Capitolul 2.

456 18 0
                                    

  Mi-am ridicat cu greu capul din perna cand gardianul a venit sa ne dea desteptarea.Dupa masa de dimineata si cursuri am.hotarat sa raman afara.Prima data dupa o luna de cand sunt aici raman in curte si ii studiez pe toti atent.
  Am observat o fata de inaltime medie si cu parul blond prins intr-o coada.Avea ochii de un albastru patrunzator si un corp foarte atletic.Semana cu un inger...care face sala.
  S-a oprit in fata mea si parca voia sa spuna ceva dar i-am luat-o inainte.
Andreea: Daca vrei sa iti bati joc de mine sau altceva sa stii ca n-am chef.
Eva:Doamne nu! Chiar nu as face asta.Stiu cum e sa fii bataia de joc a cuiva si crede-ma nu as face asta niciodata.Eu sunt Eva.Te-am vazut aici singura si m-am gandit ca ai nevoie de companie,dar cum n-ai chef voi pleca.
  Andreea:Nuu stai! Scuze doar ca nu ma asteptam ca cineva pe aici sa stie sa se poarte dragut. Eu sunt Andreea.
  Eva: Ma bucur sa te cunosc Andreea!Esti noua prespun ca nu te-am mai vazut pe aici.
  Andreea: Nu sunt noua,sunt aici de o luna doar ca nu prea ies.Mi-au fost de ajuns cele 2 violuri si bataile de joc pe care le-am luat deja.
  Eva: Crede-ma te inteleg perfect.Il vezi pe baiatul acela de acolo? (Spune si arata spre un baiat brunet,inalt si bine facut..foarte bine facut) M-a violat inca din primele mele zile pe aici.Stai departe de el.Este cel mai periculos de pe aici.
  Fara sa imi dau seama ma holbam la Adonisul care statea sprijinit de unul dintre peretii cladirii.Cand am fost trezita din visare de catre Eva mi-am dat seama ca fortosul se apropia de noi.
  Robert: Buna Eva,nu stiam ca avem o noua papusa pe aici.Nu ne faci cunostinta?
  Eva: Dispari Robert.Macar pe ea las-o.
  Robert: Daca mai ai tupeul asta jegos cu mine Eva diseara s-ar putea sa ma rogi sa raman.Acum dispari.
  Eva: Ne vedem la cantina sateno.Ai grija.
  Si o vad cum se pierde in multimea de adolescenti din curte.
  Robert: Si acum frumoaso ia sa vedem care este numele tau?
  Andreea: Ce te face sa crezi ca o sa iti spun ? (Ma uit la el cu o privire triumfatoare dar fata lui nervoasa ma sperie instant)
  Robert:Uite ce e papusa poate pentru ca esti noua nu stii cum stau treburile pe aici...fete noi sunt initiate de mine,cred ca stii si tu ce vreau sa zic prin initiate.Ne mai vedem papusa fii sigura.(pleaca si imi face cu ochiul)
   Am alergat spre cantina unde am vazut-o pe Eva savurand un iaurt cu fructe.Am satit la propriu pe scaunul de langa ea facand-o pe aceasta sa verse putin din iaurt pe haine.
Eva:Jur ca daca mai faci asta o sa fac un infarct.
  Andreea: Eva imi e frica.Cine e Robert defapt? Si care e faza cu initierea?
  Eva: Fiecare fata noua trebuie sa treaca prin patul lui,de buna voie sau fortat.Dar stai calma de cand cu noul director fiecare tentativa de viol sau infractiune este pedepsita la carcera.
  Andreea: Nu pare genul de barbat care sa accepte un nu ca raspuns deci sper sa faza cu carcera o sa ajute.Dar arata increedibil de bine.
  Eva:Pe cat de bine arata pe atat de periculos este.Ai grija Andreea este cel mai periculos tip de aici.
  Andreea: Si cu cei mai dementiali ochi.

Buna searaa frumosilor.Cum am promis am postat si cel de al 2-lea capitol in aceasta seara.Sper ca va placut si astept cu drag sugestiile si comentariile voastre.La coperta aveti o poza cu Robert.❤

Școala de corecțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum