"Benimle gelmek zorunda değilsin ecem" dedi emir. " saçmaladığının farkındamısın? Emir!" evet düşündüğüm gibi emir okuldan atıldı 👏👏👏👏 ve ben de tabii ki okuldan ayrılıcam. onu başka bi okulda yalnız bırakırsam biliyorum olacakları. Hem iclallerlede konuştum kabul ettiler yani artık gidebilirim bence.
"emir iclal bile kabul etti işte daha ne istiyosun" dedim. " peki ecem gel allıhın bela-" derken sözünü kestim " tatlı belası dimi emir dimi" dedim dişlerimi sıkarak sinirli bi şekilde " evet aşkım ondan" dedikten sonra evime gelmiştik son bi kere sarılıp eve çıktım.
Arda yatağa uzanmış beni bekliyordu.beni görünce hemen kalktı ve " aa abla hoşgeldin bitirdin mi solucanları?" diye hevesle sordu. doğru ya ben onu unutmuştum, kitaplar " 2 yi bitirdim ama 3 heniz geçmedim" dedim.ahh anlaşılan bu gecede bze uyku yok.
sabah 3'e kadar uyumadım solucan 3'Ü bitirmeye çalıştım ama yarısına yaklaştım.az kaldı yani, ama şimdi gidip emirle birlikte yeni okula kayıt olmamız lazım,açıkcası derslerden geri kalkmak fazla istemiyorum.kahvaltımı yapıp çıktığımda emir'in beni çoktan beklediğini gördüm kesin bana kızıcak boku yedin ecem... "ecem nerdesin!!! tam 1 saattir seni bekliyorum geç mi kalmak istiyosun? yine az kızdı bence " kusura bakma tatlım hadi gidelim" dedim ve ön yolcu koltuğuna oturdum emniyet kemerimi takınca direk emire baktım takıp takmadığından emin olmak için ama daha ben demeden takmıştı aşkım ya.
Okula geldiğimizde garip gelmişti açıkcası ben o kadar kısa giyinmem rahatsız olurum ama afederisin burda kızlar etekleri götüne kadar çekiyolar en kısa olanı diz kapağının üstünden 1 karış yukarda olanıydı sanırım tam hatırlamıyorum. emir kızlara baktığımı görünce onlara özendiğimi sandı salak " ecem boşuna öyle bakma asla asla asla giyemezsin bu okuldaki çocukların nasıl piç olduğunu biliyomusun? emin ol bilmekde istemessin" dedi. 1 emir bence sende boşuna bakma yoksa özlerini oyarım" dedim sert bi tavırla " iyiki seninle gelmişim seni bu okulda bu orospularla yalnız nasıl bırakıyım?" dedim.oda güldü ...
Müdürün odasını bulup kaydımızı yaptırdıktan sonra sınıfa geçtik sınıfa girerken o orospuların emire nasıl baktıklarını görür görmez bana geldiler. " emir yemin ederim ben bunları yolarım" dedim emir gülerek " merak etme tatlım benim senin olduğumu anlıdıklarında bakmazlar" dedi ve bende onu onaylayarak " evet SEN BENİMSİN" dedim son harfi bastırarak.
zil çaldı lavaboya gittim geldiğimde tüm kızları emirin etrafında görünce çıldırdım tam yanlarına gelirken bi kız emire numarısını yazmış üstünde beni ara yazılan bi kağıt görünce iyice gittim....
slmm uzun bi aradan sonra herkese merhaba kısa yazdığımı düşünüyorum ve 2 3 güne yeni bölüm yazmayı düşünüyorum gsdfgyfbgfgfd sizce ecem napıcak? bn olsam yolardım açıkcası ecemde öyle bi kıza benziyo ama napıcak bilmiyorum grhghgh neyse spoi vermek istemiyorum görüşmek üzere hepinizi seviyorumm arohalarımm hjgfhjghrjudk