Dus uhh tussen ons.. Zei ik uhh ik wreef door mijn haar euhm.. Ik en jij.. Is het nu wij? Ik durfde haar niet aankijken, opeens pakte ze me vast en kuste me. Ik voelde haar warmte en rook haar haar. Ik trok haar op me en kuste haar weer. Ik stopte en keek haar speels aan, je hebt nog niet geantwoord zei ik. Ze zei plagend wat was de vraag ook alweer? Ik zei hahah dat weet je wel. Inderdaad zei ze. Dusss? Ze lachte en zei ik zou niets liever willen. Ik trok haar weer naar me toe en kuste haar weer.
P.O.V.: Ammelie
Omg dacht ik. Ik zit in de zetel. Met Zayn. Alleen. Hij kuste me en trok me weer op hem. Daar zat ik dan op zayn in mijn pyjama. Ik vergat alles. hij deed mij zelfs het voorval van daarnet vergeten.. ik kuste hem weer en legde mijn hand op zijn kruis. Opeens klopte er iemand op de deur. Typisch dacht ik. Zayn zuchtte en ik betrapte mezelf erop dat ik buiten adem was. Omg dacht ik sinds wanneer heb ik zo'n slechte conditie?! Ik ging naar de deur en opende hem. Amber gaf me direct een knuffel, ik viel bijna. Amber! Wil je mij dood ofzo?! Ze lachte en zei nee natuurlijk niet! Ik lachte en toen zag ze Zayn zitten. Ze zwaaide naar hem en vroeg me hoe het was euuhh het gaat wel zei ik. zeker? Amber je klinkt als mijn mama. Hahahahaa okih zei ze. Ze ging naar de keuken en pakte een zak chips, paprika. Zayn stond recht en zei dat hij naar Harry ging. Okih zei ik, ik in zijn ogen oh god wat zijn die mooi! En kuste hem. Weeral. Ik zag Amber naar ons staren en ik bloosde. Byeee amber zei hij en hij lachte nog eens. Nog geen 5 minuten later kreeg ik een smsje van Zayn er stond : hey als er iets is bel maar of roep gewoon. Ik zal er altijd voor je zijn. Love you Zayn x
Omg wat is hij toch lief! Ik lachte naar mijn gsm en dat had Amber natuurlijk weer gezien.
P.O.V.: Amber
Ik vroeg haar is het Zayn? Ik zag haar rood worden en ze zei uhh jaa... Hahah dacht ik al. Ze lachte. Hoe is het nu tussen jullie? Ze bloosde en zei goeeedd... Hahahaha jaa dat heb ik gezien. Ze lachte weer en zei dat hij gewoon perfect is. Ze zei : het is net alsof hij niet meer Zayn van One Direction is maar gewoon Zayn Malik, een gewone jongen als ik hem zou zien lopen op straat ofzo gewoon dan zou ik nog op hem verliefd worden. Ik keek naar haar en zag dat ze echt verliefd was. Opeens vroeg ze dusss hoe is het tussen jou en Harry? Goed.. We doen het wat kalmpjes.. Hahaha ja hoor, in de auto toch niet! Ik lachte en voelde mijn kaken warm worden. Hjaa.. Maar jullie doen het ook niet slecht ze, zei ik met een knipoog. Ze lachte en zei: ik had het over jullie! okih zei ik ik denk dat het ongeveer het zelfde is als jullie... hahaha ja ja zei ze. Ik lachte weer en zei het is al laat, we zouden beter gaan slapen want de jongens komen ons morgen om 9 uur halen. WAAATT?! Zei ze.. Uhh jaaa.. heeft Zayn het jou niet verteld? wat verteld, vroeg ze. we gingen gaan kerstshoppen? Uhh nhee dat heeft hij niet gezegd.. Amberrr ik ga niet meegaan hoor! je weet dat ik minimum tot 11 uur slaap? njaa.. Okih kzal het hun zeggen. Maar dat is geen excuus om nu niet te slapen zei ik.. Je klinkt weer als mijn mama zei ze. Jaja slaapwel! Sweet dreams eh! Tuurlijk zei ze.
JE LEEST
1 mei
FanfictionAmber en Ammelie, 2 meisjes. 1 band. 1 droom. 1 concert. 1 mei. Toen Amber en Ammelie naar het 1D concert gingen veranderde alles. Hun droom werd werkelijk..