Prima cursă, după mult timp.

350 22 0
                                    

-De fapt e mâine, dar cadoul îl primeşti azi e din partea  amândurora.
  -Vă mulțumesc, dar nu am chef de cadouri azi.
  -Măcar să vezi ce e.
Când am deschid cutia, am văzut că erau cheile unui Audi ♡
  -Mi-ați cumpărat maşină?
  -Ar fi fost şi timpul, ştiu ca am promis că la 18 ani, dar atunci nici nu aveai permis.
  -Vă mulțumesc!!
I-am îmbrățişat, chiar mă bucuram, dar nu în totalitate.
  -Mă duc diseară afară să văd cum merge, atunci e mai liber.
  -Poți merge unde vrei, maşina e lângă a lui Alex.
Chiar am nişte părinți super.
  -Mă duc să mă odihnesc un pic.
Am mers în camera mea, şi am închis uşa, m-am pus jos şi am început să plâng, am stat acolo vreo 3 minute, ma sunat Eduard. I-am închis. Îmi da un mesaj  ,,Larisa te rog răspunde, îți pot explica totul." Însă am ignorat mesajul, şi am mers să fac un duş, apoi m-am pus să dorm.

*Din perspectiva lui Eduard*

Tâmpitul ăla de Mihai doar sa  folosit de mine, ca să se răzbune. Când Larisa mi-a dat pumnul ăla, chiar am simțit că o iubesc, dar am pierdut-o pentru un pariu. Am încercat să o sun, dar degeaba. Am urcat în maşină, am mers şi am luat 2 sticle mari de Jack,  apoi am mers unde mă simțeam cel mai bine.
 
  *Din perspectiva Larisei*

  Mă trezesc la 21:37 fac rapid un duş apoi mă îmbrac într-o pereche de blugi negri, un tricou alb, papuci albi, şi geacă de piele, buclele mele erau deja stricate aşa că mi-am îndreptat părul.
  -Cred că e ok aşa.
M-am machiar puțin, apoi am coborât, era deja 22:15 mama şi tata erau în sufragerie.
  -Merg să îmi testez maşina.
  -Ai grijă cum conduci.
Mi-a zis tata, şi mama.
  -Te iubim
  -Am grijă, şi eu vă iubesc.
Am mers la maşină, era un Audi a6 negru superb cu piele înauntru ♡♡♡.
-Visul meu.
O adoram, când am urcat şi am pornit, aveam un plic pe scaun pe care scria ,,La mulți ani surioară, foloseştei cu cap, am zis să îti dau şi eu odată cu ei." când deschid plicul erau cam 1.500€. Am plecat, şi maşina mergea superb, am mers încet până am ieşit din oraş apoi era drum drept luminat şi am călcat-o pentru mine era o joacă de copii deşi am permisul de câteva luni, am condus 2 ani în curse ilegale. La 16 ani, am concurat prima oară,  la 15 tata ma învățat să conduc. Evident, că nu îmi dădea şi maşina pentru curse, foloseam maşina, prietenei mele ea murit înainte să vin eu aici într-o cursă. Părinți mei nu ştiu, dacă ar fi ştiut, nu mai aveam o bijuterie de maşină ca asta. Aveam 140 km/h, văd mai multe maşini aliniate care blocau drumul, am încetinit şi am oprit în spatele lor, vine o fată blondă, sumar îmbrăcată şi mă întreabă.
-Numele tău?
-Larisa.
-Succes Larisa.
-Pentru?
-Tocmai te-ai înscris la următoare cursă, începe în 5 minute, vrei să şi pariezi??
Inima mea batea foarte tare de mult îmi doream să concurez iar.
  -Pot să pariez, dar ce câştig?
  -5.000 € dacă câştigi, şi dacă pierzi trebuie să plăteşti 500 €.
 Ce bine îmi prind bani Alex.
  -Ok trece-mă pe listă.
Apoi blonda pleacă şi după câteva minute apare o maşină superbă lângă mine, lasă geamul în jos şi se uită la mine.
  -Un nou pierzător?
  -Aa eşti nou?
I-am răspuns eu,  a zâmbit.
   -Mă numesc Matei dar mi se spune Mat.
   -Sunt Larisa încântată.
Avea nişte ochii albaştri wow, începea cursa.
  -Succes Larisa, te aştept la linia de final.
 Am zâmbit.
  -Ne vedem la linia de final atunci.
Cursa a început şi adrenalina la fel. Am accelerat şi am ajuns în fața avea 150 km/h deodată îl văd pe Mat că ajunge lângă mine mai aveam un pic până la linia de start şi am calcato, lăsândul în urmă. Am câştigat cursa, când am coborat din maşină, toată lumea mă aplauda, Mat  se apropia de mine, şi din spate am auzit, "Prima persoană  care la învins pe Mat",atunci  a venit lângă mine şi ma privit serios.
  -Te măriți cu mine?
 Am zâmbit şi el la fel au venit şi mi-au dat premiul, Mat încă zâmbea.
-Felicitări!
Ma tras spre el şi ma îmbrățişat. Când mă uit peste umărul lui, îl vad pe Eduard că se apropie

Pot paria, dar ce câştig? ♡Terminată♡ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum