-Már mész is?- néztem fel Chrisre miközben a kabátját vette fel.-Igen, még van egy kis dolgom a városban, utána pedig megyek én is haza.
-Rendben, akkor otthon találkozunk.- mosolyogtam rá.
-Vigyázz magadra.-mondta búcsúzóul miután megcsókolt.
-Te is.
Miután befejeztem a papírmunkát, én is felvettem a kabátom és elindultam haza.
Nagyjából az út felénél járhattam, amikor észrevettem, hogy követ egy fekete mercedes, de nem tudtam eldönteni, hogy Chris bízta meg az egyik emberünket, hogy kövessen, vagy a másik mafiából követ valaki. Fel kellenne hívjam Christ, de nem akarom zavarni.
Egy piros lámpánál megállva, mégis úgy döntöttem, hogy felhívom Christ, aki fel is vette szinte azonnal.
-Ennyire hiányoztam?- kérdezte köszönésképp.
-Igen. Figyelj tudom, hogy aggódsz értem, meg ilyenek, de megmondhatod neki, hogy nem kell hazáig követnie, kicsit furán érzem magam.
-Kinek? Miről beszélsz?
- Ne tegyél úgy mintha nem tudnád, 10-15 perce követ egy fekete mercedes.
-Lisa én nem kértem meg senkit hogy kövessen téged.
-A francba.-mondtam miközben elindultam, mert átváltott a lámpa.
-Azt akarod nekem mondani, hogy 15 perce követ valaki és te csak most szólsz?-kérdezte hirtelen mérgesen.
-Azt hittem te kértél meg rá valakit.- feleltem miközben letértem jobbra, s figyeltem a tükörból, hogy letér e ő is, és persze letért.
-Hol vagy most?
-Nem tudom.
-Mi az hogy nem tudod?- akadt ki mégjobban.
-Letértem a főútról jobbra egy mellék utcába, hogy lássam ő is letér e.-feleltem
-Ezzel most nagyon sokat segítettél.
-Miért te hol vagy?- vontam kérdőre.
-Úton érted. Csak ne állj meg sehol rendben, nem olyan nagy az a város megtalálak.
-Rendben.
A következő utcánál balra kanyarodtam, és kicsit jobban a gázra léptem, ez az út pont visszavisz a főútra.
-Chiris?
-Igen?
-Át kell érnem mielőtt átvált a lámpa.
-Ne csinálj hülyeséget szépen kérlek.
-Muszáj.
-Lisa lassíts le, hallom hogy egyre gyorsabban mész. Mennyinél jársz 100?
-Csak 90, de lehet kell a 100 sőt...van még az utca végéig egy kilóméter és van 15 másodpercem átérni.
-Ne csináld öngyilkosság!-emelte fel a hangját.
-Muszáj.
-Lisa ne!
-Szeretlek Chris. -a mutató már lassan a 130-at karcolta, már csak egy kicsi kell, mindjárt megvan.
-Én is szeretlek , de kérlek ne...
A mondat végét sajnos nem hallottam, mert amint kiértem az útkerszteződésbe egy másik autó belém jött, s hirtelen kezdett minden túl gyorsan történni. Az autó megpördült, a másik irányból is nekem jött valaki. Az autó felborult, a törött üvegszilánkok belemélyedtek a bőrömbe. Próbáltam kiszállni, de nem ment, egyre inkább csak kezdtem elfáradni, feladtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A sötétség szíve
AçãoLisa veszèlyesen él. Minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében,hogy nyugodt élete legyen, már amennyire nyugodt lehet az ember ha egy maffiát vezet. Ès a titkok? A ki nem mondott gondolatok, a meg nem osztott érzelmek, amelyeket lehet mások...