Harry v poklidu chystá v kuchyni snídani, protože vstal první, když se kolem jeho trupu obmotají dvě ruce a následně cítí vlhké polibky na krk. Začne ho to rozrušovat a tak na chvíli přestane mazat chleba máslem a hlavu zakloní dozadu pokládajíc svoji ruku na krk svého milence.
„Dobré ráno." řekne Louis při obsypávání Harryho krku vlhkými polibky. „Včera jsme neměli možnost si zařádit kvůli Freddiemu. Co kdybychom to teď ve sprše napravili?" Harrymu jen z pusy vyšli tiché steny, což pro Louise znamenalo jediné. Má vyhráno. Otočil si ho tedy od linky směrem k sobě a rty přemístil na ty jeho. Nastala asi půl hodina osahávání celých těl a vysvlékáním oblečení se pomalu, ale jistě dostávali do koupelny. Pro jistotu se zamkli, kdyby náhodou. Nechtějí přece, aby jim to Freddie znovu překazil. Po zavření a následném zamknutí dveří se chlapci vydali do sprchy. Jejich chůze byla strašně nemotorná, protože si jeden druhého chtěli užít co nejvíc i když po cestě zbourali hromadu věcí.........
„Tati, proč se oblečení válelo všude po domě? Neříkal si mi, že když nebudu mít složené oblečená, že si pro mě přijde čarodějnice? Proč si nepřišla pro tebe?" ptá se syn svého otce u snídaně sedíc na židli, kde ho musel tatínek vyzvednout a cpát chlebem, když se konečně vzbudil a naštěstí je s Harrym ani neviděl ani neslyšel. Jen viděl oblečení, protože ho nestihli uklidit.
„Si nějaký zvědaví prosím tě. Dojez si jídlo a musíme vyrazit do školky a já se strejdou do práce.
„No jo pořád." položí Freddie na talířek před sebou kůrku od chleba, sleze ze židle a vydá se směr pokojíček, kde se snaží obléct. Ovšem mu to nejde a tam musí na pomoc přijít stejda. Po úspěšném boji nasedají do auta a vydávají se směr školka.
„Harry já musím ještě k Olimu pro věci a říct mu kde jsem byl." povídá Louis směrem k Harrymu, když odjíždějí od školky, kde zavedli Freddieho.
„Ok, ale stejně předpokládám, že ví, kdy si strávil noc." Louis zastaví před domem svého kamaráda, dá Harrymu pusu se slovy, že za chvíli příjde a vydá se z auta směrem ke dveřím, kde zazvoní na domovní zvonek.
„No nazdar. Už jsem si myslel, že budu volat policii. Kam si ráno zmizel?"
„Můžu dovnitř? Přišel jsem si pro věci. A ráno, jsem tak rychle zmizel, protože mi volal Harry, že......"
„Potřeboval uvolnit?" řekl během Louisovi cesty do bytu a následném vyzouvání a vysvlékání.
„Kvůli tomu ne. Freddie utekl za ním, tak jsem tam musel přijet a nějak se to protáhlo."
„Zahrnuje to protáhnutí i sex?"
„Možná." vysloví Louis mířící do pokoje, kde má kufry a své věci, které si následně úhledně sbalí do kufrů a míří po schodech dolů, aby se mohl obout, obléct a vydat se na cestu ke svému milovanému, který ho čeká v autě.
„Proč si ho nepřivedl? Rád bych se s ním seznámil."
„Na to je zatím čas. Ahoj." řekne poslední slova vydávající se ke svému autu.
„Tak co říkal?" ptá se netrpělivý Harry při nastupování jeho milence do auta.
„Prý se máme někdy zastavit. Rád by tě poznal." s těmito slovy nastartuje auto a společně se vydávají do práce.
Názor?
Co říkáte na nový obrázek příběhu?
Mám pro vás nemilou zprávu :/ tohle je předposlední díl, příště následuje už je drobné ukončení děje a moje slova :(
Strašně moc děkuji za vaše ohlasy k tomuto příběhu. Protože WOW skoro 3K přečtení a přes 800 hvězdiček :)
ČTEŠ
Uncle Harry [PROBÍHÁ KOREKCE] ✔️
RandomStrejda Harry u nás skoro pořád přespává. Hlavně když maminka není doma. Vždycky přijde, hrajeme si, uloží mě do postýlky a jde si lehnout do ložnice za tatínkem, kde by správně měla ležet maminka. Nechápu to. Příběh o tom, jak se malé dítě snaží...