. V jeho očiach sa leskol hnev a v mojich strach z neho. Jeho stisk na mojej sánke povolil a ja som hneď utiekla z triedy s plačom na dievčenské záchody. Tam som sa zavrela do kabínky a proste plakala. Už dávno zazvonilo na hodinu no ja som nechcela ísť do tej triedy kde je aj Zayn. Rozhodla som sa, že napíšem Niallovy.

Ja: Dievčenské záchody. Teraz prosím.

Po chvíli čakania som počula kroky. Z kabínky som vyšla so zámienkou, že to je Niall. No opak bol pravdou. Stál tam Liam. Ja som ho so slzami v očiach objala a on ma začal hladkať po chrbte a utešovať ma.

"Pšššt. To bude dobré."

"Nie n-nebude. On mi chce spraviť zo života peklo." Vzlykala som mu do trička.

"Kto?" Vtedy som spozornela. Nechcela som mu to povedať lebo by som mu pokazila dlhoročné priateľstvo.

"Povieš mi to alebo čo?"

"Neviem či to chceš počuť. Nechcem aby ste sa hádali kvôli mne."

"Čo ti ten bastard spravil?"

"Nič."

"Tak čo ti povedal?"

"Chce mi spraviť zo života peklo." Povedala som so sklopenou hlavou.

"Ja ho zabijem."

"Nehádajte sa kvôli mne. Vážne si chceš pokaziť priateľstvo ktoré trvá niekoľko rokov kvôli vzťahu ktorý trvá jeden deň?"

"Ideme domov?" Spýtal sa hneď

"Idem si pre veci." Dlho som rozmýšľať nemusela a už som odchádzala zo záchodov. Do triedy som proste vtrhla a upútala všetku pozornosť na seba.

"Nenechajte sa rušiť. Ja som si iba prišla pre veci." Učiteľ na mňa pozrel prísnym pohľadom ale nič nepovedal. Na toto asi ani nejde čo povedať. Zobrala som si batoh a odišla z triedy.

Liama som čakala na chodbe asi 2 minúty. Keď ku mne konečne pribehol dala som mu rýchlu pusu a odišli zo školy.

Keď sme prišli ku mne, tak sme opatrovateľku poslali domov a Tobiho sme si zobrali do náručia. Celý deň sme sa iba smiali, venovali Tobimu a rozprávali. Keď sme si spravili úlohy na zajtra, ktoré nám dala Dan tak sme sa proste prezliekli do pyžama a zaľahli do postele.

804 Words

Tadaaaa... Ďalšia časť je na nereálne vymyslenom svete... Chyby sa ospravedlňujú za to že sú.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

REALLY?!Where stories live. Discover now