》6.《

82 7 0
                                    

Eltelt már majdnem 1 hét. Akárhányszor mentünk valahova mindig olyan érzésem volt, hogy valaki követ. Ezt apáéknak is mondtam és ők is azt mondták csak beképzelem magamnak és. Ma mikor hazaértem a boltból Avaryvel összevesztem egy iszonyat hülyeségen, de úgy lezsibbasztotta az agyam, hogy inkább eljöttem otthonról. Avary hangját hallottam meg egy idő után. Hátra néztem és láttam, hogy utánam lohol. Mit sem törődve vele, mentem tovább. Elég hamar utolért.

-Megállnál? Köszi, kedves vagy.-mondta.
-Minek jöttél utánam?-kérdeztem unottan.
-Hogy bocsánatot kérjek azért, mert basztattam az agyad. És mert már sötét van és úgy jöttél el.-mondta.
-Nem nagyon félek. Mert valaki elrabolna vagy mi? És meg van bocsáltva.-mondtam és megöleltem. Mikor kibontakoztam az öleléséből hirtelen valaki egy rongyot tartott a fejemhez, amitől hamarosan ki is ájultam. Mikor felkeltem egy székhez voltam kötözve valami pince szerűségbe. Körbenéztem, de Avaryt sehol nem láttam. Hirtelen lépteket hallottam és valaki be is jött.
-Mit látnak szemeim. Csipkerózsika felkelt hosszú álmából.-lépett elém. A hangja ismerős volt. Az arcát a sötét miatt alig láttam, de mikor jobban sikerült megnéznem kis is az elrablóm ledöbbentem. Pedig már kezdtem elviselni.
-Mit akarsz Luke?-néztem rá.

**Avary szemszöge**

Elraboltak. Egy piszkos pincébe keltem fel kikötözve egy székhez. Sophiet sehol se láttam. Hirtelen valaki hangosan bevágta maga mögött az ajtót és lejött hozzám a lépcsőn.
-Felkeltél cica? Hogy aludtál?-állt elém egy kínai csávó. Na várjunk csak. Múltkor ez a gyerek követett be. Élőben sokkal inkább úgy néz ki, mint a kínaiak. Lehet az. Hirtelen csak annyit vettem észre, hogy már előttem guggol.
-Te kínai vagy?-ezek voltak az első szavaim hozzá. De muszály volt megkérdeznem.
-Nem.-mondta.
-Ázsiai?-húztam az agyát.
-Befejeznéd? Ha annyira érdekel, akkor elárulom neked, hogy kiwi vagyok. De nem vagyok se ázsiai, se kínai, se japán. Ausztrál vagyok.-mondta. Látszott, hogy felhúztam az agyát szóval inkább hagytam a témát.
-Hol van Sophie?-kérdeztem.
-Jó helyen. De annyit megsúgok, hogy nem ebben a házban.-kössz baszki. Sokat mondtál ezzel.
-Miért pont minket?-kérdeztem.
-Sky veletek barátkozott össze. Azt mondta ti alkalmasak lesztek.-mondta. Szóval Skyler keze is benne volt.
-Mire?-néztem rá kérdőn.
-Hogy beálljatok hozzánk.-mondta rezzenéstelen arccal.
-Mert hányan vagytok?-kérdeztem.
-Öten. De a főnök azt mondta, hogy mi szerezzünk embereket. Legalább kettőt kellett. És Sky könyörgött, hogy lányok legyenek, mert ő volt itt az egyetlen.-nézett rám.
-És ha nem akarok beállni? Amúgymeg öten vagytok. És állítólag gyilkosok. Szóval egy ember egyedül kitudna nyírni tizet is akár. Nemde?-néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Nem akarat kérdése. Beálltok és kész. És van amikor több ember kell, ezért is kelletek ti.-mondta és kiment.
-Na fasza.-mondtam magamban.

**Sophia szemszöge**

-Szóval gyilkosnak kéne állnom. Oké, de csak úgy, ha megigéred hogy kikötözöl. És hogy még láthatom a családomat akik már bizonyára aggódnak.-Luke meglepetten nézett rám.-Most mivan? Nem hitted hogy beleegyezek, mi?-kérdeztem.
-Igaz. Tényleg nem hittem. De a családoddal az lesz, hogy úgyse mennek el nélküled és a kis barátnőd nélkül, ezért maradni fognak. Anyukáddal meg nem tudom mi lesz.-mondta Luke.
-De én azt kérdeztem láthatom-e őket.-mondtam Lukenak.
-Természetesen láthatod őket még. De akkor meg kell mondanod, hogy mi ketten járunk és velem akarsz maradni. Ezért nem mész haza New York-ba.-ezen jót röhögtem.
-Biztos nem mondanám ezt. Mi ketten? Járunk? Ennél jobbat nem tudtál kitalálni?-néztem rá.
-Nem én találtam ki.-mondta és kiment.
-Faszomat.-mondtam halkan.

Helló emberek!
Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a rész.
Komi/vote ha tetszett.

with all my love Xx

Gyilkos társaság [5SOS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora