Am plecat cu Mat spre casă, drumul a fost unul tăcut. Totul a început de la un simplu pariu... Dar el chiar a început să mă iubească. Un simplu joc, la făcut să îşi piardă mințile, să îşi dorească să mor alături de el, ca nimeni să nu mă mai aibă... Dar cel care a murit, a fost el. Când am ajuns acasă, am mers direct sub duş fără să mai spun nimic.
*Din perspectiva lui Matei*
Larisa e distrusă, deşi el şi-a bătut joc de ea. Larisa tot la iubit, o durea, şi se vedea cu ochiul liber. Nu ştiam ce să fac ca să o ajut să uite, aşa că am apelat la un prieten să ma ajute să îi fac o surpriză, am pregătit o cină specială pe acoperişul unui bloc, de unde se vedea tot oraşul în splendoarea lui. Când a ieşit din duş, ma privit pierdută.
*Din perspectiva Larisei*
După ce am ieşit, l-am văzut pe Mat cu un zâmbet pe fața, l-am privit pierdută, deşi era lângă mine în sufletul meu era un gol imens.
-Vin-o lângă mine.
Spune Mat trezindu-mă din transă. Am mers lângă el şi ma sărutat pe frunte. Acel sentiment de tristețe parcă a mai dispărut.
-Am o surpriză pentru tine.
Am încercat să îi zâmbesc, dar nu prea mi-a ieşit.
-Nu e nevoie de suprize, iubire.
-Dar asta va fi foarte frumoasă, o să vezi.
-Bine.
Nu îl puteam lăsa să fie şi el suparat din cauza mea.
-Îmbracăte frumos şi hai să mergem.
-Ok.
Mi-am luat o rochie neagră, mulată, cu dantelă la spate, şi tocuri. M-am machiat un pic. Deşi nu am făcut cine ştie ce, mă simțeam mai bine, până la urmă, nu l-am omorât eu ca să mă simt vinovată.
-Wow.
Aud din gura lui Mat când mă vede.
-Mulțumesc.
Am mers la maşina lui, mi-a deschis portiera, apoi a urcat şi el?
-Unde mergem?
-Păi întâi mergem la mine, mama vrea să te vadă, şi după mergem să îți arăt surpriza.
Am mers la el acasă, părinți lui au pus un film foarte comic, şi ne-am uitat toți la el. La ora 21:46 am plecat de la el.
-Unde mergem?
-E o surpriză.
Am ajuns lângă un bloc. Am urcat pe acoperiş, Mat intrând primul. Când m-am uitat am rămas wow.. Nu îmi venea să cred ce văd. Mi-a pregătit o cină romantică foarte frumos. Aveam lacrimi în ochii.
-Asta e surpriza mea.
-Ce draguț mulțumesc frumos.
L-am sărutat lung în timp ce îl îmbrățisam, golul din sufletul meu se risipise. Mat era tot ce mi-am putut dori. După ce am mâncat, am baut câte un pahar de vin.
-Ar trebui sa mergem.
-Da mâine am şcoală, e ultimul an şi vreau să fie totul ok.
Am plecat, Mat ma dus acasă, am coborat din maşină.
-Îți mulțumesc pentru această seară.
-Cu plăcere! Vroiam sa te fac să mai uiți de probleme
-Ai reuşit
Ma sărutat.
-Somn uşor şi ai grija de tine.
-Mulțumesc la fel, şi tu să ai grija de tine.
Merg în casă, şi mă pun pe pat...
Timpul a trecut repede, şi iată-mă în ziua absolviri. Eu şi Mat, avem deja un an de când suntem împreună. Îl iubesc enorm, cel mai mult respect la el, că în anul ăsta nu mi-a cerut să facem dragoste, cea ce îmi arată, că el chiar mă iubeşte. După ce am plecat de la ceremonia de absolvire, am mers la banchetul de sfârşit de an, Mat însoțindu-mă, aveam o rochie roşie, părul lăsat pe spate puțin ondulat la vârfuri şi machiată dar nu strident. Mat avea un costum negru şi o cămaşa albă. Era atât de draguț. ♡ A început să cânte o melodie lentă, Mat mi-a pus mâinile pe talie şi eu pe umeri lui.
-Te iubesc enorm de mult Mat
Deodată se desprinde serios şi se uită la mine. Muzica sa oprit şi toți colegi mei se uitam la noi.
-Ce se întâmplă?
Deodată văd o pancardă, care cade deasupra uşi de la intrare scria ,,Larisa, vrei să te căsătoreşti cu mine?" I-am auzit pe toți colegi şi toate colegele mele țipând în cor "Spune da!!!" Aveam lacrimi în ochii, îl văd pe Mat în fața mea, în genunchi cu un microfon în mână.
-Larisa, din prima clipă când te-am văzut am ştiut că te iubesc, şi atunci te-am cerut în căsătorie, dar nu ai spus nimic.
Toți au început să râdă, părinți mei aveau lacrimi în ochii şi părinții lui la fel.
-Dar azi în fața prietenilor tăi şi în fața părinților noştri, vreau să te întreb, vrei să te căsătoreşti cu mine?
Lacrimile au început să îmi curgă pe obraz..
CITEȘTI
Pot paria, dar ce câştig? ♡Terminată♡
RomancePariul e un joc, uneori câştigi, alteori pierzi!!! Totul a început de la un simplu pariu... Dar el, chiar a început să mă iubească. Un simplu joc, la făcut să îşi piardă mințile, să îşi dorească să mor alături de el, ca nimeni să nu mă mai aibă... Î...