V pokoji leželi vedle sebe nazí milenci, tulící se k sobě po úžasném sexuálním zážitku včerejší noci. Zanedlouho všechno zničí zvonící budík.„Grrrr....nesnáším takové brzké vstávání."
„Bohužel to musíš přežít, pokud si chceš užít." ozval se vedle něj Louis.
„Zmlkni lásko." řekne a přisaje se Louisovi na rty. Oba si nedokážou představit lepší ráno než to, že leží v posteli po krásné noci s člověkem, který je přitahuje. Jazyky bojující proti sobě, rukou si pomáhajíc, aby polibky byli více prohloubené.
„Lásko moc rád bych si zopakoval ještě několik kol, ale Freddie bude za chvíli vstávat." odtáhne se od něj Louis s uculujícím se obličejem a ještě k tomu přidá štěněčí oči.
„Proč jen musíš mít to dítě." na oko se naštve Harry. Ovšem pak se odebere do koupelny i s oblečením.
„A to jako nemám jít s tebou?"
„Nevěděl jsem, že by si chtěl."
„Dneska i jo." vezme si své věci ze skříně a cupitá k Harrymu do koupelny, kde se oba vysvlečou do naha a ranní sex může začít. Teplá voda smáčí jejich nahá těla jejichž majitelé se k sobě tisknou snad každičkým milimetrem kůže. Ruce s kterými neví kam dřív. Tváře, krk, ramena, hruď, boky zadek. Tvrdě mačkají každou část. Při tom rty vytvářejí fialový flíček na Harryho krku. Vzdychy všude kolem.„Tak už ho do mě strč Louiiiiiiiiiiiiiiiiiiii." vyjekne, když se rukou dotkne jeho penisu.
„Jak myslíš." přestane dělat znaménko lásky, prudce ho otočí a přirazí na kachličky. Svůj penis nasměřuje k Harryho vstupu a může se jít do akce. Tvrdý příraz.............další.................další.................další................ Tohle pokračuje do té doby něž se Louis neudělá do Harryho a Harry na kachličky. Oba se svalí na zem společně rozdýchávají svůj orgasmus. Po rozdýchání oba vylezli, navzájem se osušili a vydali se směr dveře s ručníkem omotaným kolem pasu. Co nečekali, byl Freddie stojící u dveří koupelny s malým plyšovým medvídkem v ruce.
„Tatí? Strejdo Harry? Proč jste se koupali společně? Tváří se vyděšeně a proto si tiskne medvídka blíže k tělu. Přece jenom, pro tříleté dítě může být traumatické to, že vidí svého tatínka se strejdou vylézat z koupelny pouze s omotaným ručníkem kolem pasu."
„Freddie, proč nespinkáš?" zažene řeč Louis.
„Probudili jste mě." řekl smutně a sklopil zrak.
„To mě mrzí." ihned se k němu sklonil Harry a přivinul si jej do náruče.
„Pojď půjdeme se napapat a pak tě s tatínkem odvezeme do školky ano?"
„Jupíííííííííííí." zase bylo to jeho skákání, které Louis nesnášel.
„Ne ja chci, aby mě do školky zavedl strejda a ne ty." začne si vymrčovat Freddie u auta před školkou se vzdaluje od táty a tahá Harryho za rukáv směrem k budově.
„Sakra nech toho nebo ti dám na prdel." začne řvát táta dítěte.
„Promiň Harry."
„Snad se tolik nestalo ne? Já ho klidně do školky zavedu a ty zatím můžeš počkat v autě." začne zachraňovat situaci Harry. Po Louisově schválení a nasednutí do auta se společně rozejdou ke školce. Otevírají malou branku za níž je chodník mířící k vchodovým dveřím. Následné otevření jich a vklouznutí dovnitř. Do velké místnosti, kde jsou v řadách srovnané věšáky a hned pod tím botníky. Každé místečko má svůj obrázek, který je přiřazen k určitému dítěti. Freddie, jak se po chvíli Harry dozvěděl, má zelené kolečko. Vydají se tedy tímto směrem, dítko si sedá na místo a čeká až ho jeho, podle tatínka, strejda vyzuje a vysvleče. Jelikož v tom není moc zběhlí trvá to déle než by mělo. Po neúprosném boji už zbývá nasadit papučky a může se vyrazit směr místo, kde si děti hrají.
„Jé dobrý den. Vy musíte být strejda Harry." ozve se učitelka jakmile spatří Harryho po boku s Freddiem.
Názor?
Snad jsem vás nezklamala touto částí.
Děkuji za ohlasy k předchozím dílům.
vydáno 7. 12. 2016
ČTEŠ
Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️
RandomStrejda Harry u nás skoro pořád přespává. Hlavně když maminka není doma. Vždycky přijde, hrajeme si, uloží mě do postýlky a jde si lehnout do ložnice za tatínkem, kde by správně měla ležet maminka. Nechápu to. Příběh o tom, jak se malé dítě snaží...