21.fejezet

118 17 0
                                    

-Katsumi, mégis mi a francot csinálsz? Sango legalább neked legyen annyi eszed hogy nem hagyod!-mondtam kétségbeesetten. Kei feljött a víz tetejére. Elküldtem a meghívót a klánba, és Kei el is fogadta.

-Először mássz ki a vízből és utána adok neked klán tabardot.-mondtam, Kei pedig kimászott a vízből elvette a tabardot, és fel is vette. Gúnyosan elmosolyodott.

-Katsumi,van még mit tanulnod. Most komolyan, egy 10-es szintű cápát teszel be a vízbe?

-Jólvan már, csak ilyen volt-makacskodott Katsumi.

-Ne biztasd!-szóltam rá Keire-Menjünk vissza a többiekhez.-Kiyokoék a kávézóban vártak ránk. Kiyoko dangot kért, természetesen. Teljes volt a csapat. Csak egy ember nem volt ott.

-Ikuto?-kérdeztem.

-Legutóbb a parkban láttam. Egy csapat lány vette körül-mondta Mitsuko a shakét szürcsölgetve. Remek, munka van. Felálltam és kimentem. Visszanéztem és egyből elmosolyodtam. Katsumi és Kei egymás haját borzolták. Aztán meglátták Sangot, akin csuklya volt. A játék kedvéért le akarták rántani róla, de Ő nem hagyta magát. Lerángatták a földre és ott birkóztak. Kiyoko, aki éppen Mitsukoval beszélgetett, ahogy meglátta a birkózást, felmászott az asztalra és pankrátor módjára rájuk ugrott. Akkor volt az a pillanat amikor még én is felszisszentem. Haru majdnem szívrohamot is kapott, és próbálta szétszedni őket, de a végén már Ő is verekedett. Mitsuko megcsúszott egy banán héjon és a földön találta magát, a verekedők között. A biztonság kedvéért Yuri mindenkire ráugrált. Elég fura egy csapat, de szerethető is. Mitsukonak igaza volt, Ikuto tényleg a parkban volt, és egy rakás lány állta körül. Nem értem mit esznek rajta. Lányosan odakiabáltam Ikutonak.

-Ikuto,drágám! Kész az ebéd. Kimossam a Spongya Bobos alsódat, vagy még fel szeretnéd venni?-nyávogtam úgy, hogy az egész park hallja. Saját magamtól kirázott a hideg. Mikre vagyok képes..De bevált, ugyanis a lányok röhögve otthagyták Ikutot. Közelebb mentem.

-Spongya Bobos gatya? Most komolyan.-hitetlenkedett, miközben elővettem egy nyalókát és bekaptam, és széles mosolyra húztam a számat, miközben a nyalóka pálcája kilógott a számból.

-Lekoptak, nem?-néztem rá felvont szemöldökkel, mire Ikuto felnevetett, és összeborzolta a hajamat.

-Igaz. De nyugodtan megnézheted az alsómat, nem Spongya Bobos-vigyorgott, mire elvörösödtem.

-Kösz, de nem kell.-utasítottam vissza azonnal. Megragadtam a kezét és elhúztam onnan, mielőtt még újabb lánycsapat támadja meg Ikutot, és inkább visszamentünk a többiekhez. A többiek kint ültek a kávézó előtt, úgy néztek ki, mint azok a gyerekek, akik tudják hogy rosszat csináltak és most várják a büntetést. Benéztem a kávézóba. A csillár leesett, a poharak széttörtek, az asztalok és a székek felborultak .Az ajtóra ki volt rakva egy tábla, amin az áll hogy: „A kávézó ideiglenesen zárva"

-Mit csináltatok?-fordultam döbbenten a többiekhez.

-Hát az úgy volt, hogy Sango bebújt az asztal alá..-kezdte Mitsuko, de én félbeszakítottam. Innentől már nem is akarom hallani a történetet. Nem nehéz kitalálni.

-Na és a csillár?-tettem csípőre a kezemet.

-Az Kiyoko és Yuri volt. Kiyoko pankrátort játszott, Yuri meg csak ugrált.-válaszolta Haru.

-Hol van Sango?-Katsumi, és Kei, Kiyoko, Mitsuko, Haru, sőt,még Yuri is a kávézó sarkára mutatott, ahol Sango ijedten gömbölyödött össze.

-Ikuto, fáj ezt mondanom, de vigyázz ezekre. Komolyan!-sóhajtottam és odamentem Sangohoz.

-Jólvan, nincs semmi baj-hajoltam le hozzá és próbáltam nyugtatni -Menjünk fejlődni, jó?

-Shira, ne hagyj ezekkel egyedül!

-Jólvan, jólvan-paskolgattam meg a vállát és hátra fordultam-Haru, hova megyünk fejlődni?-szóltam oda. Haru felállt.

-Most, hogy már megvagyunk mind, most hanyagoljuk a fejlődést. Elmegyünk instázni.

-De még nem is vagyunk meg mind. Jougo még hiányzik-szóltam közbe.

-Igen, de Ő Hordás. És nincs több időnk. Ragnaros egyre több pusztítást végez. Ha nem kezdjük el kitisztítani az instákat beüt a káosz. Szóval mostantól a Lvl 15-ös Instáktól egészen a 40-es instáig kitisztítunk mindent. Utána mehetünk vissza fejlődni-mondta Haru. Azért lvl 15-től,mert azon a szinttől vannak insták .Előtte nincsenek. Mindenki elhallgatott. Tudtuk, hogy még csak most kezdődik el igazán a World of Warcraft.

No pain,no gain    //Befejezett//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin