Aveam nevoie de el mai mult ca orice. L-am strâns tare.
-Mat nu a fost vina mea.
Mat sa întors spre mine şi ma îmbrățisat strâng.
-Offf iubita mea, ştiu că nu a fost vina ta, el e un nemernic şi va plati scump pentru ce ți-a făcut. Sa uitat în ochii mei.
-Eşti rănită?
-Cred că mi-a întrat ceva în picior când am sărit geamul.
-Hai să vedem.
Am mers pe pat şi Mat mi-a luat talpa în mâini.
-Ai o buctă de sticlă.
-O poți scoate?
-Cred că da
A luat ceva din trusă şi a reuşit să o scoată.
-O să ustrue un pic, o dezinfectez.
Am închis ochii dupa ce am atins pansamentul, Mat a început să sufle apoi sa asezat lângă mine.
-Mai eşti rănită undeva?
I-am arătat mâinile şi după ce ma dat cu cremă, ne-am întins pe pat mi-am pus capul pe pieptul lui.
-Te iubesc Mat.
-Şi eu te iubesc Larisa.
Ma sărutat pe frunte şi am adormit. Am visat foarte urât, mă trezesc țipând, plângând şi eram transpirată. Cineva mă atinge pe umăr şi fără să îmi dau seama, mă ridic de pe pat şi merg lângă dulap.
-Hei nu îți fac nimic.
M-am pus jos plângând, Mat a venit lângă mine şi ma îmbrățisat.
-Îmi pare atât de rău Mat. Am uitat că eşti la mine.
-E în regulă iubire, hai pe pat.
Am mers pe pat lângă el.
- Vreau sa uit totul.
-Dacă aş putea te-aş ajuta, dar nu ştiu cum...
Am adormit înapoi cand m-am trezit Mat mă mângaia pe cap.
-Bună dimineața.
Ma sărutat.
-Bună dimineața.
-Ai dormit bine?
-Da, cât de cât.
Ma îmbrățişat strâns.
-Mama ta, a spus că ar fi în regulă, dacă ai lipsi azi.
-Merg la şcoală, aşa voi mai uita.
-Ok te duc eu bine?
-Ok.
M-am pregatit pentru şcoală, când am ajuns, am mers direct în clasă, Andreea era deja acolo. Când ma văzut, mi-a sărit în brațe.
-Eşti bine?
-Cât de cât da.
A venit profesoara ziua a trecut repede, înainte să plec aveam nevoie la baie, dar nu ajung şi cineva ma prinde de păr şi îmi pune mâna la gură.
-Te-am prins dulceața.
Era Eduard, inima mea batea atât de tare, încât credeam că şi el o auze. Ma tras pâna afară dar pe uşa din spate. Ma bagat intr-o maşină şi a blocat uşile apoi a plecat nervos
A scos un cuțit, eram foarte speriată eram încă în oraş, am văzut un grup de oameni.
-Vei fi a mea.
-Mai bine mor decât să fiu iar a ta.
-Atunci vei muri, daca eu nu te am, nimeni nu te va avea.
-Ce?
A tras de volan, cat de tare a reuşit. Cuțitul mi-a atins uşor mâna, Eduard a pierdut controlul maşini şi aceasta sa răsturnat, ajungând cu roțile în sus. Acel grup de oameni se apropiau spre noi strigand ,,Sunați la ambulanță" Eu eram conştientă dar Eduard nu. Am reuşit să ies din maşina pe propriile picioare, l-am sunat pe Mat să vină să mă ia, a ajuns repede deoarece, era la şcoală mă aştepta. După 5 minute vine ambulanța şi poliția. L-au scos pe Eduard din maşină, eram foarte speriată.
-A murit.
Îl aud pe unul din medici. Am început să plâng, Mat ma îmbrățişat, a venit un polițist lângă mine.
-Avem nevoie să ştim ce sa întâmplat.
Am mers la secția de poliție unde am fost interogată şi consultată de un doctor, deoarece am refuzat să merg la spital. Am plecat de la secție cu Mat la ora 03:23, deoarece era prea târziu să merg acasă, am mers cu el la un hotel. Cum am ajuns în cameră, m-am trântit pe pat şi Mat lângă mine.
-Ce sa întâmplat mai exact.
-Eduard a încercat să mă omoare.
-De ce?
-Mi-a spus ca voi fi a lui, şi i-am spus că decât să fiu a lui, mai bine mor, şi a zis "Atunci vei muri, dacă nu te am eu, nu te va avea nimeni" şi a tras de volan, pierzând controlul maşini.
-Sigur nu vrei să mergem la doctor?
-Foarte sigură, vreau doar să dorm.
Am adormit foarte repede, când m-am trezit am mers acasă.. Acele zile au trecut foarte greu ... Când l-au înmormantat am mers şi eu cu Mat. După ce sa terminat tot eu şi Mat am rămas singuri acolo.
-Larisa ar trebui să mergem.
Aveam lacrimi în ochii, nimeni nu merita să moară, oricat de mult rău ar fi făcut, mai ales că era tânăr avea toată viața înainte.
-Adio Eduard.
Am plecat cu Mat spre casă.
CITEȘTI
Pot paria, dar ce câştig? ♡Terminată♡
RomancePariul e un joc, uneori câştigi, alteori pierzi!!! Totul a început de la un simplu pariu... Dar el, chiar a început să mă iubească. Un simplu joc, la făcut să îşi piardă mințile, să îşi dorească să mor alături de el, ca nimeni să nu mă mai aibă... Î...