-George eu... ,nu stiam ce sa spun eram surprinsa.Nu am cuvinte sa il descriu cat de frumos era si cum se purta cu mine.Desi a trecut putin timp de cand il cunosc simt ca a atins ceva in inima mea.Nu neg ca nu as simtii ceva in stomac cand il vad,dar la Robert era mai puternic.Spun "era" pentru ca tot ce simteam pana acum despre el s-a transformat in ura.Credeam ca il pot schimba pe baiatul rau de la scoala de corectie dar se pare ca nimeni nu poate face asta.
-E ok Andreea.Stiu ca te-am luat prea din scurt.Stiu ca iti cer mult doar dupa cateva zile dar mi-ai intrat aici. (spune si imi ia mana si o duce spre pieptul lui) Nu iti cer un raspuns acum.Nu vreau sa fiu egoist.Iti dau un timp de gandire.
Doamne eram total topita.Cuvintele alea,buzele alea pe care imi venea sa le sarut doar ca sa isi dea seama ca si eu il vreau pe el.
-Accept George.Vreau ca eu sa fiu fata care se va bucura sa te cunoasca cu adevarat,care se va bucura de atingerile,imbratisarile si sarutarile tale.
Zambeam.Simt ca am spus aceste cuvinte din inima.Simt ceva pentru George.Ceva ce nu am simtit la Matt sau la alti baieti cu care obisnuiam sa ies.
In momentul urnator buzele lui se preseaza de ale mele intr-un dans lent. Inima imi batea tare parca,parca voia sa iasa din piept si sa o ia in brate pe a lui.
Si-a lipit fruntea de fruntea mea si ma privea in ochi.Nici nu mi-am dat seama cand afara se intunecase. Se pare ca am stat cam mult de vorba. Mi-am luat frumosul iubit de mana si am.pormit spre cantina pentru a lua cina. Voiam ca toata lumea sa vada ca George este al meu.Eram asa mandra.
In timp ce ne intreptam.spre cantina in fata noastra apare o siliconata roscata.Asta ce a facut de a ajuns aici, a depasit limita admisa de silicon?
-Uite fetita iti zic decat un singur lucru stai departe de iubitul meu.
Ma uitam confuza.Prima data am.crezut ca se refera la George dar dupa a continuat .
-Robert e al meu papusa.Sa iti fie clar,asa ca nu te mai tine dupa el.
Am ras.Chiar radeam foarte rau.Nu pentru ca a zis ca eu m-as tine dupa saten ci pentru faptul ca ea credea ca Rober e iubitul ei.
-Uite,habar n-am cine esti si nu ma intereseaza,dar dupa cum vezi eu imi tin iubitul de mana si nu e Robert.Deci plimba siliconul in alta parte.
Se puteu citi nervii pe fata ei.A ridicat palma si a vrut sa ma loveasca dar cavalerul meu a prins-o de mana.
-Dispari Crissa.Si sa nu mai ai tupeul sa te apropii de Andreea de acum in colo.
Fata sa mai uitat urat odata apoi a plecat.
-Ce a fost asta? indreb confuza.
-Nimic ,iubito.Asta e una din curvele scolii.A regulato Jonshon de mai multe ori si acum se crede iubita lui.N-o baga in seama,este inofensiva.
Ahaa deci numele de familie al lui Robert este Jonshon.
Nu am mai zis nimic si am intrat alaturi de George in cantina.Am zarit o masa la care statea Eva cu un baiat si ne-am indreptat spre ei.
-Salut frate! spune George si da mana cu baiatul, apoi o saluta politicos pe Eva.
-Heii nu stiam pe unde umblii am fost la tine in camera dar nu....ohh...
Privirea ii cade pe mana mea care o tine strans pe a lui George.
-Acum am inteles ,spune jucaus si imi face cu ochiul. Sa va tina frumosilor! spune si ma imbratiseaza.
- Sa ai grija de ea George ca daca nu blonda aici de fata o sa te taie bucatele mici,spune baiatul al carui nume nu il stiu si rade.
-Exact ai grija! se rasteste Eva.
-Apropo eu sunt Adam. spune si intinde mana.
-Andeea.
-Stiu deja ochi frumosi iubitul tau a vorbit aseara non stop de tine.
Am ras toti apoi ne-am vazut de mancarea noastra discutand despre diferite chestii.
***
Am.ajuns in sfarsit in camera.Picioarele ma dor ingrozitor iar pleoapele mi se inchid.L-am intrebat pe George daca vrea sa vina sa dormim impreuna dar a zis ca are un referat de terminat pentru maine si nu am.mai insistat. Stiu vi se pare ciudat ca aici totul este asa lejer desii este o scoala de corectie dar directorul este foarte "uman"A zis ca atata timp cat respectam regulile el nu se va baga in viata noastra privata (adica relatiile mai pe romaneste).La inceput detestam.locul asta dar acum.m-am obisnuit.Imi place.Am un iubit nou,o prietena perfecta care cred ca e pusa pe combinatii cu Adam si totul nu este asa de rau pe cat mi-am imaginat. Fara sa vreau somnul m-a furat.
*Din perspectiva lui George*-Crissa ce a fost aia?intreb nervos. Avem un plan bine stabilit si ea face pe geloasa pentru fatalaul ala de Jonshon.
-Ce sa fie iubitule ? spune si isi pune mana pe pieptul meu.
-Nu ai voie sa dai in ea.Tu doar trebuie sa il distragi pe Robert pentru ca am impresia ca i s-au cam.aprins calcaiele dupa Andreea.
-Nu pot sa fac asta.Ma respinge.De cand a aparut asta nu mai vrea nimic de la mine.Si din cate am auzit nu a mai regulat nici o fata.
-Lasa ca o scoatem noi la capat cumva,acum nu vrei tu sa ridici fustita aia draguta ca am chef de prostii.
-Imediat iubitule,spune si se apleaca pe pat lasand la vedere un fund frumos dar ce-i drept nu le fel de frumos ca al Andreei.Am.impresia ca mica mea iubita face sala.Bunaa!Mii si mii de scuze ca n-am postat aseara dar am fost foarte obosita.Sper ca am.reusit sa fac acest capitol destul de lung ca sa ma revansez. Apropo ce v-a adus mosul?😂❤IN POZA ESTE CRISSA SI ADAM.
CITEȘTI
Școala de corecție
Romance-Robert imi faci rau... -Scuze printesa mea dar te-ai bagat singura in asta.