Dimineata a sosit mai repede decat ma asteptam.Ieri dupa ce am mai vorbit cu Eva am plecat de la cantina si m-am dus direct ij camera mea de camin si am ramas acolo tot restul zilei.Spre surpindrea mea aveam o stare destul de buna dupa atata timp in care daca schitam un zambet era ceva wow.
Mi-am facut un dus rapid si m-am imbracat cu un trening negru si am pornit in cautarea Evei.Am gasit-o pe o banca in curte si citea o carte.M-am indreptat spre ea dar ceva mi-a atras atentia...era Robert care o saruta cu forta pe o fata mult mai mica decat el.
M-am indreptat furioasa spre ei.Nu stiu daca ma enerva mai tare daca fata era violata sau daca buzele lui se zdrobeau de ale ei.
Andreea: Las-o Robert e mica si speriata.
Robert: Oo micuta mea satena (spuse si venii spre mine lasand-o pe mica blonda sa plece)
Andreea: Nu sunt mica,nu sunt a ta si te rog nu le mai agresa pe toate fetele de aici.
Robert:Haha ma faci sa rad papusa.Cred ca nu m-am facut inteles eu sunt seful pe aici,eu comand si ma culc sau violez pe cine vreau.
Andreea: Bine si daca tu esti seful cum se face ca nu mi-ai aflat nici numele pana acum?
Robert: Toate la timpul lor papusa...macar imi stii tu numele...asa vei stii ce sa gemi in pat.
M-a luat total prin surprindere cu asta si in secunda 2 i-am lipit o palma zdravana peste fata.
Acesta m-a privit furios si m-a lipit de perete iar in secunda urmatoare mi-a bagat mana in gat.
Robert: Uite sateno nu stiu cine esti sau de unde vii cu atata tupeu dar iti zic un singur lucru...daca mai incerci vreodata sa dai in mine nu o sa ma mai abtin.
Spune si pleaca lasandu-ma singura acolo.
M-am indreptat spre o banca si ma uitam in jur.Fara sa imi dau seama un baiat s-a asezat langa mine si ma privea cu calm.Era frumos.
George: Buna eu sunt George! (Spune si imi intinde mana)
Andreea: Eu sunt Andreea!
Am continuat sa vorbim despre cum am ajuns aici,radeam de lume si era foarte de treaba.
Pana cand il vad pe Robert ca se apropie furios de noi.Te rog nu fa o scena aici te rog..
*Din perspectiva lui Robert*
Mergeam prin curte linistit cand deodata imi cad ochii pe ceva...sau cineva.Fata mea statea langa un baiat...un alt baiat. Nervii mi s-au intins la maxim.CE FACE ALA LANGA FATA MEA?! (Fata mea in sensul ca vreau doar sa o bag in patul meu si gata)
Robert: Auzi cred ca ai treaba in alta parte spun eu si il atintesc cu privirea pe fatalaul de langa satena.
George: Usor frate doar vorbeam si eu cu fata asta frumoasa.
Fata asta frumoasa?! Asta e fata mea frumoasa fatalaule!
In secunda 2 l-am ridicat de guler si i-am dat mare pumn a vrut sa riposteze dar Andreea l-a prins de brat.
Andreea: Hai George cred ca am o trusa de prim ajutor in camera.
CE MA?!
Robert: Sa nu te prind ca pleci cu asta.
Andreea: Imi pare rau Robert oi fii tu cel mai cunoscut sau fioros sau cum vrei tu...dar eu sunt Andreea Blake si nu imi e frica de nimeni pe aici.Cel putin de azi.
Spune si pleaca cu cacatul ala de mana.
Andreea deci huh? E rea.Singura fata care a putut sa imi tina piept. O sa fie a mea.
Buna !!Urmatorul capitol il voi posta diseara daca am timp.O zii frumoasa.❤IN POZA ESTE GEORGE.
CITEȘTI
Școala de corecție
Romance-Robert imi faci rau... -Scuze printesa mea dar te-ai bagat singura in asta.