Merhaba canlarım!
Bu sefer çok ama çok başka bir şeyle karşınızdayım. Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm ama emin olamadığım bir şey. Kısa kısa anılar yazacağım, bu hikayede. Her bölümde ayrı bir kadından... Bakalım ilk bölümü okuyunca sizler neler düşüneceksiniz.
Keyifli okumalar!
***
Masmaviydi gözleri,
Bir okyanus ya da gökyüzü... Hangisi demek isterseniz. Evet, ben hayatım boyunca hiç okyanus görmedim ama izlediğim tüm o filmlerdeki uçsuz bucaksız mavilik hayallerimi süsleyen en güzel gerçeklikti.
Ve şimdi karşımda durmuş, yüzünde tatlı bir tebessümle bana bakan bu adam, kurduğum tüm hayallerin beden bulmuş hali gibi...
Boğulacak olsam da derinlerine dalmak için ölüp bittiğim, nefesimi kesen o hayal, hani yıllardır düşlediğim o hayal şimdi tam anlamıyla karşımda duruyor...
Gülüşü daha da genişleyip parmakları gözlerimin önünde hareket ederken farkına varıyorum gözlerinin mavisinde bilmediğim diyarlara doğru yola çıktığımın... Ürkek birkaç nefes alışın ardından kızaran yanaklarıma engel olamayarak tebessüm ediyorum ona...
"Tekrar merhaba, nasıl yardımcı olabilirim size?"
Sonsuza dek konuşarak ve de gözlerime böylesine masmavi bakarak, demek geliyor bir anda içimden... O an, doğru kelimeler nasıl dökülüyor dilimden bilmiyorum... "Şey, ben onay için gelmiştim, sipariş, siparişleri göndermek için onay almam gerekiyormuş. Mehmet bugün biraz rahatsızmış onun yerine gelip bu siparişleri size bildirmemi ve gönderildiğinden emin olmamı istedi..." Programlanmış bir robot gibi söylemem gerekenleri nefes dahi almadan peşi sıra söylüyorum ama o ne kadarını anlıyor hiç bilmiyorum...
Elleri hareket ediyor ve sanırım arkamda kalan bir yeri işaret ediyor. Ancak benim hala tek odak noktam gözleri, o masmavi gözlerde kayboluyorum sanki... "Bu taraftan," diyor. "Şuradaki odaya gidip Ali Bey ile konuşun o size yardımcı olacaktır ve lütfen bu kadar heyecanlanmayın. İlk defa yapıyor olabilirsiniz ama emin olun aslında hiç de öyle abartılacak bir iş değil bu," diyor ve göz kırparak ekliyor: "Size iyi günler."
Hemen ardından bakışlarını bilgisayarına çevirip işine geri dönüyor. Ah! Ne yani heyecanımın yalnızca işten kaynaklı olduğunu mu sanıyor? Oysa o güzel gözlerinin etkisiyle bana neler hissettirdiğini hiç bilmiyor...
Ayaklarım gösterdiği yere doğru yol alırken benliğim geri dönüp o mavilikleri yeniden görmek için deliriyor. Yine de dönmüyorum geri. Ali Bey'i bulup siparişlerin gönderilmesini sağlıyorum ve hemen Mehmet'i arayıp bilgi veriyorum.
Odadan çıkarken içimde, yine aynı yerden geçecek olmanın verdiği bir tedirginlik ve heyecan olsa da yok saymaya çalışıyorum. Ama aslında içten içe çaresizce onu yeniden görmeyi, o masmavi gözlerine en azından son bir kez daha bakabilmeyi umut ediyorum...
Nitekim dileğim gerçek oluyor. Ama bambaşka bir şekilde... Bukle bukle saçları omuzlarından belinin ortasına doğru uzanan, alabildiğine alımlı bir kadının gözlerine aşkla bakarken buluyorum onu... Işıl ışıl parlıyor gözleri, sanki mümkünmüş gibi daha da güzel ve anlamlı bakıyorlar...
O anda yeryüzündeki tüm okyanuslardan kovulmuş gibi hissediyorum kendimi. Gökyüzü elinden alınmış bir zavallı...
Manasız gelse de tüm bu hisler, gözlerimin dolmasına engel olamıyorum. Maviden çok uzak, koyu bir kahve. Aynaya her baktığımda nefret ettiğim kopkoyu kahve gözlerim... Ne zaman arzu ettiğim şekilde hareket etmişlerdi ki zaten?..
Koşarak uzaklaşıyorum oradan. Hayatımda ilk defa sonsuza dek bana ait olmasını dilediğim o mavilikten ardıma bile bakmadan kaçıp gidiyorum...
Sokaklar ıssız o saatlerde. Kışın soğuğu titretirken bedenimi kararan havadan da nefret ediyorum durmak bilmez gözyaşlarımdan ettiğim gibi... Bir duvarın köşesine çöküp soluklarımın düzene girmesini bekliyorum ve de yanaklarımdan süzülüp onları donduran yaşların dinmesini... Ama durmuyorlar, ne o gün ne de ondan sonraki diğer günler... Bir daha asla durmuyor nefret ettiğim koyu kahve gözlerimden akan o iğrenç yaşlar...
***
Görüşlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın! Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın.
Aslı Yılmaz'dan Hikayeler -MyReaL-
https://www.facebook.com/groups/1483907988572435/
https://www.facebook.com/AsliYilmazMyreal
https://instagram.com/myreal03/
https://twitter.com/MyReaLAsli
https://myreal03.blogspot.com
https://ask.fm/MyReaL03
Kocaman Sevgilerimle,
MyReaL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Hüzün Kokulu Satırlar ~~
General FictionHayatımdan bir şekilde gelip geçen ve hayatıma dokunan tüm kadınlara ve aşklara selam olsun!..