" Samuel " diye seslendi Sylar. Boş bir depoydu bulunduğu yer. Samuel teknolojik bir adamdı. Kaçak olarak bilgisayarlar tabletler telefonlar gibi bir çok cihazın ilk çıkan modellerini burada dener üzerinde oynar bazen geliştirir bazen ise mahvederdi. Fare seslerini dinliyordu Sylar ve çatıdan damlayan sus sesini. Gıcırtılı bir kapı açıldı ve Yankılanan bir ses duyuldu " Sylar " dedi Samuel ve sürdürdü " Ne işin var burada Sylar " Sylar yutkundu ve devam etti " Başım belaya girince gel demiştin oysaki " " Tamam dostum dedim ama neden belada başın " Samuel baya yaşlanmıştı Sylar konu değiştirdi " Gözlükleri her seferinde neden değiştiriyorsun " Samuel gözlüğünü düzeltti ve " Cihaz ışınları dostum " dedi tebessüm ederek. Yavaş yavaş yürümeye başladı Samuel. Arkasına baktı ve Sylar dalmıştı çoktan. Yüksek ses ile devam etti " Hadi gel ne bekliyorsun Sylar " " Tamam geliyorum " dedi Sylar düşüncelerinden arınarak.
İçeri geçmişlerdi. Sylar bir sigara yaktı. Samuel ise sessizliği bozdu " Carlos nasıl ve hala bekar mi " dedi gülerek. Sylar devam etti konuşmaya " Evet bekar ve iyi " dedi Sylar. Samuel Sylar ın dediğini yaparken sohbet etmeye çalışıyordu. " Evet Sylar bu kadar , numarayı ver şimdi " Sylar Micheal in aradığı numarayı verdi Samuel e. Ortalık kısa bir süre sessiz kaldı ve Samuel sessizliği bozan taraf oldu. " Elia nerelerde Uzun zaman oldu onunla görüşmedim ". Vücudu terlemeye başladı Sylar ın kalp atışları hızlanmıştı. Sesi çıkmadı o an. Samuel devam etti " Hey dün bar daki kızı falan mi düşünüyorsun " Sylar kalın ve yüksek sesi ile klavye sesini bastırırcasına konuştu " Elia Öldü Samuel " Samuel kafasını kaldırdığı gibi Sylar a baktı. Sylar doğruldu ve ayağa kalktı Ve dışarı çıktı. Olan bitenler çok hızlıydı. 15 dakika sonra Samuel geldi. " Adresi buldum ve Elia ya üzüldüm dostum " Sylar göz altları çürümüş adama bakarak devam etti " Samuel tekrar gelebilirsem borcumu ödeyeceğim " dedi Samuel den dosyayı alırken Sylar ve Evine gitmek üzere yola çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin ve Kalp
AksiyonTanıtım bölümü bulunmamaktadır. Başlıktan anlaşıldığı üzere kalp ve beyin arasında ki ince çizgiden başlayan bir hayat ve yaşanan olaylar. Aşk nedir? Beyin ile kalp nasıl savaşır? Hikaye psikoloji, aşk, aksiyon dan ibaret olmak üzere istediğiniz...