Proč nezveřejnit nový díl, když jsem se dneska dozvěděla, že bych za Larry ship měla dostat po držce :D :D snad se bude líbit
„A tebe třeba nenapadlo, že jsem se do tebe mohl zamilovat viď?" odhodí Harry hadru na kapotu a s naštvaným výrazem se otočí na Louise. Ten je vyděšený. Takové chování u něj nezná. Asi ho opravdu naštval a měl by si uvědomit co k němu cítí.
„Ne." přejde z vyděšeného výrazu na smutný a zamíří svůj zrak k nohám. Neví co má dělat. Jeho život se hroutí. Ano sice má Freddieho a Brianu, ale nejvíc mu jde o Harryho. Ani neví proč. Do teď to, alespoň z jeho strany bylo fyzické, ale čím déle nad tím přemýšlí, tím je více zmatený. Přece se nemohl zamilovat do muže. Má s Brianou díte.
"V tom případě se nemáme o čem bavit a raději to všechno skončíme." zakřičí a rozejde se směrem pryč.
„Harry to nemůžeš." chytne ho za ruku
„Jediné co nemůžu je se dívat na tvoji šťastnou rodinku při vědomí, že já jsem ten co ji zničí pokud se to dozví Briana. Tohle bych opravdu na svědomí mít nechtěl. Promiň." ze začátku křičí, ale pak se z jeho kukadel začnou kutálet slzy a Louis ví, že už nic nezachrání. Uvolní stisk jeho ruky a nechá ho s pláčem odejít pryč. Pravděpodobně jde za Niallem se vybrečet a on dostane brzy od něj po držce. Zaslouží si to. Neměl nikdy navrhovat, že spolu budou jen spát. Nikdy si, ale neuvědomil, že by se Harry mohl do něj zamilovat.
Po pracovní době se smutný Louis vydá do šatny se převléct do civilu, zamkne skřínku a jde přímo k autu, které ho doveze domů. Nejdříve, ale musí svého syna vyzvednout ze školky. Při tom nemá vůbec žádnou chuť do života. Jakoby ho mozkomorové úplně vycucali. Bezmyšlenkovitě jde do školky, vyzvedne Freddieho a jede domů. Tak odemkne vchodové dveře, vyzuje a vysvleče syna nechá ho jít si do pokojíčku hrát a sám se vydá směr ložnice, kde bez toho aniž by se vysvlékl lehne do postele. Po tvářích mu začnou téct slzy. Nikdy nevěřil, že by mohl brečet kvůli klukovi, ale stalo se. Je úplně na dně a to jen z toho důvodu, že ztratil Harryho.
„Tati proč nepřijel strejda Harry?" ozve se po chvíli u jeho ucha. Neví kdy jeho syn přišel a vylezl na postel. Byl úplně mimo. Sedne si na postel, Freddieho si položí na klín a začne mu opatrně vysvětlovat situaci.
„Víš, strejda nemá čas."
„Jak to že nemá čas?" vykulí na svého otce oči. Nemůže tomu uvěřit, že by si na ně neudělal čas.
„My jsme se pohádali víš?"
„A proto brečíš tatínku?" Louis kývne.
„Ty ho miluješ?" zeptá se s nadějí v hlase Freddie.
„Jak si na to prosím tě přišel?"
„No z ložnice jsem slyšel divné zvuky, když jste tam byli sami. Myslel jsem si, že si pouštíte film, ale nechápal jsem proč se nemůžu dívat taky, ale pak jak jsem vás s maminkou viděl, že na tobě leží, když se z ložnice ozývali stejné zvuky, jako když tam byl s tebou strejda, hned mi to bylo jasné. Akorát pořád nevím, co jste dělali" Louis seděl oproti svému synovi s otevřenou pusou dokořán. Jak na tohle mohlo přijít, tak malé dítě a proč potom tedy na to nepřišla Briana?
„Freddie, to co si mi teď říkal, nesmíš říct mamince ano?"
„A proč ne?" posmutní.
„To by si strejdu už nikdy neviděl a možná ani mě."
názor?
Se zveřejněním tohoto dílu jsem měla trošku problémy, ale podařilo se :)
Děkuji za ohlasy k této povídce :)
ČTEŠ
Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️
RandomStrejda Harry u nás skoro pořád přespává. Hlavně když maminka není doma. Vždycky přijde, hrajeme si, uloží mě do postýlky a jde si lehnout do ložnice za tatínkem, kde by správně měla ležet maminka. Nechápu to. Příběh o tom, jak se malé dítě snaží...