GEÇİŞ BÖLÜMÜ/BAŞIM DERTTE -_- UMRUMDA DEĞİL

1.4K 43 4
                                    

GEÇİŞ BÖLÜMÜ

Bu duruma nasıl düştüm ben??? Daha düne kadar yatağımda Eminem dinliyor, aptal aptal sırıtıyor ve kendimce dans ediyorken nasıl bu duruma düşebildim. Salak kız işete ne olacak. Kız olduğuna da emin değilim ki. Bir sürü insanla problemim var. Hepsi jessy yüzünden. benim güvenilir, akıllı(!) ve dürüst kız kardeşimin birden kitap damarı attı. O kitapçıya gitmek istemediğimi söylediğimde karşımda ‘ailemle hiç vakit geçirmediğimden dolayı şikayetçi olan’ annemi buldum ve o lanet yere gitmek zorunda kaldım. Kim olduğunu bilmediğim bir şahıs çantama bir kitap koymuş. nezaret falan umrumda değil benim. annemin dırdırından korkuyorum. Tekrar ve tekrar bu güne lanet ederken bir yandan da içimden ben kitap okumam ki diye geçiriyordum ki polis arabası durdu. Şu erkek gibi gözüken ama saçlarını bir savurduğunda ve altına bir etek geçirdiğinde erkekleri fena tahrik edebilen bayan bir polis memuru bana ‘artık arabadan dışarı çıkmaya ne dersin bakışı’ attı. Arabadan inerken gözlerimi devirme isteğimi geri teptim. Gitgide  yaklaşan bir taksi den annem indi. Hiç vakit kaybetmeden bana ‘endişe ve başın fena dert de küçük hanım’ bakışları atmaya başladı. Ahh benim biricik anneciğim bu durumu ne kadar süre yüzüme vurup duracak merak ediyorum.

KARŞIMDA DURAMAZSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin