Találkozás

531 19 0
                                    

 Apám azt mondta ma menjek el egy tagért, hát, délután elkészültem, olyan jól öltöztem fel, mint mindig, majd lassan kihúztam a kocsit, és elindultam Jackért. Mindent kiderítettem róla, így a könyvtár felé vettem az irányt. Leparkoltam, kiszáltam az autómból, és jött felém, milyen véletlen nem gondoljátok?

 -Te vagy Jack?- kérdeztem nagyon megdöbbentem, mert  az előttem álló fiú  nem nézett ki valami rossz fiúsan.

-Tessék? Ismerjük egymást?- nagyon zavarodott volt.

-Nem tudom kellenne?-nem tuti nem valami Bad Boys ilyen dumával, na de megoldjuk- figyelj van egy kis gond a...-basszus mit találják ki???-mindegy gyere megmutatom szállj be a kocsimba!

-Miii? Nem fogok idegen kocsiba beszalni!-azt majd meglátjuk...

-Jó akkor mondom másképp! Vagy beszálsz a kocsiba vagy kénytelen leszek kiütni!     

- Ohh... Előre vagy hátra üljek?-na ez így mindjárt más.

- Előre...ott legalább tudom figyelni mit csinálsz na indulj!- legszivesebben már most kiütném, mert ebből max desszert lesz a maffiában semmi több...

Ahogy elnéztem a mellettem ülő megszeppent nyuszit, gondoltam nincs kedve beszélni ezért feljebb vettem a zenét, de csak 2 zene ment le és megszólalt, miert nem bír csendben lenni???       

- Hova viszel? Anya aggódni fog ha nem érek haza 8-ra. Mióta apa meghalt csak én maradtam neki. -ohh hogy oda ne rohanjak, szánalmas...

-Sajnos el kell szomrítsam anyuci pici fiát, mert biztos nem fogsz hazaérni nyolc órára - szánalmas csak nevetni tudok rajta, ebből akkor lesz gyilkos amikor én belőlem papp.- És hogy elmondjam most vagy haza se fogsz menni mert már nem fogsz élni, vagy csak holnap este fogsz haza menni, azt is félholtan.

- Ezt nem fogom elfelejteni!-valaki ideges:))

- Na mégis micsodát? Csak azt ne mondd hogy felhivod az ügyvédet, mert elmondom hogy nem félek senkitől még a rendőrtől se!! Inkább ők félnék tőlem!

-Tudom a fajtádat! Azt hiszed a törvény felett állsz! Csak azt bánthatod aki képtelen megvédeni magát! Aki nálad gyengébb! Ezt nem fogom engedni!
 
-Rohadtul nem tudsz te semmit - pont egy parkoló előtt jártam, gondoltam lehuzódok, mert nem szeretek vitázni vezetés közben -Talán rendőr vagy, vagy mi a franc? Te csak bennt ülsz a szobádban és nem csinálsz semmit , rohadtul nem tudsz semmit a világról!!

- Egyet biztosan tudok! Te nem a törvénytisztelő polgárok közé tartozol! Elraboltál! És azt mondod semmit sem tudok!- hirtelen olyan közel jött, hogy reagálni sem tudtam.

-Nem raboltak el!Az elrablás az az ha nem vagy eszméletednél, de jobb lett volna kiütni!!

- Hány embert vittél még el rajtan kívül? -na meg azt pont el fogom mondani nem?

-Egyet sem, mert a többiek akik ott vannak önszántukból jöttek, de TE - basszus utálom ezt az alakot- egy szerencsétlen vagy akinek nincs más válsztása és muszáj jönnie!

- Önszántukból? Mi a franc? Maffiazni viszel vagy mi? És most miért álltunk meg?-kezdtett kiakadni, tudtam hogy nem valami bátor.

-Igen, mert az apád meghallt! És téged vagy beszervezünk,vagy megölünk!És azért álltunk meg, mert mert nem szeretek úgy vezetni, hogy egy barommal vitatkozom!!- fogalmam sincs hogy mit képzel magáról, és honnan tud a Maffiáról?? 

- Én... Ööö... Hát.

-Sejtettem...Mehetünk vagy még akarsz valamit mondani?- lassan kikanyarodtam a parkolóból, és tervem szerint folytattam volna utunkat.

- Nagyon szép szemeid vannak...-idióta valaki lőjje le, mert ha nem én fogom.
              
Basszus ilyenkor mi a fenét kell mondani, soha senki nem mondott nekem ilyen bókot se semmijet, így talán elmotyogtam egy kösz félét, de nem néztem rá, mert... nem tudom miért, sajnálom szegényt.     

 -Na ne légy már ilyen csendes. Ha úgyis ki akarsz nyírni legalább beszélgess velem addig. -rámmosolygott ,na csak itt nekem ne mosolyogjon.

-Inkább hallgas el jó? Nem akarlak bántani, sem fájdalmat okozni...-nem bírok vele beszélni, én soha nem éltem meg ilyet a 19 év alatt soha.

- Mégis csak elraboltál. Figyi.

-Nem raboltalak el!-ez egy durva kifejezés.-Miért nem tudsz csendben lenni és hallgatni azt a zenét ami éppen megy? Miért vagy te mindig más?  

- Csak azon gondolkodtam... Ha beszálok a maffiátokba minden nap kocsikázunk egyet?-hát ezt nem hiszem el.

-Nem fogunk kocsikázni, vagy ha fogsz is akkor nem velem!!-segítség, nem bírom, miért mondd nekem ilyeneket??-Mégis miért szállnál be?   

- Hát csak miattad, nem is tudom.
   
Ééés  éljen a sokk, mert ez annyira meglepet,meg az is,hogy egy másik idióta előjött egy egyirányú utcából. Szóval  egy akkora kuplungot lenyomtam, hogy lefejelte a kesztyűtartot...De miért mondd nekem ilyeneket ez a fiú???

-Baszki!?Jól vagy?Sajnálom nem akartam!Mi a francért nem vagy bekötve??- tettem fel neki a kérdéseket, de azért valami zajt hallottam, olyan csörgés féle, de nem telefon, na mindegy.

-Au.. Azt hittem tudsz vezetni... Te jól vagy?-nem tudom mit képzel, másodszor hajol közelebb

-Igen mint láthatod élek...és tudok vezetni, de nem vagyok azzal megszokva hogy valaki ilyeneket mondd nekem vezetés közben, meg amúgy normálisan, és egy idióta kijött az utcaból ami egy iranyú volt, és nem erre kellett volna kijönnie mindegy, menjünk már csak 10 perc.

- Oké.Vigyázz magadra...-mondta majd megölelt?!Mi a fene??

Köpni-nyelni nem tudtam, ennek elment a józan esze, ha volt neki...de azért jól esett az ölelése, olyan jó illata van...Na elmész te francba hülye, csak még akar téveszteni, hogy ne küldjem a Maffiába. Észbe kaptam és el löktem magamtól, helytelen amit csinálunk.

-Mi a francot képzelsz?Ha legközelebb próbálkozol valamivel, teszek róla, hogy szenvedj! -ordítottam rá.

-Aranyos vagy. Na zavarjuk le ezt az egész maffia cuccot akkor mert álmosodom.-ki a szart érdekel hogy álmos vagy, vagy nem?

Nem méltattam válszra, tovább mentem, majd a főszállásnál lassítottam, majd megálltam, és vártam, hogy mire? Fogalam sincs.

Első rész!Nos ez új történet lenne,nem tudom mi fog belőle kiül ni, de remélem tettszeni fog majd.szórakozást.:))

A sötétség szíveWhere stories live. Discover now