-Katsumi!-kiabáltam utána, de hiába. Ezért még levadászom .A majmok utolértek, de ahogy megláttak, megálltak. Egy nagyobb majom előre lépett. Gondolom Ő lehet a főnök. Hozzám lépett, megszaglászott. Hirtelen felordított, amitől kilyukadt a dobhártyám ,és a többi majom is követte a példáját. Remek. A majom megragadta a köpenyemet és magával húzott. Megragadtam a robot kígyót, és beindítottam, majd a majmokhoz dobtam. Elkezdtem futni, de pár másodperccel később már futottak utánam .A francba, mindjárt utolérnek, ezért inkább befordultam. Az egyik fánál két erős kéz felhúzott. A majmok pedig lent keresgéltek, óvatosan hátra fordultam. Egy fiú volt. Sötétkék, majdnem hogy fekete nadrág, bakancs, kesztyű, chest, csuklya volt rajta. Egy egész szett volt rajta. Egy szettet nagyon nehéz beszerezni. Kész profi lehet. Kár, hogy az arcát nem láttam.
-Jól vagy?-kérdezte
-Igen,köszönöm-bólintott és elment az egyik ághoz, ahol egy kötél volt megkötve. Pontosabban kettő. Intett hogy menjek oda.
-Na, figyelj. Nem biztos hogy jól kötöttem meg.-mutatott a fa legfelső ágára, ahonnan lelógott a kötél.-Lökd el magad jó erősen és ha mondom hogy most, akkor engedd el a kötelet.
-Rendben-megfogtam az egyik kötelet és az ág végébe mentem.Neki futásból jó erősen ellöktem magam.Mellettem a fiú is pontosan ezt tette..Ahogy szálltunk,szabadság érzés töltött el.Alattam a dzsungel,felettem a felhőtlen kék ég.Mint a Tarzannál.A fiúra néztem.
-Mo..-nem tudta befejezni a mondatot,mert kioldódott a kötele.Szegény,kétségbeesetten kapaszkodott a kötélbe, ami már nem volt biztosítva. Az enyém is kioldódott. Valahogy éreztem, hogy ez fog jönni. Csak zuhantunk a dzsungel felé.Két kéz megfogta a lábamat,én meg a fiú után nyúltam és sikeresen megfogtam a kezét.Mint egy lánc.A két kéz felhúzott.
-Nézd Katsumi,kit fogtam!Egy Shirát!-mondta Ikuto tettetett meglepettséggel. Felhúztam a fiút és biztonságba helyeztem.Én viszont még mindig Ikuto kezében lógtam,csak nem fejjel lefelé. Ikuto mögött megláttam Katsumit,aki bokornak álcázta magát és egy távcső volt nála. Mellette Yuri banánt evett.
-Good job-mutatta fel a hüvelyk ujját Katsumi.
-Good job?Ennyit tudsz mondani?Ott hagytatok több száz majommal!
-Túl lassú vagy.És egyébként is,miért nem változtál át gepárddá?-ez még meg se fordult a fejemben.
-Ikuto most már elengedhetsz..
-Hát nem is tudom..Meg akarom nézni hogy repülsz.
-Ha én megyek,te is jössz!
-Hahó,srácok ki ez az új fiú? Shira,mi az Istenért fogadsz be szerencsétleneket a csapatba?-kérdezte újjal mutogatva a fiúra Katsumi.A fiú úgy nézte Katsumit,mint egy példaképet.Szegénnyel valami gond lehet. Most érzem hogy áldott.Lvl: 32. Faj:night elf, Kaszt:rouge,Név: Sango.
Sango? Az nem női név? A csuklya ugyan eltakarta az arcát,de a szeme sárgán világított. Kicsúsztam Ikuto kezéből, elkaptam egy ágat, felkapaszkodtam rajta, és Sangohoz léptem.
-Áldott vagy,ugye,Sango?
-Igen.
-Csatlakozol a The Dawn klánhoz,hogy kijussunk ebből a világból?-kérdeztem és közben elküdtem a meghívót a klánba. Sango elgondolkozott, de végül elfogadta a meghívást. A táskámba kutakodni kezdtem, előhúztam a klán tabardját és odadobtam neki,mire felvette.Katsumi ledobta a fáról a bokor jelmezét.
-Rendben,elmentek.Most már mehetünk.-ugrott le a fáról. Harunak még gyorsan üzentem: „32-esek vagyunk és találtunk egy áldott lényt, Sangot.Ti hogy haladtok?"
Mi is lemásztunk a fáról és megtaláltuk az utat is. Az utunkba egy csapat majom volt kövekkel a kezükbe. Ne már! Valamit mondtak nekünk.
-Azt mondják hogy kidobózzunk és ha mi nyerünk, akkor békén hagynak minket-mondta Sango.
-Te érted az állatokat?-kérdezte Ikuto.Sango megvonta a vállát.
-Nagyjából.
-Rendben.Porig alázzuk őket! Hahahaaha!-nevetett Katsumi. Elkezdődött a játék,Katsumi pedig ész nélkül dobálózott. Én csak ott álltam hátul, nem igazán repült felém kő. Valaki behúzott egy fa mögé és befogta a számat. Meg kéne erősödnöm, hogy ne rángassanak ide-oda. Ijedten hátra néztem. A vörös hajú fiú volt az. Elengedett.
-Szia..-kezdtem
-Kei-segített ki.
-Ugye te áldott vagy?-kérdeztem óvatosan. Halványan elmosolyodott.
-Igen. Legutóbb, amikor láttuk egymást akkor jól láttam hogy lélek formában voltál?
-Igen,ezért van rajtam ez a köpeny.-bólintott. Indulni készült, de én megállítottam.
-Csak ezért kerestél fel?
-Nem, igazából csak erre jártam.
-Csatlakozz a The Dawn klánhoz!-kértem, mire elmosolyodott.
-Rendben, de majd később. Most még van egy kis elintézni valóm.
-Honnan tudjam,hogy igazat mondasz? És hogy egyáltalán látjuk még egymást?-bizonytalanodtam el,de Kei csak kinézett a fa mögül, egyenesen Katsumira. Aki éppen ráüvöltött Sangora ,hogy hozzon még követ. Kei felnevetett.
-Igazat mondok. És még látjuk egymást-felült a lovára-Ja, és őt még be kéne venni a klánba.-mutatott Ikutora.
-Azt már nem-makacsoltam meg magam.
-Shira,Ő sokkal erősebb nálad.-ezzel elvágtatott. Kijöttem a fa mögül, mire Katsumi dühösen nézett rám. Hmm..egyedül legyőzte a majom csapatot.
-Shira!Mit bújkálsz a fa mögött?-tette csipőre a kezét,de én nem törődtem vele, egyenesen Ikutohoz mentem. Megpróbáltam a legszigorúbb arckifejezést felvenni.
-Csatlakozz a klánhoz!
-Nem-válaszolt egyszerűen Ikuto-azonnal
-Mit akarsz, mit csináljak, hogy csatlakozz?
-Már mondtam. Játszd meg az álbarátnőmet-vonta fel a szemöldökét, mire csak sóhajtottam.
-Október végéig. Áll az alku?-elküldtem a meghívót. Ikuto elfogadta, és felvette a tabardot.
-Áll-mondta vigyorogva. Katsumi megdobta a fejemet egy kővel.
-Figyelj rám amikor hozzádbeszélek!-kiabált rám. Remek év lesz ez
VOCÊ ESTÁ LENDO
No pain,no gain //Befejezett//
FantasiaA történet egy lányról szól, akit beszippantott a WoW - vagyis a World of Warcraft nevezetű játék. Csak úgy juthat vissza a való életbe, ha végig viszi a játékot. Több akadály is elé kerül, amiket egyre nehezebb átugrani... De szerencsére nincs egy...