Selamlar canlarım! (:
Madem başladık, ilham da gelmişken yeni bir bölüm de gelsin öyle değil mi? (:
Bölüm ithafı can dostum Gülçin Özbek Kuyumcu'ya. Daydreamer_Pumpkin <3
Keyifli okumalar! :*
***
Bir bankta oturuyorum. Karşımda uçsuz bucaksız mavi, üzerinde uçuşan martılar, sahilde durmuş, onlara simit atan insanlar var biliyorum, ama göremiyorum tüm bu güzellikleri...
Gözyaşlarım tıpkı bir sis bulutu gibi, tüm güzellikleri örtmüş, dayanılmaz bir acıyla sarmış.
Ben sildikçe bir yenisi akıp gidiyor gözlerimden. Bir zamanlar parmaklarının gezindiği yanaklarım, süzülen yaşlarımla yanıyor.
İçimdeki yangın, daha da körüklüyor acımı. Bir dokunuş hissediyorum, bir zamanlar başını yasladığın omuzumda ama kafamı çevirip bakmıyorum. Gelen sen olmadıktan sonra kim olduğunun ne önemi var?
Hıçkırıklarım ulaşırken sesinin çınladığı kulaklarıma bir kez daha siliyorum gözyaşlarımı. Gözlerimi sökmek istercesine bir sertlik var hareketlerimde ama yok bir önemi... Yüreğim sökülürken yerinden gözlerimin ya da hıçkırıklarımın ne önemi olabilir ki ?Omuzumdaki baskı artınca ister istemez çeviriyorum bakışlarımı yan tarafıma. Yaşların bezediği gözlerim hala net göremese de koyukahve gözlü bir çocuk var karşımda. Elinde dumanı tüten bir bardak çay var, bana uzatıyor.
"Bu kadar üzüldüğüne değmez abla, al, bir çay iç," diyor... Yaşadığım ani duygu karmaşasıyla bir çocuğa bakıyorum bir elindeki bardağa. Yaşadığım tereddüdü yanlış yorumluyor olsa gerek. "Müesseseden, benden ablama bir güzellik olsun," diyor...
Bir kez daha gözlerime biriken yaşları silerken elimin tersiyle hıçkırıklarımın dindiğini fark ediyorum. Titreyen ellerim bu defa çocuğun uzattığı çaya ulaşıyor. İnce bellide tavşan kanı... Eski kıraathanelerde kullanılan çay tabağının kenarından tutuyorum ki yanmasın ellerim. Bankta boş kalan alana bırakacakken çocuğun sesi ulaşıyor tekrar kulaklarıma.
"Olmaz öyle güzel ablam, sıcakken içeceksin ki içini ısıtsın, unuttursun hüzünlerini. Acının merhemidir sıcak çay..." diyor.
Küçücük boyuyla beylik laflar ediyor ama gerçekten de aldığım her bir yudumda hafifliyor acılarım. Kim bilir, belki de yalnızca kendimi kandırıyorum ama yok o an için bir önemi. Gözlerimin önündeki sis bulutu dağıldı ya bu yetiyor bana o anda. Yeniden bakıyorum çocuğun yüzüne. Masum, kocaman bir tebessüm sarmış çehresini. Fındık gibi gözleri var. Pek bi' zayıf ama belli ki dert etmiyor bunu.
Çayımdan bir yudum daha alırken "Teşekkür ederim," diyorum... Sesim çatallı, boğazım yanıyor kelimeler dökülürken dilimden. Canımın acısını hatırlıyorum tekrar... Aşk Yuvamız olacak dediğin evimize girişim, yatak odasında karşılaştığım acımasız gerçek, yıllarca aşık olduğum, kendimden çok sevdiğim adamın o son bakışı...
Yanağımdan süzülüp giden yaş, karşımdaki çocuğun eline bulaşıyor bu defa. Minicik elleri sararken yanaklarımı "Üzülme abla," diyor, içimi ısıtıyor bu beklenmedik, masumane dokunuşla...
"Elimde değil, nasıl üzülmem," derken buluyorum kendimi. Küçücük bir çocuktan medet umacak kadar acizim... Bir an daha düşünmeden kalkıyorum banktan, koşarak uzaklaşıyorum oradan. Koştukça daha hızlı düşüyor acılar peşime. Ben kaçtıkça bırakmamaya yeminli... Gözlerimin önünde bir bulut var yine. Göremiyorum hiçbir şeyi. Tam sağ boşluğumda bir acı hissediyorum, bir an sonra sert bir zemindeyim. Kulağıma dolan uğultular var ama anlam veremiyorum. Bitmek bilmez bir körebe oyununun ortasındayım sanki. Karanlıktan korkuyorum ama birazdan birine dokunacağım ve gözlerimin önündeki bant kalkacak. Buna inanıyorum...
Git gide azalıyor kulağıma dolan uğultu, bedenim uykuya geçiş anında. Hissediyorum... Gözlerimin önündeki perde kalksa da bir daha geri dönemeyeceğim, karanlık sımsıkı sararken beni, daha çok korkuyorum ama bu defa çaresizim... Zihnimde sevdiğim adamın son bakışıyla teslim oluyorum karanlığa ve o an, bu körebe oyununun sonuna geldiğimi anlıyorum...
***
Yorumlarınız benim için çok önemli lütfen paylaşın! (:
Aşağıya bana ulaşabileceğiniz sosyal medya hesap bilgilerini bırakıyorum. Tıklanabilir linkler profilimde! :)
Yeniden görüşünceye dek kendinize çok ama çok iyi bakın! <3
Aslı Yılmaz'dan Hikayeler -MyReaL-
https://www.facebook.com/groups/1483907988572435/
https://www.facebook.com/AsliYilmazMyreal
https://instagram.com/myreal03/
https://twitter.com/MyReaLAsli
https://myreal03.blogspot.com
https://ask.fm/MyReaL03
Kocaman Sevgilerimle,
MyReaL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Hüzün Kokulu Satırlar ~~
BeletrieHayatımdan bir şekilde gelip geçen ve hayatıma dokunan tüm kadınlara ve aşklara selam olsun!..