Part III

16 0 0
                                    

Yakışıklı olmasıyla hep bir sıfır önde başladı hayata Sylar ama Carlos için aynı şey söylenemez idi. Dany nin evinin önündelerdi. " İyiyim dostum Lütfen" dedi Sylar içeriye girmek istemiyordu ve dikkatleri dağıtan bir şekilde arabanın arka kapısı açıldı. " Merhaba beyler, Sylar nasılsın kardeşim ve Carlos da buradaymış " dedi genç. Sylar arka koltuğa dönerek " İyiyiz ve bir daha da bu şekilde arabama binme tamam mı Drah" " Tamam Sylar sert olma bana dostum yeni bilgiler getirdim istersen arabandan inebilirim " " S*kt*r git" dedi Sylar yüksek sesle. Carlos devreye girdi " Sylar gergin bana söyle Drah" " Dostum watgeg sokağı" dedi arabadan hızla indi ve koşmaya başladı. Carlos Sylar a bakarak " Sürsene neyi Bekliyorsun" " Demek watgeg sokağı" dedi sessizce Sylar ve yola çıktılar.
Drah mahallenin delisidir ve her şeyi öğrenir ve neredeyse hepsi de doğrudur.
Watgeg sokağı : Kumarhane, fuhuş, organ ticareti gibi daha bir çok pisliğin bulunduğu bir sokakdır ve sokak nöbetçiler ile doludur.
***
Watgeg caddesine gelmişlerdi. Arabadan indiler. Sylar çatılara bakıyordu Carlos ise buraya neden geldiklerini anlamaya çalışıyordu. Sylar cebinden çıkartığı sigarasını yaktı. " Carlos, Drah bize watgeg caddesi dedi bunu neden dedi biliyor musun." Carlos merakla Sylar a baktı ve Sylar devam etti " Biz kimin evinin Oradaydık evet tabiki de Dany. Drah da ona geldiğimizi zannetti ve söyledi. Dany buralarda" " Kardeşim Dany bu tip bir kız değil. Viski bile içmiyor" dedi Carlos. " Sylar başıyla onayladı etrafa bakarken. Sylar bitmiş sigarasını yere atmak üzereydi ve ileri de parlayan bir kart vardı. Kartın yanına geldi ve çöktü. Kartı eline aldı inceliyordu." O burada Carlos. Nathan burada "." Hey gelin " dedi Nathan sakladığı bir apartman idi. Sylar ve Carlos şaşkınlık içinde apartmana girdiler. Dar koridorları vardı apartmanın, merdivenleri çıktılar apartman fazlasıyla eskiydi ve açılan bir kapı da Nathan belirdi. " Nathan " dedi Carlos ve Sylar a döndü " Nereden bildin burada olduğu "." Carlos, Nathan eskiden benim sihirbaz partnerimdi. Bütün oyunlarımı bilirdi ve hep bilmiyormuş gibi beni tanımıyormuş gibi yapardı. " elindeki kartı göstererek devam etti Sylar." Bu kart da benim uğurlu kartım idi " dedi Sylar o zarif ve etkileyici ses tonuyla. Nathan bütün dikkatleri dagitircasina" Gelmeniz gerekiyor " Sylar ve Carlos içerideki manzara karşısında şaşırmışlardı.. Carlos un Damarların da hareket eden kan buz tutmuştu adeta. Sylar biraz daha soğukkanlı bir şekilde bakıyordu kanlı vücuda.

Beyin ve KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin