Cursa finală!

341 19 4
                                    

Fiind singura lor nepoată. De multe ori o lăsam pe Rebeca la bunici ei, şi eu cu Mat mergeam la curse. Aveam viteza în vene amândoi, şi cred că şi Rebeca o va avea.
-Buniii!!!!
Rebeca fuge spre uşă, tatal meu o ia în brațe.
-Ce face iubirea lu' buni?
-Am venit să vă vedem.
-Şi noi vă aşteptam.
Deodată, tata se prinde cu mâna de inimă.
-Tată eşti bine?
Rebeca îşi pune mâna peste mâna lui. Şi el îi şopteşte  la ureche.
-Uită-te să vezi ce mă doare.
Când Rebeca se uită sub geaca lui era o cutie de ciololate în forma de inima. Rebeca râdea.
-I-am furat inima lui buni.
Apoi fuge la mama.
-Tată sa nu mai faci aşa, mai speriat.
-Sunt bine Larisa. Este o joacă de a noastră. Îi spun mereu că ea mi-a furat inima.
-Pai şi mama?
-Mama ta a câştigat-o, dar Rebeca a furat-o.
-Ce coincidență,  cum mi-a furat mie Larisa inima.
Mat a zâmbit. Am mers la mama care ne-a făcut clatite. Apoi am mers la părinți lui Mat.
-Mamă o putem lăsa pe Rebeca în seara asta aici?
-Sigur. Aveți treabă?
-Vreau să stau cu soția mea un pic.
-Foarte bine.
Am mai stat un pic apoi am plecat am urcat în maşina lui Mat, ma sărutat uşor şi am plecat la curse. Mat conducea, eu eram în dreapta am câştigat. Dar nu era nimic nou  la ora 01:43 ne îndreptam spre casă.
-Larisa?
-Da iubire.
-Te iubesc, mereu te-am iubit, de când te-am văzut. Am ştiut că vei fi a mea, şi uite că te iubesc ca în prima zi.
-Şi eu te iubesc foarte mult. Nu regret nici o secundă că m-am căsătorit cu tine Mat.
Mat ma privit şi ma sărutat.
-De ce mi-ai spus asta? Nu că nu mi-ar plăcea.
-Uneori e mai bine să spui asta când simți, până nu e prea târziu.
-Aşa e iubitul meu, te iubesc.
-Şi eu te iubesc.
Mat avea 220 km/h.
   -Condu mai încet.
A încetinit până la 160km/h deodată în fața noastră apare un tir.
-Mat ai grijă!!
Mat sa uitat la mine.
-Te iubesc...

*Din perspectiva autorului*
 
Matei şi Larisa au fost loviți în plin de acel tir, nereuşind să ignore  impactul puternic, au murit pe loc. Pe Rebeca au crescut-o Alex şi Andreea. Aceasta fiind pasionată ca şi părinți ei de curse, acum fiind pilor de formula 1. A crescut frumos, şi era la fel de frumoasă ca mama ei... Larisa a murit ştiind că soțul ei a iubit-o până în ultima clipă a vieți lor. A murit lângă persoana cu care şi-a jurat că va fi până la moarte. Cu iubirea vieții ei...

~~~~~~~~~~~~~SFÂRŞIT~~~~~~~~~~~~

Pot paria, dar ce câştig? ♡Terminată♡ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum