31. Bölüm: Söyle Adamım ~~

15 4 0
                                    

İyi geceler canlarım,

Bölümleri kontrol etme şansım olmadığı için hatalarım var ise affola...

Keyifli okumalar!

***

Yine elinde telefonun, hattın diğer ucunda sevdiğin... Mutlulukla çevreleniyor aşk yüzün.

"Sorma hayatım, felaket bir sınavdı ama çok şükür bitti artık," derken bıkkınlık ifadenin yerini en güzel tebessümün alıyor. O ne diyor bilmiyorum ama duyduklarınla tebessümün daha da genişliyor. Öyle içten öyle güzel ki... Yeryüzünde gülüşünden daha güzel bir manzara olabilir mi? Mümkün değil! Ama sözlerin... Ah! Nasıl da aşk dolu. Nasıl da birer hançer olup deliyorlar yüreğimi... Ve kim bilir ne kadar mutlu ediyorlar hitap ettiğin kadını. 

"Evet, çok az kaldı güzelim. Yalnızca iki hafta sonra sımsıkı saracağım seni," derken nasıl da ezip geçiyorsun kalbimi, hiç bilmeden... 

Tam dört yıl adamım, seni gördüğüm ilk günden, ela gözlerinin gönlüme kazındığı o ilk andan beri tam dört yıl geçti... Dört yıldır her anım senle, senli anılarla doluyken bu belki de gülüşünü son görüşüm olacak. Sesini son duyuşum. Başkasını sevişine son şahit oluşum... 

Ah! Hangisi zor? Söylesene be adamım, hangisi daha zor? Bir başkasının olduğunu bildiğim gülüşlerine mülteci olmak mı, yoksa sensiz sensizliğe dayanmak mı?

Söyle adamım, sen sararken sevdiğinin ince belini beni ayrılığın hangi köşesi saracak? Sensizliğin koynunda yokluğunu nasıl unutup bir çare yüreğimi nasıl avutacağım?

Söyle adamım, söyle! Ben sensizlikle nasıl yaşayacağım?

***

Kocaman Sevgilerimle,

Myreal 

~~Hüzün Kokulu Satırlar ~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin