Gigi's POV
Keď už tí dvaja odišli, bolo päť hodín čo znamenalo, že by som sa mala začať pripravovať na stretnutie so Zaynom. Prezliekla som sa do voľnejších riflí,čierneho trička a na seba hodila dlhý kabát. Vlasy so si zopla do voľného vrkoču.
Keď som sa pozrela na hodinky bolo pol šiestej. Vyrazím a chvíľu ho tam počkám. Zobrala som si teda telefón, kľúče a vyrazila. Po ceste ku škole som sa celú dobu pozerala do telefónu a niečo robila.
Keď som konečne prišla ku schodom pred školou, pozrela som si čas. 49. Mobil som si vložila do kabelky a potešila sa, že tu som prvá. Ale tešenie skončilo keď som zdvihla pohľad zo svojich "čižmičiek". On tam stál a čakal kým si ho všimnem. No nevadí. Prišla som za ním a prvé čo ma napadlo bolo to že mu vlepím facku. On si hneď svoju dlaň priložil na boľavé miesto. "Za čo?!" Spýtal sa a v jeho hlase bol počuť zmätok. "Za všetko čo si mi spravil. Ešte dnes si pred všetkými povedal že mám syna. Si ty vôbec normálny? Veď kvôli tebe som neobľúbená. Všetci si o mne myslia to najhoršie a ty ešte povieš že Tobi je môj. Tým si to všetko dokončil. Všetci ma berú ako odpad školy! Za to to máš!" Povedala som nahnevane. "Ja to napravím ale musíš mi najprv toto všetko odpustiť. Proste sa pridáš do našej partie a budeš ako my." "Tak na to zabudni. Neopustím Dan a Niniho kvôli vám. Nechcem byť ako vy." oznámila som mu s kľudom v hlase. "Tak sa pridám ja do vašej party?" Spýtal sa ma akoby neexistovalo iné riešenie. "Nie nepridáš. Ja a ani oni ťa nemajú radi." Povedala som mu na rovinu. "No nejako to vymyslíme a budeš obľúbená." Usmial sa na mňa. "Ja nechcem byť obľúbená. Len chcem aby ma ľudia na škole prestali vnímať ako odpad do ktorého si môže každý kopnúť." Pohľad som sklopila k zemi no on ma rázom chytil za bradu tak aby som mu pozerala do očí. Ja to vyriešim. Čo ty na to?" Spýtal sa povzbudivo a úprimne sa usmial. Ja som iba prikývla a tiež sa usmiala. Chcel ma znovu pobozkať no ja som mu uhla hlavou a oprela si ju o jeho plece. On ma pobozkal do vlasov a pritiahol si ma bližšie k sebe aby ma mohol objať. Ja som mu objatie opätovala.
Takto sme tam stáli asi 10 minút. Stáli by sme tam aj dlhšie no niekto nás vyrušil. Ten piskľavý hlas by som spoznala všade. Taylor Swift vykríkla keď nás videla. Vtedy sme sa od seba okamžite odtiahli a ja som pocítila chlad na mojom tele. "Zayn! Ako sa môžeš stretávať s takou kravou ako je Gigi keď máš krásku školy?" Tým myslela asi Perrie. Čakala som kedy ma Zayn znovu zhodí tuto pred Taylor takže som sa pripravila na to najhoršie a zhlboka sa nadýchla a zatvorila oči. "Najkrajšia na našej škole nie je Perrie ale Gigi. A krava si tu jedine ty takže vypadni sa pásť a už sa nevracaj." Nechápem. Zayn sa ma zastal. Prvý krát v živote sa ma Zayn zastal. Nemôžem uveriť že sa ma niekto zo školy okrem Nialla a Dan zastal. Každopádne taylor odišla a Zayn sa na mňa pozrel s úsmevom. Keď som Taylor už nevidela skočila som Zaynovy okolo krku a som si istá že som sa usmievala od ucha k uchu. Na chvíľu som sa od neho trochu odtiahla a pozrela mu do očí. "Ďakujem" Vedela som že moje oči sú už sklenené ale slzu som zo seba pustiť nechcela. ešte chvíľu som sa mu pozerala do čokoládovo hnedých očí a potom som ho zase objala. Mala som chuť ho pobozkať ale to som si našťastie nedovolila. Po ďalších 5 minútach objímania som sa pomaly odtiahla. "Mala by som ísť domov. Maj sa." Naposledy sa na neho usmiala, zakývala mu a otočila sa na odchod domov.
YOU ARE READING
REALLY?!
RandomZayn je chalan ktorý ma ego až nad hlavu a tak isto aj jeho namyslení kamaráti. Už si podmanil všetkých na škole okrem jedného jediného dievčaťa, ktorá sa vždy udrží aby sa na neho nevrhla a nezabila ho. Zayn chce ovládnuť aj ju a tak vymýšľa plány...