Kora reggel az ébresztő kellemes hangjára keltem. Átmentem lezuhanyozni, majd felöltöztem egy fekete pólót vettem fel egy farmer shortot meg egy térdig érő hosszú szárú fűzős fekete csizmát.
Kièrve a konyhába gondoltam kellenne enni valamit, de mivel nem volt itthon semmi, fogtam a telefont meg a kulcsokat, és elindultam venni valami reggelit.
Mivel fél 7 volt, gondoltam ilyenkor nincs nyitva semmi ahol normális kaját lehetne kapni, így elmentem egy éjjel - nappaliba.
Levettem a polcról egy müzliszeletet, kifizettem, majd a bejáratnál lévő autómatából vettem egy forrócsokit is.
A raktárhoz kanyarodva láttam, hogy még nincs itt senki. Kiszáltam az autóból, és elindultam körülnézni.
Megtaláltam az irodám. Igen ez tényleg iroda volt. Az ablakok a parkoló felé néztek, így láthattam, azt is , hogy ki mikor érkezik vagy távozik. Volt még egy iróasztal, amin voltak az iratok, meg egy számítogép.
Volt még ezen kívül az iroda másik végében két fotel egymással szemben, és egy kis asztal.
Bekapcsoltam a gépet és átnéztem picit a dolgokat, van itt munka bőven.
Èpp az utolsó korty forrócsokit ittam meg amikor valaki kopogott az ajtón.
-Gyere! -szóltam, majd Thomas mosolygva lépett be.
-Jó reggelt!- ült le velem szemben a székben.- Mióta vagy itt?
-Neked is. 7kor jöttem, hogy ellenőrizzem a dolgokat. A többiek itt vannak már?-kérdeztem.
-Nem még nem mindenki, viszont Nath itt van...-már nem mosolygott kezdett ideges lenni.
-Ki az a Nath? -nem volt ismerős a név.
-A volt főnök fia.- tuti, hogy nem kedvelik egymást.
-Értem. Akkor menjünk ki.Kiérve egy barna hajú, magas , izmos, de annyira nem kigyúrt személyt láttam magam előtt.
-Helló Nathaniel vagyok. Kicsit másképp kèpzeltem el ezt a találkozást de, így mégjobb.-üdvözölt mosolyogva
-Helló Lisa. Na lássuk mire vagy képes.- na térjünk egyből a lényegre.
- Ja hát, mondták már, hogy jó vagyok a...
- Nem!- néztem rá szúrósan.- Üss meg.
- Nem foglak megütni!- tiltakozott.
- Jaj ne már... Ne kezdjük az elejéről.
- Akkor sem.- elegem van az ilyen dolgokból.
- Már rég meghaltál volna. Gyere nem fogom eltörni semmid,és megölni sem foglak. - mosolyogtam- Csak látni akarom hol kell elkezdeni a tanítást.
-Bíztató. Na jó...Ekkor ütésnek emelte a kezét, de még mielőtt bármit is tehetett volna kivédtem. A szemébe néztem, és tudtam hogy most a másik kezével fog ütni ezért végig a szemébe nézve azt is kivédtem.
Mivel egy kicsit kezdek unatkozni, úgy döntöttem, oldalba rúgom. Nem tudta kivédeni, biztos fájt neki,de legalább magához tért.
Egyik kezét emelte a másik után a lehető legrosszabb és legkiszámít-hatóbb taktika. Ahogy elhajoltam, kirúgtam a lábát, és oldalra esett.
Persze,nincs felkészűlve az ember ilyenekre, de azért azt gondoltam stabilabb.-Tudod inkább hagyjuk...-szóltam miután felállt, nem jelent kihívást.- Thomas ha megkérlek, mutassuk már meg nekik milyen az amikor igazából harcol valaki.
-Ahogy szeretnéd.Szinte be sem fejezte a mondatot, és már emelte is a lábát, hogy oldalba rúgjon, de én kivédtem, és gyomron ütöttem. Mielőtt visszahúzhattam volna a kezem, megragadta a csuklóm, és megfordítva magához rántott. Ekkor én hirtelen megrántottam a kezem és teljes erőmből belekönyököltem a hasa aljába, mire alig hallhatóan nyögött egyet, és eleresztette a kezem.
Épp készültem, hogy hasba rúgom, de elkapta a lábam a bal kezével, és teljesen kiegyenesítette, mire én elrugaszkodtam másik lábommal a földről és megrúgtam a jobb kulcs csontját, a fájó ponthoz kapta a kezét, így elengedve a lábam , én pedig egy hátraszaltó segítségével sikeresen földet értem szinte féltérdre ereszkedve.
Felálltam és láttam hogy elindult, felém, azzal a szándékkal, hogy felborítson,ezért felugrottam, és a lábam erősen a dereka köré szorítottam, hogy ne essek le. Egy pillanatig megállt, mert nem tudta, mit kezdjen a helyzettel, aztán meg akart ütni, de én teljesen elhajoltam, szinte derékszögben voltunk. A hátam alá akart nyúlni, nehogy hátra essek, mintha éreztem is volna az ujjait ahogy megérintik a hátam.
Nem volt tőlem szép, de teljes erőmből egyszerre felfelé, és magam felé húztam, így a levegőbe kerültünk, majd ő a határa esett, én pedig a hasán ültem.
Fájdalmasan felnyögött, majd egy picit előrébb hajoltam.
-Feladod?- suttogtam.
-Nem tenném, ha nem fájna így a hátam. De ennek itt még nem lesz vége.
-Persze, egy folytatást még mindenképp.Mivel már a többiek is megérkeztek, hozzájuk fordultam.
- A mai teendők. Sam és pár embere átveszi az árut a másik város északi részén továbbá esetleges gondok elkerülése érdekében vele tart Marcus és Greg csapatából 2-2 ember. Erre délután 2-kor fog sor kerülni.
A másik mai egyik fontos dolgunk este felé lesz. Ki kell használnunk a lehetőséget. Robert biztosra kell mennünk 15km-re innen egy másik maffiában nézeteltérések vannak, ha így folytatódik fel fog oszlani, nekünk pedig ki kell használni a lehetőséget. Magunk mellé kell állítani őket, aki persze meg nem akar jönni azt ki kell végezni, nehogy eljárjon a szája.
Mindenkinek világos minden?- tettem fel a kérdést.
-Igen.- felelték.
-Remek. Akkor menjen mindenki a dolgára.- és én már mentem is vissza az irodába.Nem is volt időm semmire, mert mire beértem Thomas is bent volt.
-Nem gondoltam volna hogy ilyen jól...-dícsért volna meg.
-Tudom. Ezért is akartam hogy ne legyen félreértés.
-Persze. És Nath-el mi lesz? Még minding ott ül...-igen biztos, hogy nincsenek jóba.
-Nem tudom, az biztos nem lesz egyszerű dolog, először meg kell tanítani védekezni, támadni, majd lőni.-sóhajtottam
-Védekezni?-nézett rám, kellet egy kis idő míg felfogtam.
-Jaaaj....Na menj tedd amit szoktál.
-Oké.-majd nevetve hagyta el az irodám.*Estére 10 körül*
Még minding az irodában vagyok, és a papirokat rendezem. Találtam egy-két rendezetlen adóságot. De nem sok igazából csak 3-4 millió. Annyira nem vészes.
-Gyere!- kiáltottam a kopogást követően, majd Thomast pillantottam meg.
- Szerintem elég lesz mára. Csak jöttem szólni, hogy minden sikeres volt a mai nap.
-Ez jó hír.- mosolyogtam.
-Gyere mert le késed a beavató built!
- A mit?-néztem rá nagy szemekkel.
- Jó lesz, gyere, csak egy kis illegális dolog, de ez még belefér.- mondta mosolyogva.
-Végülis. Miért ne?- majd távoztunk az irodából.Boom. Remélem tetszett. Kis lazább rész.
ESTÁS LEYENDO
A sötétség szíve
AcciónLisa veszèlyesen él. Minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében,hogy nyugodt élete legyen, már amennyire nyugodt lehet az ember ha egy maffiát vezet. Ès a titkok? A ki nem mondott gondolatok, a meg nem osztott érzelmek, amelyeket lehet mások...