*Your Creator (မင္းရဲ႕ ဖန္ဆင္းရွင္) *
>>> >>> မင္းရဲ႕ အျပံဳး
မင္းရဲ႕ အမုန္း
မင္းရဲ႕ မ်က္ရည္
မင္းရဲ႕ စိတ္
မင္းရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ
မင္းရဲ႕ ဝမ္းနည္းမႈ
ေနာက္ဆံုး မင္းရဲ႕ ျဖစ္တည္မႈ အထိ ငါကပဲ ဖန္ဆင္းရတဲ့သူ ျဖစ္ရမယ္ <<<<<<<<<<<'အခုခ်ိန္ထိ ေစာင့္ေနတာ ထူးဆန္းလွခ်ည္းလား Cho Sora မဟုတ္ေသးပါဘူး ငါနဲ႔ လက္ထပ္ထားတာဆိုေတာ့ Kim Soraေပါ့ေနာ္'
မိဘခ်င္း စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြအတြက္ လက္ထပ္ေပးထားတဲ့ အိမ္ေထာင္ေရး ျဖစ္တာနဲ႔အညီ တစ္ေယာက္ေပၚ တစ္ေယာက္လည္း ေႏြးေထြးမႈ မရွိေပ။ လုပ္တာလုပ္ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ဝင္စြက္ဖက္ျခင္းလည္းး မရွိ။
'ေစာင့္ခ်င္လို႔ ေစာင့္ေနတာ မဟုတ္ဘူး အသိေပးစရာ ရွိလို႔ Kim Young Min'
'ကဲ ေျဟပါအုန္းးး အသိေပးခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းေလ'
Soraရဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ခံုမွာ ထိုင္ခ်ရင္းး ေျဟလိုက္ေတာ့ Soraက သူမရဲ႕ လွပတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းပါးနဲ႕ မလိုက္ဖက္တဲ့ မဲ့ျပံဳးတစ္ခု ဖန္တီးကာ . . .'ကြ်န္မမွာ ကိုယ္ဝန္ရွိေနျပီ '
'ဘာ!!!! မင္းးး'
'ေနအုန္းးး ကြ်န္မေျဟတာ ဆံုးေအာင္ နားေထာင္'
' ဘာဆင္ေျခေတြ ေပးမလို႔လဲ လက္ထပ္ျပီးတည္းက လက္ဖ်ားနဲ႔ေတာင္ မထိခဲ့တဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္က ကိုယ္ဝန္ရွိေနတယ္ဆိုေတာ့ မင္းေဖာက္ျပန္ေနမွန္း ဝန္ခံတာနဲ႔ မတူဘူးလား'
'ဟက္ . . သူခိုးက အျခားလူေတြကို သူခိုးလို႔ပဲ ျမင္တတ္မွာေပါ့ ဒီမွာ ရွင္အေမနဲ႔ တစ္ခါမွ ေဆးရံုကို ေဆးစစ္ဖို႔ မသြားခဲ့ဘူးလား'
အဆက္အစပ္မရွိ ေမးလာတဲ့ Soraကို Kim Young Min မ်က္ေမွာင္ႀကဳတ္ၾကည့္ရင္းး
'ငါခရီးမသြားခင္ ေရွ႕လက သြားခဲ့တယ္ '
'ရွင္ခရီးသြားေနတုန္းး ရွင္အေမနဲ႔ ကြ်န္မအေမတို႔ ေရာက္လာတယ္ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ အေျခအေနကိုလည္း သိလို႔ထင္တယ္ ဖန္ျပြန္သေႏၶယူဖို႔ လာေဖ်ာင္းဖ်တာ ရွင္ေရာ ကြ်န္မေရာက ႏွစ္ဖက္အသိုင္းအဝိုင္းမွာ တစ္ေယာက္တည္းေသာ သားသမီးေတြ မွတ္လား အဲဒါ မ်ိဳးဆက္အတြက္ တာဝန္ေက်ေပးပါ ေျဟလို႔ ကြ်န္မလက္ခံခဲ့တာ သုတ္ပိုးကေတာ့ ရွင္ေဆးစစ္တုန္းက ဆရာဝန္ကို ရွင္အေမက ယူခိုင္းထားခဲ့တာ '
ESTÁS LEYENDO
Your Creator (မင္းရဲ႕ ဖန္ဆင္းရွင္) || COMPLETED ||
RomanceKim Kai & Dyo Dyo (yaoi) ' You are mine. Always be my side. Never let you go in my heart.'