Arabayı aniden durdurdu. Arka taraftan gelen diğer araç korna sesleri bile etkileyemedi Syları. Kafasını kaldırdı, biraz daha dalmıştı genç adam, bir şeyler düşündüğü belliydi. Arabasını kaldırıma yaklaştırdı ve park etti. Aracından inmisti Sylar. Her akşam iş çıkışı buraya gelirdi. Omuzun da taşıdığı ufak çantasından sigara çıkardı. Kalın ve bir hayali bozabilen bir ses duydu. " biliyordum dostum, başını beladan eksik olmayacağını biliyordum" diye çıkıştı. Arkasını dönmesine gerek yoktu. Bu Sylar ın çok sevdiği senelerdir yana yana olduğu kardeşi Carlos. " bak kardeşim tek sorunum bu hayata gelmem" dedi Sylar, Carlos a dönerken. Gerçekten fazlasıyla zeki biriydi Sylar. Hiç bir gücü olmamasına rağmen beyni ile ne kadar güçlü olduğunu ispatlardı. Hep bir yol bulurdu ama şu an öyle bir durumdaydı ki fayda vermiyordu hiç bir şey. Carlos kaşlarını çatarak sürdürdü konuşmayı " peki ne yapalım, ölmek çözüm mü, tanrı bizi nasıl karşılayacak hiç düşündün mü dostum". Sylar sessizce dinliyordu. Haklıydı Carlos. Sylar sigarasını yere attı ve devam etti " kardeşim seni seviyorum" dedi ve konuşmayı kesen bir telefon çaldı. " bak Sylar konuşmamız gerekiyor" " lutfen tatlım su an müsait değilim daha sonra" dedi ve sevgilisinin ağzından çıkmak da olan lafı bile dinlemeden kapattı telefonu. Araları kötüydü ve bir de başlarında başka bir bela vardı. " evet işte oradalar hadi koş koş" diye bağırıyordu. 15 metre uzaklarında ki 4 kişi. Hızlıca arabaya bindiler ve oradan uzaklaşıyorlardı. Sylar bir den bayıldı ve kafası direksiyonun üzerine yıkılıverdi. Carlos şaşırmıştı ve bir kaza olmaması için tanrıya yalvarıyordu direksiyona gecerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyin ve Kalp
AksiyonTanıtım bölümü bulunmamaktadır. Başlıktan anlaşıldığı üzere kalp ve beyin arasında ki ince çizgiden başlayan bir hayat ve yaşanan olaylar. Aşk nedir? Beyin ile kalp nasıl savaşır? Hikaye psikoloji, aşk, aksiyon dan ibaret olmak üzere istediğiniz...