Matt nu s-a gândit că iubirea îl va lovi atât de curând și cu siguranţă nu s-ar fi gândit că urma să îl lovească din trei direcţi total diferite. Ce poate fi mai derutant pentru un adolescent de numai 17 ani căruia îi place să trăiască viața la maxim?
Iubirea e un sentiment complicat, de neînțeles pentru multe persoane. Nu poți să îi înțelegi sensurile, nu ești capabil să vorbești despre ce înseamnă cu adevărat până nu simți acei celebri fluturi în stomac. Și chiar și atunci lucrurile sunt neclare, pentru mulți iubirea e o adevărată dilemă.
Christina, prietana din copilărie care îl învingea la jocuri video.
"- Cum se numește ceea ce simt eu acum? mă întreabă și citesc pe fața ei confuzie și spaimă. Am început să râd, fără să conștientizez, lucru care a enervat-o și m-a lovit în umăr. Nu am simţit nimic dar am scos un "au", poate o făcea să se simtă mai bine.
- Nu știu. Și mie îmi era necunoscut sentimentul ăsta până de curând, îi mărturisesc și impulsul de a o săruta era din ce în ce mai puternic. Dar ceva mă reţine."
Elena, fetiţa de bani gata căreia îi place să se distreze la maxim.
"- Recunoaște că tânjeşti după mine, îmi șoptește la ureche.
Mă omoară. De fiecare dată știe să mă facă praf și îmi vine să o strâng de gât pentru asta. Întorcând privirea spre ea, o privesc în ochi și rânjesc. Dorința se citea clar în privirea ei.
- Nu recunosc absolut nimic, îi spus pe un ton ce nu îmi trăda simțurile. De ce aș tânji după tine când te pot avea oricând îmi doresc?
Un mic zâmbet pervers i se întipăreşte pe fața."
Juls, noua colegă ce doar într-o singură zi stârnește ceva necunoscut în el.
"- Nu vreau să fiu băgată în așa ceva, spune încercând să se îndepărteze.
Sunt un prost. O prind de braţ și o întorc cu fața spre mine. Ochii ei sunt cât pe ce să dea drumul lacrimilor. Cum de am ajuns în situaţa asta? O prind strâns în braţele mele și mă bucur că nu mă respinge, așa cum a făcut-o ultima oară, rămâne acolo, suspinând.
Oftez. Îmi era mai greu ca niciodată să scot un cuvânt."
Distribuția
Matthew Holsen
CITEȘTI
Dilema Iubirii (EDITARE)
Genç Kurgu3 fete 3 povești de iubire Un singur băiat, o singură alegere