Stau de o luna aici.O luna ingrozitoare.Si totul datorita nenorocitlui aluia si ca nu si-a putut tine el gura.Bine am baut si eu putin dar in mare parte e vina lui.
*Flash-back*
Matt :Haide Andreea pe bune de strig de 20 de minute.O sa intarziem!
Andreea: Gata,gata sunt aici.
Hmm seara balului.Trebuia sa ma fac frumoasa ca doar candindam la miss boboc.Avem o rochie neagra pana la genunchi din dantela,un machiaj discret format dintr-un ruj rosu ,fon de ten si putin rimel ,iar parul imi era liber pe spate aranjat in niste bucle lejere.
Minunatul baiat din fata mea era si el foarte aranjat.Imbracat cu o camasa neagra si niste blugi mulati.Arata de milioane,si inca nu pot sa cred ca avem o relatie de 5 luni.Nu il iubeam.Eram cu el doar pentru ca imi aducea popularitate.
Matt: Mergem frumoasa mea?
Fara sa ii raspund i-am intins mana si am porint amandoi spre masina care ne astepta in fata casei mele.
Andreea: Ma duc la bar sa imi comad ceva.
Matt: Desigur scumpa mea! Eu l-am vazut pe Justin la o masa.Te astept acolo.
Ii dau un sarut scurt si apoi ma intrept spre bar.
Andreea : Un Martini te rog!
Ospatar: Ai cumva 18 ani si nu stiu eu?
Daja ma calca pe nervi omul asta.
Andreea : Nu dar presupun ca poti face o mica exceptie,spun si ma aplec putin ca sa ii dau o priveliste mai buna spre decolteul meu.
Ospatar: Un Martini sa fie frumoaso.
Dupa primul pahar au mai uramat inca cateva pana nu ma mai putem tine bine pe picioare.Ma uitam insistent la ospatarul din fata mea al carui nume l am uitat din primele secunde si imi muscam buza.
Andreea: Ce ai zice sa mergem intr-un loc mai retras? spun in timp ce ajung pe partea cealalta a barului si ma jucam cu mana pe barbatia barbatului care s-a intarit instant in mana mea.
Nu a mai stat pe ganduri si am intrat intr-o camaruta mai retrasa unde m-a tranit pe pat si a inceput sa se joace cu feminitatea mea.I-am oferit un oral de toata ftumusetea iar ca rasplata el a intrat cu putere in mine facandu-ma sa gem de durere dar si de placere.
In secunda urnatoare usa s-a trantit de perete si in prag statea un Matt foarte nervos.Cu pumnii inclestati s a apropiat de pat si fara sa ezite i-a dat un pumn de toata frumusetea ospatarului acesta ieaind imediat din camera.
Matt:Esti o curva! O javra! Cum sa ma inseli Andreea?! Cum?!
Andreea: Of mai linisteste- te...Asta e se mai intampla.
Matt : Esti o persoana demna de dispret.Poate de asta te-a si parasit mama ta,pentru ca nu voia sa creasca o javra ca tine.
Nici nu mi am dat seama cand am avut pe balconul camerei.Tot ce stiu este ca la auzul acelor cuvinte l am impins pe Matt peste balustrada iar la cateva minute am simtit 2 brate care mi-au pus catusele la maini.
*End of flash-back*
Sa nu intelegeti gresit,nu sunt o curva sau ceva doar ca Matt chiar nu ma atragea,cum am zis stateam cu el doar pentru popularitate.Plus ca ce a zis m-a calcat rau pe nervi.Nimeni,dar nimeni nu are voie sa aduca vorba de asa zisa mea mama.
Si asa am ajuns aici unde sunt acum.Pana in ziua de azi am suportat batai,violuri,batai de joc.
Dar nu regret ce s-a intamplat cu Matt,bine doar partial.Cum am spus nimeni nu aduce vorba de asa zisa mea mama fara sa aiba de aface cu furia mea.Bunaa dragilor!Sunt foarte emotionata.Este prima carte pe care o scriu.Sper sa va placa.Va pupacesc.❤IN POZA ESTE ANDREEA.
CITEȘTI
Școala de corecție
Romance-Robert imi faci rau... -Scuze printesa mea dar te-ai bagat singura in asta.