„Máma přijela jupííííííí." začne po pokoji skákat Freddie, když uvidí v okně svoji maminku vystupovat z taxíku před domem.
„Sakra přestaň." začne na něj křičet Louis. „Radši se běž obléct, ať můžeme mamince pomoct s kufry." Hned co to Louis dořekne se jeho syn řítí světelnou rychlostí do pokojíčku pro bundu a ještě větší rychlostí se objeví znovu před svým tatínkem, aby mu nazul a zavázal boty. Když už jsou oba nachystaní vyrazit ven, otevřou dveře za kterými stojí Brana. „No fajn. To jsme se nemuseli ani oblékat." řekne nasraně Louis, začne vysvlékat sebe i Freddieho a nezapomene Briane pomoct s kufry.
„Čekala jsem teda od tebe větší nadšení."
„Mami, mami, mami." začne po pokoji jásat Freddie a skočí své mamince do náruče.
„Ahoj zlatíčko. Alespoň ty seš rád, že jsem přijela." mačká ho ve své náručí. Po chvíli ho položí na sem, sundá si kabát a boty a míří, i s Freddiem, za svým manželem do obýváku sedajíc si na pohovku vedle něj. Svého syna si posadí na nohy.
„Co ti zas přelítlo přes nos, že si tak nepříjemný?"
„Nic." řekne zvedajíc se z pohovky a mířící do jejich ložnice. Briana se synem se zatím rozhodnou udělat oběd, než se Louis odesere.
„Mami víš, že když si tady nebyla tatínek a strejda Harry se koupali společně?" vyhrkne najednou ze sebe během dokončování vaření Freddie sedící na židli u stolu hrající si s autíčkem. „Ale neřekli mi proč." posmutní „To já taky až budu stejně tak velký jako vy, se budu koupat s kamarádama?" zvedne své krásné oči k mamince. Briana se vyděsí, pak ale nasadí neutrální výraz otáčejíc se ke svému synovi. „Freddie to se ti muselo něco zdát. Běž tatínka radši nějak rozveselit." vyzvedne ho do náruče a pak položí na zem. Celé připravování večeře Briana přemýšlí nad tím, že by její manžel mohl být gay a co je ještě horší, že by ji s nim podváděl. Ano Louis se obléká a chová jinak než ostatní muži v jeho věku, ale to může být tím, že vyrůstal se čtyřmi sestrami.
„Tatínku nebuď smutný a naštvaný." Freddie otevře dveře do ložnice, vylézajíc na postel a tulící se ke svému otci.
„Ale zlato já nejsem smutný ani naštvaný." začne ho Louis hladit po vláskách uvědomujíc si, že je asi vlastně dobře, že se Harry naštval a už to nebude mezi nimi pokračovat. Nemělo by to budoucnost a navíc, život který má teď mu vyhovuje víc. Syna, který mu roste do krásy. Určitě to bude lamač dívčích srdcí jako jeho otec. Krásnou, populární manželku a práci, která ho baví.
„Vím, že ti chybí strejda Harry, ale nechápu proč."
„To pochopíš, až budeš starší." dále už nic nerozebírají, jen tak leží vedle sebe jako syn a táta dívajíc se na bílí strop pokoje. Je to zvláštní. Nikdy by si Louis nedokázal představit tuto situaci. Vždy byl pro nezávazný sex na jednu noc. Bohužel jednou se to zvrhlo a on Briane udělal dítě, pak na pokyn svých rodičů si ji vzal. Nelitoval toho, dokud si neuvědomil, že není tak úplně na ženské pohlaví. Neví jestli je čistě gay a nebo bi, ale jedno ví určitě. Nedokáže Harryho dostat z hlavy. Neví proč, neví jak se to stalo. Vlastně ohledně Harryho neví a nechápe vůbec nic.
Ještě tu noc jsou slyšet z ložnice zvuky stejné vždycky, jako když je tam Harry s Louisem. Freddie je opět opřený o čelo své postýlky a poslouchá ty zvuky. Nechápe vůbec nic. To si tam pouštějí hlasitá videa? Proč nechtějí, aby se s nimi díval i on? Později se rozhodne to vše zjistit. Odkryje ze sebe peřinu, opře svého medvídka o čelo postele, svěsí své maličké nožičky z okraje postele a nazuje si papučky. Pak se natáhne pro svého medvídka, kterého si vezme do náruče přitiskujíc si ho pevně k sobě, nakonec se tedy vydávajíc k pokoji rodičů. Chvíli mu trvá než otevře své dveře od pokojíčku. Musí si stoupnout na špičky a pořádně natáhnout ručičku. Po chvíli jeho konce prstíků zmáčkne kliku a tím se dveře otevřou. Může se tedy vydat dál. Zanedlouho se zastaví u dveří mířící do ložnice. Chvíli poslouchá zvuk, pak se ale rozhodne uskutečnit svůj plán. Takže znovu opakuje proces se svými prstíky a nožičkami, což se mu povede hned napoprvé. Co tam ale uvidí ho vyděsí takovým způsobem, že znovu uteče do svého pokojíčku. Maminka tam totiž ležela na tatínkovi nezakryti peřinou.
Názor?
Tenhle díl vás asi nepotěšil, ale je to důležité na další vývoj příběhu :)
Děkuji za pozitivní ohlasy :)
ČTEŠ
Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️
RandomStrejda Harry u nás skoro pořád přespává. Hlavně když maminka není doma. Vždycky přijde, hrajeme si, uloží mě do postýlky a jde si lehnout do ložnice za tatínkem, kde by správně měla ležet maminka. Nechápu to. Příběh o tom, jak se malé dítě snaží...