Lacrimile au început să îmi curgă pe obraz, eram foarte emoționată.
-Da, vreau să mă căsătoresc cu tine.
Mat sa ridicat şi a țipat.
-A spus da!!
Atunci, toți au început să arunce cu petale de trandafir deasupra nostra, şi să aplaude. Mat ma luat în brațe, ma învârtit şi ma sărutat. Mi-a adus un buchet mare de trandafiri.
-Şi eu te iubesc.
L-am îmbrățisat strans, deodată îi aud pe părinți noştri strigând. "Trăiască mirii" am început să râdem toți. După ce sa terminat balul, am mers acasă la mine. Părintiți noştri, mergând să sărbătorească faptul, că vor deveni rude. Am mers în camera mea şi ne-am aşezat pe pat. Buchetul l-am pus pe masă.
-Te iubesc mult Larisa.
-Şi eu te iubesc mult Mat.
Ma sărutat uşor de tot şi mi-a pus o mână pe talie. Apoi ma sărutat pe gât.*Dupa o lună*
-Hai mai repede.
Mama țipa la mine şi mama lui Mat la fel.
-Doar nu vrei să întârzi la propria nuntă nu?
-Nu voi întârzia.
Am luat pe mine rochia de mireasă şi eram gata, machiată, coafată, tot tacâmul. Am mers spre primărie. Primarul a citit ca de obicei" De bună voie şi desilit de nimeni " ştiți voi cum e. Mat a spus foarte hotărât. "DA" şi eu la fel apoi am mers la biserică şi după la restaurant, unde ne-am bucurat împreună cu prieteni noştri. Sunetul motoarelor turate nu a lipsit normal deşi părinți noştri nu au fost de acord cu drifturile. Era nunta noastră şi am făcut-o până la urmă. Primul a fost Mat urmat de mine apoi restu care şi-au dorit să se dea în spectacol. Totul sa terminat spre dimineață la ora 05:35. Noi trebuia să plecăm în luna de miere, pe care părinți noştri ne-au făcuto cadou. Grecia chiar o lună. Am plecat fix după nuntă, îmbrăcați în mire şi mireasă. Am mers cu avionul mie mi sa parea lung. Mat a adormit l-am sărutat uşor. Când am ajuns ne-a luat o maşină şi ne-a dus la hotel. Era fix lângă mare. Părinți noştri ne-au făcut bagajele. Ei au insistat. Când am deschis uşa camerei de hotel totul era alb. Petale de trandafiri roşi erau pe jos. Mat ma luat în brațe.
-Trebuie să trecem mireasa pragul.
M-a trecut pragul şi ma sărutat apoi ma lăsat jos. Sa uitat la mine zâmbind. Am deschis valizele eu pe a mea şi el pe a lui. Când deschide valiza lui, văd două pereche de cătuse cu puf roz. Am zâmbit el a închis repede valiza.
-Asta e mama sigur.
Spune el. Dar ce să vezi, când deschid eu valiza, avem un costum intim roşu din dantelă, şi un furou. M-am înroşit la față.
-Asta e mama mea, au complotat amândouă sigur.
-Hai să ne schimbăm şi să ne punem pe pat.
-Mat am nevoie de ajutor.
-Pentru ce?
-Păi, azi dimineață mama ta şi a mea m-au ajutat să mă îmbrac, nu pot să deschid rochia.
Mat a zâmbit ma întors cu spatele spre el şi. Mi-a deschis uşor rochia, a îndepărtat-o uşor de pe umeri mei. Ma sărutat pe gât uşor. A lăsat rochia să cadă jos. Îmi era un pic ruşine, era prima oară când mă vede dezbrăcată. Mia pus mâinile pe talie şi ma sărutat pe buze uşor. Ma întors spre el avea o sclipire în ochii.
-Vreau să mă revanşez.
I-am deschis cămaşa, şi i-am dat-o jos. El era la bustul gol şi eu în sutien şi lenjerie intimă.
-Larisa.
Ma luat de talie şi ma ridicat, încolăcindu-mi picioarele în jurul abdomenului lui.
-Te iubesc.
-Şi eu te iubesc.
Ma asezat întinsă pe pat. Pantofi mei au rămas undeva la uşa. Pantofi lui lângă pat, cămaşa şi rochia pe jos. Şi-a dat pantaloni jos şi sa aşezat peste mine. Mă săruta uşor atingându-mi piciorul. Mi-a dat sutienul jos, la fel şi lenjeria intimă, şi a lui a zburat undeva pe jos. Aşa a început, ce-a mai frumoasă seară din viața mea. Când m-am trezit Mat era pe pat lângă mine, era o zi superbă. M-am aşezat peste Mat el a deschis ochii.
-Superb mod de a mă trezi.
-Bună dimineața şoțiorul meu scump.
M-am aplecat peste el, cerceaful îmi acoperea doar fundul. L-am sărutat uşor.
-Ce frumos sună.
Mi-a pus mâinile pe spate şi ma mângâia uşor pe tot spatele.
-Ce ai de gând să facem astăzi?
-Păi nu ştiu, vedem noi.
-Eu aş vrea să mă bronzez un pic, e soare, e frumos.
-Cum vrei tu scumpa mea.
Ma sărutat uşor de tot. Am făcut..
CITEȘTI
Pot paria, dar ce câştig? ♡Terminată♡
RomancePariul e un joc, uneori câştigi, alteori pierzi!!! Totul a început de la un simplu pariu... Dar el, chiar a început să mă iubească. Un simplu joc, la făcut să îşi piardă mințile, să îşi dorească să mor alături de el, ca nimeni să nu mă mai aibă... Î...