Capitolul 7.

289 10 2
                                    

  Gardianul a venit sa dea desteptarea normal la ora 6.Asta e singurul lucru care imi displacea la viata trezitul dimineata. M-am imbracat repede cu niste colanti negrii si un tricou si am plecat in camera Evei.
  Statea in fata dulapului prea ocupata cu gandurile ei ca sa imi simta prezenta. M-am gandit sa o sperii dar...
  -Sa stii ca te-am auzit Blake ,spune aceasta fara sa isi mute privirea de la dulap.
  Doar am ras si o studiam cu privirea.Am observat ca si-a luat si ea o pereche de colanti negrii si un tricou la fel ca mine numai ca,culori diferite.
  -Ce e cu tine de esti asa bucuroasa in dimineata asta,de obicei iti cam trebuie 2 ore pana sa scoata omul cateva cuvinte de la tine dimineata? spune si rade usor.
  -Nimiccc nu am nimicc ,spun cu o voce subtire.
  -Hai Andreea nici un copil de 4 ani nu ar crede asta.Acum ia spune cine este motivul fericirii tale?
-Oo doamne Eva este pur si simplu superb.Tot ceea ce face ma inebuneste,di cuvintele pe care mi le-a spus ieri...doamne este absolut perfect. spun eu visatoare trantindu-ma pe perna.
-Hmm se pare ca George ti-a cam intrat sub piele.
-Asta e putin spus.

*Din perspectiva lui Robert*

Nu mai dorm,nu mai mananc,nu mai regulez fete.Sunt o epava si asta din cauza satenei aleia.
  Ingerasul ala cu cornite mi-a intat calumea pe sub piele si se pare ca nu vrea sa iasa.Dar eu sunt Robert Jonshon nu pot sa imi pierd reputatia pe aici.
  Mi-am pus o pereche de blugi negrii si un tricou de aceiasi culoare si am.plecat linistit spre cantina.Nu stiu de ce dar am.o stare buna.
  Dar nu a durat mult...cand am intrat in cantina o vad pe mica satena cum sta in bratele lui.Il tine strans de gat si din cand in cand ii mai da cate un sarut scurt.
  Am plecat.Nu ca sa ma duc in baie si sa plang ci ca sa nu il omor pe fatalaul ala acolo. "Cine dracu e asta sa imi atinga fata?!"
  Fara sa vreau cuvintele acestea imi ies pe gura,si imediat aud din spate un raspuns scurt si dur.
  -Iubitul ei.
Ma intorc si o vad pe Crissa.Normal trebuie sa dau de parasuta asta peste tot.
-Ce ai spus?
-George si Andreea au o relatie Robert. spune pe un ton apasat
  -De cand?
-De ieri iubitule,dar nu iti face griji,sunt aici te pot consola eu.
-Dispari Crissa,n-am nevoie sa fiu consolat,mai ales nu de tine.
  Am plecat de acolo.M-am dus direct la sala de forta de la subsolul scolii si am incepu sa lovesc cu putere sacul de box din fata mea.Din cand in cand in cap mi se derulau imaginile de la cantina si simt cum ard de nervi la propriu.
  -Te omor George,te omor.

Bummm si al 2-lea capitol pe seara aceasta.Noapte buna ❤

Școala de corecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum