Duygular ve düşünceler

7 0 0
                                    

Sylar çok kötüydü. Carlos ve Nathan ın ağzını bıçak açmıyordu. Elia ya bakıyordu Sylar. Carlos ve Nathan da Sylar a. Şimdi ne olacaktı hepsi ayni şeyi düşünüyordu. Sylar arabadan indi ve bakındı etrafına her şey devam ediyordu. Sylar fısıldandı " Dany ye bir şey olmayacak ". Arabanın arka kapısını açtı. Elia nın Cansız bedenine yaklaştı. Alnına bir öpücük kondurdu ve Carlos ve Nathan a bakarak sessizliği bozdu " Elia size emanet bir kaç İşim var " Carlos cansız bir ses ile " tamam Sylar , Sylar bu arada yanlış bir şey yapma ". Sylar arabanın arka kapısını kapattı ve Carlos ve Nathan uzaklaşıyorlardı. Uzun uzun baktı arabanın arkasından.

Otobüs durağına yürüyordu Sylar. Düşüncelere dalmıştı. Annesi babası sevdikleri. O an daha iyi anlamıştı. Aşk sadece karşı cinse değildi. Aşk her şeydi. Yakışıklı olmak değildi aşk. Güzel bakımlı olmak değildi. Durağa gelmişti. Durağın arka tarafındaki tartışan gençler vardı. Erkek kız arkadaşına bağırıyordu. Kız ise erkek arkadaşına. Yaklaştı Sylar ve kalın sesi iki gencin de dikkatini bozdu. " Sorun ne çocuklar ". Hemen atıldı kız " Efendim başka bir erkeğe karşı ilgi duyuyorum buna sinirlendi " Sylar erkeğe baktı ve " Genç adam Kalbine dur de,çünkü bazen kalbin elinde değildir. " dedi Sylar. " Aşk kazanabilir mi beyin hayatta iken " diye söylendi genç adam. Sylar uzun saclı gence bakarak devam etti " haklısın ama Benim kadar yalnız olsan Sende beyinini kullanırdın ileride anlarsın genç adam " dedi Sylar ve gence bakış attı ve durağa geçti.

Beyin ve KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin