Capitolul 10.

262 8 2
                                    

   Nu imi vine sa cred ca ticalosul ala ca altfel nu il pot numii avea in plan sa ma trimita la un libodinos.Si cand te gandesti ca i-am facut loc in inima mea,ca chiar credeam ca pe aici mai e cineva care sa aiba un suflet.
  -Hei esti bine?
  Nu am raspuns,desii stiam ca Eva va continua cu intrebarea asta mult si bine.Macar ea a mai ramas alaturi de mine si stiu sau cel putin asa cred ca nu o sa ma tradeze.
  -Eva,jur ca locul asta e plin de oameni rai,dar nu rai cu fapta ci cu inima.Cum ar fi putut sa imi faca una ca asta? Cum ar fi putut sa ma scoata din scoala,si sa motiveze absentele la cursuri?
  -Unchiul lui conduce acest loc,are acces non stop la biroul lui fara ca nimeni sa il intrebe ce cauta acolo.Iti putea lua dosarul si putea sa scrie transferat pe el.
  -Cum de el e aici daca unchiul lui conduce locul asta,si cum de lui Robert nu i-a fost frica macar o secunda sa sara la bataie stiind ce consecinte trebuia sa suporte?
  -Parintii lui au hotarat ca e mai bine ca el sa vina aici dupa nenumaratele ilegalitati pe care le-a facut,si in legatura cu Robert...
  Face o pauza si ma priveste sceptica ,iar eu o privesc confuza.
  -....tu esti oarba Andreea!
   Chiar nu ma asteptam la un asemenea raspuns.Nici bine nu deschid gura sa spun ceva ca ma opreste si continua sa vorbeasca.
  -Normal ca s -ar bate cu nepotul directorului din dragoste.Andreea,i s-au aprins calcaiele rau dupa tine si tu nu vezi asta.
  Fara sa mai stau pe ganduri ma ridic repede de pe pat si ma indrept tinta spre camera lui.
   Intru fara sa mai bat si il gasesc stand pe spate in pat cu bustul gol si cum ambele maini sub cap.
  -Si cand te gandesti ca se spune despre fete ca sunt mai manierate.Ce vant te aduce pe aico Blake?
  -Robert stiu ca pare direct dar nu mai rezist...ce simti pentru mine? 
    Rade.Stai asa de ce rade?...

Școala de corecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum