Všechno dobré

1.9K 154 15
                                    

Jelikož mám dneska strašný den, tak jsem se rozhodla ho zpříjemnit, alespoň Vám :) a pokud máte taky děsný den, zkuste myslet na to, že má Harry narozeniny :) snad to pomůže :)

Užijte si poslední díl :)

„Už jste zase v pohodě?" přijde během směny k Harrymu Niall a tím ho vyruší z jeho myšlenek, což zapříčiní škubnutí těla.

„Jo." odpoví jednoduše už v klidu ze slabého srdečního zástavu.

„Co tak najednou."

„No včera k ránu, za mnou utekl jeho syn a tak jsem mu volal, aby si pro něj přišel a nějak se ke mně nastěhoval. Protože před tím bydlel u kamaráda, jelikož jeho žena zjistila, že se mnou spí."

„WOW tak to gratuluji. Přeji, ať vám to dlouho vydrží. No nic musím zase do práce, tak zatím Čau.

Oba unavení a vyčerpaní jeli z práce jedním autem k Harryho domu. Tam vystoupili, odemkli dveře, vyzuli se, vysvlékli a svalili se vedle sebe na postel. Dnes to bylo opravdu náročné, protože šéf jim zadával velmi těžké úkoly. Těžší než jindy. Sice nechápali proč, ale alespoň dostanou prémie. Freddieho přivezli samozřejmě s sebou. Přece by ho nenechali ve školce. Vzali ho cestou domů a ten si teď v poklidu hraje dole v obýváku, kde ho nechali. Z ničeho nic Louisovi začne zvonit telefon. S nechutí se doplazí ke stolku, kde mobil leží a podívá se na displej. A jéje Briana.

„Co chceš?"

„Můžeš mi říct, jak si dovoluješ krást mi syna?"

„Hele já ti ho nekradu. On utekl sám, protože seš pořád v práci. Jenom přiletíš na pár dní a pak zase odletíš malovat hubu nějakým modelkám nafintěným. Navíc pokud já vím, tak je to i můj syn."

„Tak sorry, že vydělávám peníze. Už ho nikdy neuvidíš rozumíš?"

„Jo a kam ho jako hodláš dávat, když budeš pryč?" odpověď se mu, ale nedostala.

„Fajn vyhrál si nazdar." uslyšel jako poslední slovo, než Briana zavěsila......

A tady bych to ukončila :) Není třeba pokračovat dál. Už jen díky tomuhle si dokážete představit jak to bylo dál. Navíc Freddie už zjistil, proč. Dál už by to nemělo smysl :)

Konečně jste se dozvěděli, co má Briana za práci :D a ne žádná šlapka to není :D

Já vám je to šíleně krátké, ale nic více už to nepotřebovalo :)

Ještě jednou Vám chci strašně moc poděkovat, že jste četli, dali do knihovny, hvězdičkovali, komentovali a všechno možné tuto povídku.

Toto byla první povídka, která se mi opravdu strašně dobře psala a jsem ráda, že na to byli takové ohlasy. + teď už bude probíhat jenom korekce :)

Pokud na mě máte nějaké otázky můžete se ptát :)

Nebojte se, už pracuji na psaní nové povídky, kterou Vám sem dám, až ji dopíšu :)

Tady je malá ochutnávka a můžete mi napsat, který z nich se vám líbí víc, protože nejsem rozhodnuta :) 

1. 

 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


2.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ahoj, jmenuji se Lily Tomlinson a mám otce, který od mého narození neměl vztah. To jsem se, ale rozhodla jednou pro vždy změnit.

Lily – 15 let

Louis – 30 let

Harry – 26 let učitel fyziky, chemie a tělocviku

NÁZOR? :)

Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat