Nagyot sóhajtottam. Ezt miért mondtam?Még hogy én leszek a legerősebb játékos.. Néha olyan hülye tudok lenni. Mindegy,amit egyszer kimondtam,azt általában teljesíteni szoktam. Megint egyedül vagyok. Inkább kinyitottam az ablakot,elvégre városban vagyok,úgyse öl itt meg senki. Most ,hogy hallom a kinti zajokat sokkal jobb.
Reggel arra ébredtem,hogy valaki dobol. Ünnep nap van?Kinyitottam a szememet és egyből ki is ugrottam az ágyból.
-Ikuto!Mi a francot keresel az ablakomba?Hagyd már abba a dobolást!
-Unatkoztam.
-Akkor miért nem mész el?
-Nyitva hagytad az ablakodat.
-És akkor mi az anyám kínja van?
-Elég talpra esett vagy,de egyben naiv is. Amikor az őrök nem figyelnek,bejönnek akik vadásznak ránk és megölnek amíg alszol. Erre nem gondoltál zsenikém?-sóhajtottam
-Ikuto,köszönöm hogy figyelmeztettél erre is,és tényleg,mindent köszönök de most már mehetsz. Oda fogok figyelni minden apró részletre. Tudok magamra vigyázni-odamentem az ablakhoz
-Nem félsz hogy egyedül maradsz?-gúnyolodott.
-A soha viszontlátásra!-kilöktem az ablakon és becsaptam azt. Még ilyet!Idegesít ez a srác. Na,azt mondja hogy Tyrandének kell leadni a küldetést. Tyrande Whisperwind. Mint ha hallottam volna már ezt a nevet. Várjunk csak,Ő nem a híres papnő az ősök háborújából?És egyben a night elfek vezetője. Berohantam a templomba és megláttam. De szép!És ott van mellette Malfurion Stormrage. Milyen szép pár. Tyrande idenézett és integetett.A mozdulattól teljesen ledöbbentem. Egy NPC tud integetni?Odamentem és leadtam a küldetést.
-Szia,hívj csak nyugodtan Tyra-nak.
-Szia..Tyra.
-Tyrande!Nem kéne minden áldottal ilyen kedvesnek lenned. És halkabban.
-Ugyan,nincs itt senki. Azta,milyen erős vagy!Biztos te vagy a vezér.
-Ha jól sejtem,ti nem közönséges NPC-k vagytok.
-Hihi,pontosan.Mi is ugyan olyan emberek vagyunk.De ha a játékosok ölnek meg minket akkor újra éledünk. Viszont ha a történet alakul úgy,hogy meg kell halnunk,akkor meghalunk.-ezt olyan természetesen mondta,mintha csak az időjárásról fecsegnénk.
-Ti hárman vagytok a kedvenc karaktereim a WoW-ban.
-Hárman?-kérdezte Malfurion.
-Igen.Tyra,Malfurion és Thrall.A hős ork vezér.
-Jaj,jön valaki!Csak az áldottaknak szabad tudniuk hogy kik vagyunk valójában.Vigyázz magadra,Shira!És el ne felejts talentolni.
-Talentolni?-de már nem válaszoltak.Viszont beugrott egy Talent fa.Talentolni azt jelenti hogy kiválaszthatjuk hogy az adott kaszt mibe lehet tehetséges.Volt Balance,ami a varázslatokban tehetséges,Feral Combat,ami abba tehetséges hogy át tud változni különböző állatokká és úgy harcol,és Restoration,ami pedig a gyógyításban tehetséges.A kérdés az ,hogy mire nyomjak rá. Rányomtam a Feral Combatra,és macska lettem.De nem akármilyen macska.Sokkal erősebb és nagyobb.Kardfogú tigrisre emlékeztetett a formám.Csak nem volt akkora a fogam és fehér volt a bundám,a szemem pedig kék.A négy lábamon karperecek voltak.A karperecek vastag,kemény páncélok voltak.Sötétszürkék voltak,rajtuk tüskék.Ugyan ez volt a nyakamon is.De nem voltak nehezek,sőt,egyáltalán nem éreztem hogy rajtam vannak.A sörényem szürke volt.Végül a bal erős vállamon volt a night elfek jelképe,egy hold.A karmom olyan erős volt mint az acél.Amikor felnéztem Tyra csak elmosolyodott.
Kitanultam az új képességeimet,ami mindig nagyon fontos, hogy erősebb lehessek.A macska formához is jártak új képességek.Tehát macska formába fogok harcolni.Ez nekem nagyon jó,mert jó vagyok a közelharcban.És tetszett ez a forma.A következő fejlődő hely Darkshore, 10-20.szintig van.De vajon hogy juthatok el oda?
-Lám,lám csak nem feral lettél?-ahogy meghallottam az idegesítő hangját kénytelen voltam visszaváltozni.
-Azt hittem meghaltál.De nem volt ilyen szerencsém.-szóltam oda fáradtan.
-Ja,igen!Köszönöm szépen a reggeli repülést. Nagyon frissítő volt.
-Ugyan.Csak szólj,ha repülni szottyan kedved.Én szívesen segítek.Most nincs kedved?Mondjuk a 8.emeletről?
-Te is kipróbálhatnád.-nagy ricsaj zavart meg minket a veszekedésben.Részegek.Ezek már kora reggel részegek?
-Én vagyok a legerősebb játékos!
-De én legalább tudom mi hol van,és hogyan lehet eljutni mindenhova..-wow,értelmesség a fokon.Mindegy,nekem megfelel.Elegánsan otthagytam Ikutot és a kocsmába mentem.Megkocogtattam a férfi vállát.
-Azt mondtad tudod mi hol van.Elmondod nekem hogy juthatok Darkshoreba?
-Kotrodj innen kislány?Semmi sincs ingyen. -idegesen fujtattam egyet
-Rendben,akkor máshogy mondom. Nekem el kell jutnom oda-közöltem határozottan és odacsúsztattam egy aranyat.-Akkor hogyan juthatok el oda?
-Darnassus végében van egy portál.Ha azon átmész lent találod magad a kikötőben.Három hajó indul onnan.A jobb szélsőre szállj fel és már Darkshoreban is vagy.
-Köszönöm-bólintottam és már ott is hagytam.Nem a kedvenc eszközöm a megvesztegetés.De ezzel szinte egyedül vagyok.De Ikutotól nem akartam megkérdezni.Egy részeg nem kérdőjelezi meg hogy egyedül vagy ,vagy nem,áldott vagy, vagy nem. Ikuto a falnak támaszkodva figyelt.
-Sajnálom Ikuto,de el kell mennem Darkshoreba fejlődni.Bye-bye-intettem egyet és elindultam a megjelölt útvonalon.
Darkshoreban ködös idő van,és nem mellesleg hányingerem van.Hát,igen,tengeri beteg vagyok.A kikötőben próbáltam összeszedni magam.Hirtelen szembejött velem egy ismerős alak utána az állata.Hosszú,ég kék haja volt.Night elf,hunter.Neve
-Katsumi!?-kiabáltam,mire felnézett.Eloszlott a köd és végre láttam az arcát és a petjét is.Pet neve:Yuri.Katsumi szeme óceán kéken világított rám.Ahogy rám nézett tudtam,hogy Ő is áldott.
-Ki vagy te?-ahogy rám nézett,a testtartása,a stílusa,a kisugárzása ez mind-mind nagyon ismerős volt.És akkor belém hasított a felismerés.Ez az arc..ez a szempár.A nem törödöm stílus.Ő itt az elveszett testvérem.
YOU ARE READING
No pain,no gain //Befejezett//
FantasyA történet egy lányról szól, akit beszippantott a WoW - vagyis a World of Warcraft nevezetű játék. Csak úgy juthat vissza a való életbe, ha végig viszi a játékot. Több akadály is elé kerül, amiket egyre nehezebb átugrani... De szerencsére nincs egy...