*Your Creator* (မင္းရဲ႕ ဖန္ဆင္းရွင္)
** Kinomiya Shrine ဘုရားေက်ာင္းမွာ ဆုေတာင္းခဲ့တဲ့ . . ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ဆုေတာင္းေလး ျပည့္သြားခဲ့ျပီ . . .
** ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ ကမၻာေလးကို သူကပဲ အရာရာ ဖန္ဆင္းေပးထားတာ . . သူမရွိရင္ ကြ်န္ေတာ့္ ကမၻာလည္း မရွိေတာ့ဘူး . . .
.
.ကားတံခါးကို ဆြဲဖြင့္ကာ ငိုေနတဲ့ dyo လက္ေလးကို ဆြဲယူျပီး နံေဘးမွာ kai ဒူးေထာက္ ထိုင္လိုက္ေတာ့ . . စီယာတိုင္ေပၚ ေမွာက္ကာ ငိုေနတဲ့ dyoက kai ဘက္ကို လွည့္ၾကည့္ေတာ့မွာ . . dyo မ်က္ႏွာေလးကို kai ျမတ္နိုးစြာ ေမာ့ၾကည့္ရင္း . . .
'ေက်းဇူးပဲ !'
သူကိုင္ထားတဲ့ dyo လက္ဖမိုးကို လက္မေလးနဲ႔ ခပ္ဖြဖြ ပြတ္ရင္း . . က်န္လက္တစ္ဖက္ကလည္း dyo ပါးျပင္ေလးဆီ လွမ္းကာ . . မ်က္ရည္ေလးေတြကို သုတ္ေပးကာ kai စကားဆိုလာခဲ့သည္ ။
dyoကေတာ့ kai ကိုသာ ၾကည့္ေနခဲ့သည္ ။
'ေက်းဇူးပဲ . . ကို႔ကို ထားခဲ့ျပီး . . ထြက္မသြားလို႔ . . အမွန္ေတာ့ ကိုယ္ ေၾကာက္ေနခဲဲ့တာ . . . ကိုယ္တားေနေပမဲ့ . . dyoက နားမေထာင္ဘဲ dyo ကားေမာင္းထြက္သြားခဲ့ရင္ဆိုတဲ့ အေတြး . . အဲအခ်ိန္က်ရင္ ကိုယ္ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတဲ့ အေတြးေတြ . . . တစ္ခ်ိန္လံုးး ေခါင္းထဲ ဝင္ေနခဲ့တာ'
မ်က္ရည္ေတြ က်လာတာေၾကာင့္ kai ေခါင္းငံု႕လိုက္ေတာ့ dyoရဲ႕ လက္ေလးက သူ႔ပါးျပင္ကို ထိေတြ႕လာျပီး မ်က္ရည္ေလးေတြကို သုတ္ေပးရင္း
'ဒါေပမဲ့ dyo ထြက္မသြားခဲ့ဘူးေလ . . အခု အနားမွာ ရွိေနတာပဲ . . မငိုနဲ႔ေတာ့ . . ႐ုပ္ဆိုးေနျပီ '
သူလက္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ kaiလက္ကို ျပန္လည္ တင္းက်ပ္စြာ ဆုပ္ကိုင္ရင္း ေျဟလိုက္ေတာ့ . .
'ခင္ဗ်ားေလးလည္း ငိုေနတာပဲေလ . . သူက် ႐ုပ္မဆိုးဘူးမ်ား ထင္ေနလား မသိဘူး'
'အဲေတာ့ . . . . ႐ုပ္ဆိုးတယ္ဆိုျပီး မခ်စ္ေတာ့ဘူးေပါ့ေလ . . ဟုတ္လား '
မ်က္ႏွာ စူပုတ္ပုတ္နဲ႔ dyoက ေျဟလာေတာ့ . .
kai ဒူးေထာက္ေနရာကေန နည္းနည္း မတ္လိုက္ကာ . . ကားထဲမွာ ထိုင္ေနတဲ့ dyo ကိုယ္လံုးေလးကို သိုင္းဖက္လိုက္ျပီး . .
BẠN ĐANG ĐỌC
Your Creator (မင္းရဲ႕ ဖန္ဆင္းရွင္) || COMPLETED ||
Lãng mạnKim Kai & Dyo Dyo (yaoi) ' You are mine. Always be my side. Never let you go in my heart.'