Hned další ráno po incidentu se Freddie zeptá své maminky co to v noci bylo. Briana ale neodpovídá, dá před něho talíř se snídani a sedne si naproti němu ptajíc se ho na školku. Jak se mu tam líbí, jestli má kamarádky nebo kamarádky, a tak dále. Pak ale přijde řeč na to jestli ho tatínek nezlobí.
„Tatínek je na mě hodný." poví Freddie během strkaní si lžičky s krupicovou kaší do pusy. Je od toho celý zapatlaný. Po obličeji, bradě a dokonce i po svém oblíbeném pyžámku se sloníkama.
„Pojď sem ty moje čuňátko." vstane Briana ze své židle vydávajíc se k jejímu synovy, zvedajíc ho ze židle, kdy během toho mu sebere lžičku na které ještě zbylo trošku krupicové kaše a položí ji na stůl. Přece jenom Freddie je ještě malý a tak není tak šikovný jako dospěláci. Míří s ním do jeho pokojíčku, aby se mohl vysvléct ze špinavého a obléct si oblečení do školky. Položí ho na postýlku sama se vydávajíc směr komoda se šuplíky. Otevře třetí a vytáhne z něj krásně poskládané zelené tričko s velkým nápisem na přední straně „I LOVE DAD". Následně jej zavře a otevře šuplík hned pod ním s kalhotami. Vytáhne jeany, zavře šuplík a vydává se směrem k synovi.
„Uklidni se. Tebe oblékat je horší jak mimino." zvýšila na něj hlas, po tom co dorazila znovu k posteli, protože sebou pořád vrtěl ze strany na stranu a utíkal jí. Chtěl si totiž hrát se svým medvídkem. Po úspěšném obléknutí ho Briana sundala z postele a mířili společně do kuchyně, kde stál Louis v tričku a trenkách otočený k lince a pijící právě uvařený ovocný čaj. Když uslyšel Freddieho křik, prudce se otočil pokládajíc hrnek na kuchyňskou linku a zvedajíc svého syna do vzduchu.
„Tatíííí."
„Jak pak se má moje zlobidlo."
„Nejsem zlobidlo." na oko se urazil. Po chvíli to byl, ale zase ten smějící se Freddie. Louis ho s ním dělal letadýlko po celé kuchyni až Briana musela zasáhnout.
„Neházej s ním tak vždyť teprve jedl. Jo a mimochodem, dneska zase odjíždím takže budeš muset Freddieho vyzvednout ve školce."
„To není problém." odpoví pokládajíc svého syna na zem „Viď zlobidlo."
„Dobře. Tak já si vezmu taxík a ty zavez Freddieho do školky." nařídí Briana, políbí svého syna na líčko a vydá se do ložnice pro kufry. Během toho si stihne zavolat ještě taxik.
„V autě mířící do školky je chvíli ticho. Pak se, ale ozve hlásek syna řidiče s otázkou, která jeho tatínka vyděsí.
„Tati a proč na tobě maminka ležela a byli jste nazí?" Louis ale dělá, že neslyší a pokračuje dále v cestě. Po nějakém čase zastaví u školky, vylézajíc z auta a mířící na stranu auta, kde sedí Freddie. Otevře jeho dveře, odepne mu pás a vyndá ho ze sedačky na zem před autem. Pak hodí vylézající pás do auta a zavře za sebou. Otočí se na svého syna, vezme ho za ručičku a míří směrem ke školce. Jeho táta už to má natrénované, takže mu netrvá tak dlouho jako Harrymu převléct a odvést Freddieho do školky. Po té vyjde ze školky a svým autem jede přímo do práce.
Po hodinovém rozmýšlení se Louis rozhodne, že se zajde Harrymu omluvit. Utře si ruce od oleje do hadry a míří za ním pomalým, ale jistým krokem. Přece jenom, nechce, aby si o něm myslel, že je pro něj jen hračka. Louis sám neví, co pro něj znamená, ale rozhodně to není jeho hračka. Blížíc se k němu si prohlíží jeho tělo, jak skoro leží na kapotě auta, aby viděl každičkou malinkou špínu a mohl ji vyčistit hadrou kterou drží ve svých, podle Louise, šikovných prstíků. Pevný kulatý zadek akorát do jeho ručičky a na jeho kamaráda. Toto myšlení ho nenechává klidným. Kdyby tady nebylo tolik lidí, nejlépe ani jeden, hned by ho ohl o to auto a dělali by to v autě na zadní sedačce. Bohužel to nemůže, protože jsou v práci a šéfovi by se to asi nelíbilo. Po chvíli stojíc milimetr od něj si odkašlal. On málem chytil infarkt. Opravdu to nečekal a byl rád, že nebyl zrovna pod autem jinak by mě jisto jistě rozbitou hlavu z toho jak se lekl.
„Co chceš?" zeptá se jedovatě Harry, který se prudce otočí na Louise a po zjištění, že je to on se otočí zpět věnujíc se své práci s leštěním kapoty.
„Chtěl bych se ti omluvit. Rozhodně pro mě nejsi hračka, ale bohužel nevím, co si. Chápu, že za to, že mám ženu a dítě nemůžeš, ale taky jsme se na začátku dohodli, že to bude jenom fyzické." začne tedy povídat s propletenými prsty levé a pravé ruky.........POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ......
---------------------------------------------------------------------------------------
Názor?
Jak myslíte, že to bude pokračovat?
Snad se vám tento díl líbil více, než ten minulý :)
Přeji Vám šťastné a veselé Vánoce, hodně dárků a hlavně, ať jste se svými milovanými osobami :)
Jinak děkuji za ohlasy k této povídce jste skvělí :)
ČTEŠ
Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️
RandomStrejda Harry u nás skoro pořád přespává. Hlavně když maminka není doma. Vždycky přijde, hrajeme si, uloží mě do postýlky a jde si lehnout do ložnice za tatínkem, kde by správně měla ležet maminka. Nechápu to. Příběh o tom, jak se malé dítě snaží...