-Shira,mára ennyi elég lesz-szólt Haru,amikor már sötétedett- Így is már túl hajszoltad magad. Egy nap alatt 5 szint az nagy teljesítmény.
-De nem eléggé-ültem le a fűbe- A többiek már 20 körül járnak,sőt ti már a 30.szinten vagytok-mutattam Harura- Én még csak itt vagyok az 5.szinten-mondtam csalódottan.-Úgy hogy este is fejlődök.
-Este nem fejlődhetsz-mondta szigorúan Haru.Ikuto leugrott a fáról.
-Hagyd,had ölesse meg magát-vigyorgott önelégülten. Keresztbe fontam a karomat.
-Na és ha meghalok?Akkor újra éledek. Nem nagy ügy.
-Shira..Ugye tudod,ha most meghalsz,akkor tényleg meghalsz. Nem éledhetsz fel,nem mehetsz vissza az igazi életbe- mondta óvatosan Haru. Egyszerre forogni kezdett a világ. Ledőltem a friss fűbe. Az nem lehet!Csak akkor mehetek haza ha végig viszem ezt a játékot?Igaz,imádom az MMORPG játékokat de azért ennyire nem! Haru együttérzően mosolygott.
-Este meg azért veszélyes fejlődni mert 1) alig látsz valamit, 2) szoktak erre jönni a Hordások is.-Ja,igen erről olvastam. Az Allience és a Horda két ellenséges frakció. Állandóan csak harcolnak egymással. Ha orkot,trollt,undeadet,blood elfet,taurent, látsz Allisként fuss,ha kedves az életed.Főleg ilyen kicsi szinten..
-Rendben,hol fogunk éjszakázni?
A hotel szobában Haru varázslattal bezárt minket.
-Rendben,Ikuto majd megoldja valahogy. Ki megy elsőként fürödni?
-Majd én megyek..
Mikor már lefürödtünk,le is feküdtünk aludni. Amíg én a sok új információt emésztgettem,addig Haru horkolt. Bocsánat,dörmögött.De annyira. hogy nem bírtam aludni. Így hát végső döntésként átmentem Ikutohoz. Egyet kopogtam és már ki is nyitotta. Hű,biztos valami lányt várt.
-Őő..zavarok?-kérdeztem kiskutya szemekkel.
-Igazából tudtam hogy jönni fogsz-pislogtam kettőt-Ugyan,szerinted miért kértem külön szobát?Már az 1.szinttől vele vagyok.Úgy alszik mint egy medve.
-Akkor bejöhetek?-sóhajtott egyet
-Gyere.De a padlón alszol.
-Tőlem.Még mindig jobb mint Haru horkolását hallgatni.-azzal le is feküdtem a földre,ami hideg volt.
-Elég jól fogadtad ezt a Wow-os dolgot.
-Ja,általában ilyen vagyok. Ilyen nyugis. Szinte semmin sem akadok ki.Nem szoktam hisztizni. Meg hát nagyon sok MMORPG-vel játszottam,nagyjából tudom hogy megy ez. De ez a druid kaszt új nekem. Én mindig közel harcban voltam jó. Ez a mágia annyira nem megy.
-Érdekes,még soha nem találkoztam olyan lánnyal aki ennyire nyugis.
-Nem csodálom.Te minden lányt felidegesítesz.
-Honnan veszed?
-Csak érzem.Ha engem fel tudsz idegesíteni akkor mást is fel tudsz.
-Nem,engem rendszerint körül vesznek a csajok.
-Áh,értem te szóval ilyen „szépfiú" vagy-de már nem válaszolt,mert elaludt. Remek,annyira untattam egy embert hogy elaludt. Hát akkor én is megpróbálok elaludni,bár elég kényelmetlen ez a padló.
Reggel kopogtak. Ahogy kinyitottam a szememet egyből cékla vörös lettem. Az ágyban feküdtem,Ikutonak háttal,Ikuto átkarolta a derekamat,és így feküdtünk. Ez valami vicc,ugye?Mikor jöttem át?Nem emlékszem rá. Vagy lehet hogy alva járó lennék?Egyből kiugrottam az ágyból. A kis sunyi ébren van!És ahogy vigyorog..
-Te!Hogy kerültem az ágyba?Te perverz!
-Annyira magányos voltam. Plusz te sem fáztál meg .Mindketten jól jártunk.
-Nem és nem és nem!Kihasználtad hogy alszok!
-Te jöttél át..
-Mert horkolt az a hülyegyerek!
-Nem vagyok hülyegyerek-szólt az ajtó túlsó végéből Haru. Ja,tényleg.kopogtak.-Engedjetek be!-rohantam ajtót nyitni.
-Fontos mondandóm van!El kell mennem. Nagyon fontos az ügy. Körülbelül egy hónap múlva jövök. Ikuto,teShirával maradsz. Mire visszajövök Shirának már 30.szinten kell lennie és legalább egy csapat társat találjatok meg-majd rám mosolygott- Sok szerencsét Shira.-ezzel el is teleportált
YOU ARE READING
No pain,no gain //Befejezett//
FantasyA történet egy lányról szól, akit beszippantott a WoW - vagyis a World of Warcraft nevezetű játék. Csak úgy juthat vissza a való életbe, ha végig viszi a játékot. Több akadály is elé kerül, amiket egyre nehezebb átugrani... De szerencsére nincs egy...