Nem sokon múlt...

220 13 0
                                    

Beültem a BMW-be, benyomtam a zenét minimálisan, majd elindultam az adott címre.

-Lisa! Hallasz? Nem működik rendesen ez a vacak!-majd belejön.
-Igen hallak, és működik csak sötét van érted?-remélem igen, értette.
                                                
Megérkeztem, egy sötét alak már ott állt, az óramra néztem, nem késtem még volt 2 perc, ő jött előbb, mielőtt kiszáltam volna a kocsiból kértem, hogy maradjon csendben azt mondta jó, kiszáltam, a lámpa fénye világított le ránk...

  -Lisa vigyázz ez az ember gyanús.-kértem, hogy maradjon csendben...       
-Akkor kérem a csomogot - mondtam a tárgyaló hangnemembe.
 -Na kislány ne is csináld, veszélyes egyedül járkálni-ismét egy bunkó szuper.
-Autóval jöttem ha nem láttad volna, és nem mondom mégegyszer. Kérem a csomagot.
-Az nem ingyen van, hoztál pénzt?-baszki, azt elfelejtettem...
   
-Mire vársz, Lisa? Ez egy veszélyes ember! Add már oda a pénzt vagy baj lesz!-Jack okoskodik.
    
-Khm...És ha nincs nálam pénz-kérdeztem remélve, hogy Jacknek leesik a cucc...                 
-Hát kislány akkor kénytelen leszel hagyni magad.- összeszorítottam a fogam, ilyen nincs.
   
-Hagyni magad...? Lisa mi a franc történik válaszolj!-ha így folytatja kiszedem a drótot...
   
-Ha meg akarsz erőszakolni, akkor, nem bánom, már úgyis mindegy, nem te leszel az első...
 -Nocsak, pedig azt hittem - elkezdtett közeledni felém, ahogy hirtelen megállt, megéreztem, a dszekijében a dobozt...
   
  Hallottam ahogy Jack becsapja az ajtót, fogalmam sincs hova ment...
 
Szó szerint lenyomta a nyelvét a torkomon, én meg amilyen gyorsan tudtam lekevertem neki egy bal horgot...
    
-Rossz kislány vagy.- kihasznalva azt hogy nem figyel, előszedtem a bicskát, a zsebemből a kezebe szorítottam és vártam...
   
Senki nem járt az utcán, az alak nekem jött, fel nyomott a falra, a torkom szorította, nem bírtam mozogni, oldalra néztem jött egy biciklis, nem érdekelt, meglendítettem a jobb karom és a bicskám a nyakán kötött ki, leejtett, a térdemre estem, kiszakadt a nadrágom.

  Jack szállt le, elnézését ugrott le egy bicikliről és a átvágta az illető torkát...

-Mi a francot keresel itt? Már úgy is mindegy elvérzett volna, minek vágtad ketté a torkát?-ennek elment az esze.

-Azthittem bántani fog téged. Most így visszagondolva tényleg hülyeség volt eljönni csak aggódtam érted...

-Meg tudom védeni magam mint látod!?-mondtam majd előszedtem a csomagot, belöktem a kocsimba-hazaviszlek.
-Köszi. Gondolom sok dolgod van. Megadnád a telefonszamod?- tessék?
-Minek az neked, holnap úgyis jösz dolgozni nem?-kérdeztem meglepetten.
-Persze,  de minden eshetősegre. - beszált a kocsimba, én is hasonlóképp tettem. 
-Nem kapsz telefonszámot és pont.-beindítottam a kocsit - Van kocsid?Tudod a munkahelyed címet?-nem hiszem.                      
-Nem és nem.-Sejtettem.

-Szuper, akkor azt legalább tudod hol laksz, mert nem tudom hova vigyelek.
-A 135-ös blokk elé.-ezt legalább tudja.

-Jó.Akkor Holnap reggel pontban fél hatkor itt vagyok a blokk előtt, és kérlek tedd le a vizsgád, adok neked kocsit csak előbb tanulj meg vezetni.-szerintem korrekt vagyok.

-Nem hiszem hogy sokat fogok vezetni de ha te mondod. Itt állj meg.-leparkoltam.
-Mennyi az idő?-kérdeztem, mert a 8 óra már rég elmúlt.
-Kit érdekel? Anya már biztos alszik. Majd kimagyarazom. - kinyitotta az ajtót -rossz fiús imidzs pls.

-Ha lehet senkinek ne mondd hogy hol és mit dolgozol.-elmegy, mindegy, majd reggel újra látom.

-Hát persze. Na szia!-szia, mindegy.
Becsapta a kocsiajtót, el hajtottam.

Hazaérve, letettem a csomagot az asztalra (mindig oda szoktam)  zuhanyoztam majd aludtam.

Az ébresztő idegesítő hangjára keltem reggel hajnali 5 kor,egy rövidnadrág és egy fekete-feher kockás ing mellett döntöttem+napcsemcsi.

Teló, pénztárca, kés egy kis táskába, kocsikulcs és mehetünk is. Reggel vezetés közben , enyhe szájfenyt tettem fel és bekonyoltam a hajam, hát aki profi az profi.

Lementem Jackhez késtem 5 percet, de ő nem ő ott állt.

Beszállt és egy hellóval köszöntött, válaszoltam, majd feljebb vettem a zenét, mert a Korn-World up ment ès hát szeretem.

-Tegnap kutattam a neten. Találtam valakit aki nagyon hasznos lehet. A baj csak az hogy nincs kocsim és még kocsival is 5 nap míg elerkezünk a helyre ahol van. A lényeg hogy el kellene vigyél és már ma kellene indulnunk.

Repeta, értsd kuplung, kesztyűtartó lefejelés...

-Légyszíves kösd be magad. És kit találtál? Miért hasznos? Én vagyok a fő ember nem tünhetek el 2 hetet csak úgy random!

-Elmondom ha elindulunk hozzá. Légyszi!!!-meg a francokat.

-Ha elfelejtetted volna én vagyok a főnököd úgyhogy ha elmondod amit kérdeztem talán indulunk,  addigis itt megálok, és veszek reggelit.

-Ó nemár. Azthittem barátok vagyunk!-hogymiii?

-Először is alig ismerlek két napja, másodszor tudnom kellene hová megyünk ahozz hogy oda találják nem?-mondtam szerintem logikusan.
 
-A déli város melletti hegyen van.Kérlek!Csak öt nap.Neked is kell egy kis kikapcsolódás!Vedd úgy mintha egy vakációra mennénk hogy jobban megismerjük egymást!-közelebb hajolt, azt hittem meg akar csókolni, de nem így történt.

-Jó oké nem bánom, DE - kicsit hátrébb toltam-felhívom a pilótat, hogy készítse a repcsit, mert nem fogok vezetni 5 napig éjjel nappal.-jelentettem ki

-Mindennek elrontod a varázsát, tudod?-ezt meg hogy érti?

-Parancsolsz?-kérdeztem közben betettem a headsetet, lehalkítottam, a zenét, fel hívtam a pilótát, hogy készítse a repülőt.

-Na mindegy...ööö...Még soha nem utaztam repcsivel. Így milyen hosszú lesz az út?-ennek is itt az ideje...
-A pilóta szerint 7 darab óra...Azért talán valamivel kevesebb mint 5 nap nem?

A kis felszálló pályánkhoz vettem az irányt. Hogy minnél előbb érjünk vissza.

Itt a kövi is...remélem tetszett amit olvastál úgyhogy ha ez így van akkor  nyugodtan Vote:))

A sötétség szíveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant