Strejda Harry

3.4K 273 22
                                    

„Tati?" zeptá se malý chlapec, tahajíc svého tatínka za kalhoty, div mu je nestrhne dolů.

„Ano broučku, copak potřebuješ?" odloží nádobí a sehne se ke svému synovi.

„Přijde dneska strejda Harry?" zeptá se a udělá štěněcí oči.

„To ti tak chybí?"

„Ano. Nemám si potom s kým hrát."

„Tak víš co? Já Harrymu zavolám, že se ti po něm stýská, ano?"

„Ano ano ano!" začalo se dítko radovat a skákat po místnosti. Louis mezi tím vzal svůj dotykový mobil z jídelního stolu a vydal se i s ním do ložnice zavírajíc za sebou dveře.

„To je ta včerejší noc tak nezapomenutelná, že mi voláš?" vyhrkl Harry ihned co vzal mobil.

„S tebou je všechno nezapomenutelné zlato, ale ne, volám kvůli Freddiemu. Chybíš mu."

„A myslím, že není jediný komu chybím." rýpl si Harry.

„Hele zas tolik si nefandi. Volám kvůli Freddiemu."

„A taky trochu kvůli sobě. Že mám pravdu?"

„Možná trochu." zašeptá Louis do telefonu. „Zůstaneš na noc?"

„To bych si přece nemohl nechat ujít. Do půl hodinky jsem tam. Pa broučku a pěkně se na mě připrav."

„Papa." zavěsil Louis telefonát a s povzdechem se svalil do postele rukama projíždějíc po materiálu peřiny. Na chvíli přivřel oči a představoval si, jak se na začátku jeho vztahu spolu potají scházeli. Vždycky, když Freddie usnul a Briana jela pryč kvůli práci, Harry už byl připravený sednout do auta a jet za Louisem blbé 4 kilometry. Ty krásné doteky, když se za nimi zavřeli dveře ložnice. Drsné líbání přecházejíc do milujícího až vášnivého svlékaní, které netrvalo ani 2 sekundy, protože si chtěli jeden druhého užít co nejvíce, než budou muset zase zpět do reality. Harryho ruce na Louiho zadku tvrdě mačkajíc. Ale nejvíc to krásné probuzení vedle něj. Bohužel musel Harry ze začátku hodně brzy vstávat, jelikož byl Freddie ranní ptáče vstávajíc v šest hodin ráno. Jednoho dne jim to celé napůl prasklo. Jako obvykle je budík vzbudil v pět hodin ráno. Nikdy nezapomene na Harryho větu „Tohle je horší než vstávat do práce.". Vylezli normálně z pokoje. Harry řekl že se půjde vysprchovat a mezi tím Louis připravoval snídani, jak jeho synovi, tak i jeho milenci. Najednou se do kuchyně přiřítil Freddie, rázem na to Harry jen v ručníku omotaném kolem pasu. „Strejdo Harry?"

„Ahoj Freddie." nejdříve je vystrašený, pak nahodí neutrální výraz.

„Ty si u nás spal? Kdy si přijel?" začal ho zahrnovat otázkami. Jak Louis poznal, Harry nevěděl co říct. Proto ihned zasáhnul.

„Strejda přijel ráno brzo. Doma jim neteče teplá voda, proto mě poprosil, jestli by mi nevadilo, kdyby se osprchoval tady. Přece nemůže být do práce špinavý."

„Tati. Tati. Tati." probudil mě ze snění Freddie skákající po posteli, na které jsem ležel.

,,Může strejda Harry spát u mě v pokojíčku?"

„Ale broučku, kde by strejda ležel? Tvoje postýlka je moc maličká a žádnou jinou tam nemáš." „Tak by si lehl na zem."

„Ale prosím tě, přece nenecháš strejdu spát na zemi.""

„Ach jo."

„Žádný ach jo. Padej se obléknout a jedeme do školky. Já musím do práce."

„No jo pořád."



Přiznávám, že jsem to už nemohla vydržet a dala vám sem, alespoň první díl. 

Jsem neskutečně zvědavá na váš názor a taky strašně nervozní. 

Další díl, ale asi přidám až to budu mít celé dopsané :) nebojte nebude to trvat dlouho :)  nechci totiž riskovat, že bych to nedopsala.

24. LISTOPADU 2016

Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat