Ben yine erkek kardeşim arda'nın kitaplarıni almak için kitapçıya gidiyordum. İstediği kitabın adı bana çok saçma gelmişti solucan...
kitabın 3 serisinide alıp çıkmıştım eve girdiğimde annem ile babam yine oturmuş elif'in fotoğrafına bakıyolardı elif benim ölen kız kardeşimdi.
Geçen yıl ailemle tatile gitmek için yola koyulmuştuk, annem önde elif arka yolcu koltuğunda cam kenarında arda'da hemen benim yanımda ortada oturuyordu.babam araba kullanırken dikkati çok çabuk dağılabiliyodu,arda'da şarkının sesini babama çok fazla açtırdığı için babam arkasını arda'ya döndüğünde arabamız önümüzdeki tırın altına girdi. şans eseri hepimiz kurtulduk ama elif'in durumu iyi değildi 1 ay komada kaldıktan sonra öldü.
Hepimiz bu duruma çok üzülmüştük, heralde en kötüde babam hissediyordu elif onun yüzünden öldüğü için ben onunla konusmuyordum çoçuk gibi küsmüştüm ama napıyım oda benim kardesimi öldürmüstü...
Hemen ardanın odasına koşarak kapıyı açtım. Ben kitap okumayı sevmezdim ama okulda yanımda oturan arkadaşım sude sayesinde tam bi kitap kurdu olmustum."al istediğin kitaplar bunlar dimi?"diye sordum ardaya "evet ama al sen oku"dedikten sonra "oğlum sen bana bunları okumak için aldırmadın mı? al oku işte,hem ben adını beğenmedim o ne öyle solucan mı soğulcan mı? al" dedikten sonra arda " elif öldükten sonra hiç kitap okumamaya basladın ben'de tam seni bizi anlatan bu kitabı okuman için sana aldırdım"dedi.Evet elif öldükten sonra ilk defa bı kitab okuyacaktım,haklıydı " iyi ver madem okuyum"dedim gülümseyerek oda bana gülümseyerek karsılık verdi.
saat 2 olmuştu ben ise solucan 1'i okuyordum sayfa 277'lerde bi seydi yalnız bi sorun vardı?